Mistä sieviä XL-alusvaatteita?

Vaimolle hepeneitä

Auttakaa miestä mäessä.
Pitäis löytää vaimolle joululahjaksi sieviä alusvaatteita 46-48 koossa. Ei mitään mummohousuja.
Ei löytyny kokoja Stockmannilta.

15

5572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuhuh

kyllähän sieviä alusvaatteita löytyy tuonkin kokoisia, mutta ota huomioon, että vaimosi kokoisen valaan päällä ne eivät näytä sieviltä.

• Luciatar

Kylläpäs oli taas oli joku järjen jättiläinen vauhdissa,joku mukava mies haluaa ostaa vaimolleen alusvaatteita niin tämä idiootti jakaa näitä "valas"-kommenttejaan,kyseessä varmaan joku anorektinen rusina...ja kyseiselle miehelle vinkiksi,kysy alusvaateliikkeista,varmasti löytyy! :)

• verkkokaupoista

ainakin ellokselta,josefssonilta,feminellistä,

• BB61
      • kjh iuh uh

Ja ikävä kyllä aika huonolaatuisia... En suosittele Provean liivejä. Mene ennemmin kunnon liivikauppaan tai katso esim. www.bravissimo.com Tosin istuvien liivien löytäminen ilman sovittamista on aika hankalaa, koska eri merkkien liivit on eri kokoisia. Mutta liivikaupoissa saa varmaan käydä joulun jälkeen vaihtamassa, jos koko tai malli ei sovikaan, joten kuitit vaan talteen.

• itsekin isompi

Hei!

Ajatuksesi on kaunis :) Olen itse isompi kooltani kuin vaimosi. Ja tykkään käyttää kauniita alusvaatteita. Antaisin kuitenkin sellaisen vinkin, että hanki lahjakortti johonkin oikeaan alusvaatekauppaan. Mitä isommat rinnat on, sen tärkeämpää on liivien hyvä istuvuus ja se, että ne tukee. Ja toisaalta taas ei ole kiva, jos saa vääränkokoisen alusvaatteen :/ Lahjakortti on mielestäni paras vaihtoehto.

• katsomassa

nettisivut www.alusvaate.fi Löytyy isommillekkin kauníita alusasuja. Tee rohkeasti tilaus. Itse aina ilahdun henkilökohtaisista lahjoista!!!!!!! Onnea matkaan!!!!!!!

• Markku Lee

palautusoikeus nettikaupasta ostettaessa?

• tyytyväinen asiakas

Käyppä katsomassa nettimyymälöiden info/toimitusehdot sivuilta siellä täytyy olla maininta asiasta.
        Itse tilasin tuotteita Feminellistä ja palautustilanteessa jouduin maksamaan vain toimituskulut ja tuotteiden osalta sain rahani takaisin.
        Jos taas olisin joutunut vaihtamaan tilaamani tuotteet esim. isompaan olisi vaihto ollut minulle maksuton.

Kannattaa aina lukea palautus/vaihto oikeudet kun tilaat netistä ja jos niitä ei siellä lue niin ainakaan minä en edes tilaisi kyseisestä liikkeestä mitään.

• SisterMoonlight
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Käyppä katsomassa nettimyymälöiden info/toimitusehdot sivuilta siellä täytyy olla maininta asiasta.
        Itse tilasin tuotteita Feminellistä ja palautustilanteessa jouduin maksamaan vain toimituskulut ja tuotteiden osalta sain rahani takaisin.
        Jos taas olisin joutunut vaihtamaan tilaamani tuotteet esim. isompaan olisi vaihto ollut minulle maksuton.

Kannattaa aina lukea palautus/vaihto oikeudet kun tilaat netistä ja jos niitä ei siellä lue niin ainakaan minä en edes tilaisi kyseisestä liikkeestä mitään.

alusvaate.fi liikkeessä ainakin lukee toimitusehdoissa, että:

"Terveydellisistä syistä johtuen avattuja alusvaatepakkauksia ei voida palauttaa (housut, sukat tai sarjat,joissa ko.tuotteita)!"

**
        Ja kun lähes kaikki ko.kaupan korsetit, yöasut,... sisältävät alushousut/stringit tai sukat, niin olen haistavinani hankaluuksia palautuksen suhteen tämän kaupan osalta...

Yleensähän kyllä nettikaupoissa on tuo 14 vrk:n palautusoikeus, mutta tuo näytti olevan hieman poikkeava muista liikkeistä.

• missyx
        SisterMoonlight kirjoitti:

alusvaate.fi liikkeessä ainakin lukee toimitusehdoissa, että:

"Terveydellisistä syistä johtuen avattuja alusvaatepakkauksia ei voida palauttaa (housut, sukat tai sarjat,joissa ko.tuotteita)!"

**
        Ja kun lähes kaikki ko.kaupan korsetit, yöasut,... sisältävät alushousut/stringit tai sukat, niin olen haistavinani hankaluuksia palautuksen suhteen tämän kaupan osalta...

Yleensähän kyllä nettikaupoissa on tuo 14 vrk:n palautusoikeus, mutta tuo näytti olevan hieman poikkeava muista liikkeistä.

Tiedustelin asiaa oman tilaukseni yhteydessä ja vastaus kuului, että kyllä esim korsettia voi sovittaa normaalisti mutta siinä mukana tulevia housuja ei voi. Siis samalla tavalla kuin missä tahansa liikkeessä. Tämähän ei ole sinänsä ongelma koska kyllä ne housut varmaan sopii jos se korsettikin sopii.

• joskus pettynyt

Hei!

Joku puhui tuolla lahjakortista. Olen itse samalla linjalla. Olen joskus saanut alushousut ja liivit mieheltäni lahjaksi. Alushousut oli VALTAVAN isot minulle ja liivit vastaavasti pienet. Ei tuntunut kovin kivalle :( Ensin mietin, että näyttääkö takamukseni oikeasti 3 numeroa isommalle kuin onkaan... Eli jos et tiedä ihan 100% varmasti vaimosi kokoa niin suosittelen lahjakorttia. Ota huomioon myös, että erimallit ovat erikokoisia, vaikka kokolapussa lukisikin sama koko. Sovittamatta on tosi hankala hankkia rintsikoita. Alushousut nyt vielä löytyykin suht helposti. Onnea matkaan!

• löytyy

ostin tänään ihanat Primadonnan rintsikat ja alushousut. Saahan ne aina vaihtaa kuittia vastaan jos ostat väärän kokoiset.

• 95C

Vastaan viestiin vaikkei kysyjälle olekaan varmaan enää ajankohtainen, jos joku muukin XL-kokoja kaipaava etsii samaa tietoa.

Refino Oystä Tuusulasta löytyy ainakin kauniita rintaliivejä suuremmissakin ko´oissa. Alushousut taitavat olla enemmän maxi- sekä tai-mallisia, valitettavasti. Keravalla pitäisi olla Liivikaupassa osoitteessa Kauppakaari 15 myös isompia kokoja, samoin Lorellassa sekä Viipurin erikoiskorsettiliikkeessa Arcadiankadulla.

Rintaliivejä on vaikea ostaa sovittamatta, itse ostin kolmet samalla kertaa jotka kaikki ovat eri kuppikokoa ja myös kahta ympärysmittaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe