Miten sanoa se toiselle

........

Miten sanoa toiselle että haluan erota?Se on äärettömän vaikea saada sanottua,Meillä jo 6kk harkinta aika takana.Mieheni on siinä uskossa että on selvillä vesillä mutta itselläni on niin jotenkin ahdistava ja onneton olo.Haluisin sanoa että tunteet on kuollut,toki välitän hänestä paljon.Ikää mulla on vasta 30 en olis valmis eläämään onnettomana lopunelämääni.Meillä ei ole lapsia eikä velkaa joten sinänsä ero olisi helppo....Mutta miten sen saa sanottua kun kuitenkin se loukkaa toista todella paljon?Mitäs sitten jos se ei aiheuta mussa mitään muuta kuin tunteen että ihanaa sain sen sanottua ja toinen murtuu itkemään ja pyytelee vielä miettimään?Haluaisin elää ja mennä oman mielen mukaan käydä treffeillä ja tutustua uusiin ihmisiin.

7

1533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoituksesi

perusteella. Elämäsi on jäännyt elämättä ja liian nuorena sitoutunut jne. Ja nyt tuo elämättä jäänyt elämä nostaa päätään ja pitää päästä"lentoon". Olet oman onnesi seppä, niin makaat kuin petaat. Kaikki paitsi elämä on turhaa.. Juice Leskis vainaan sanoin!

• muuta

Itselläni aivan sama tilanne. Paitsi että se puoli vuotta on jo kulunut ja senkin jälkeen toinen puoli vuotta tulee kohta täyteen, eli päätös pitäisi tehdä heti, jos ei halua prosessia uudelleen aloittaa...
      Viimeksi eilen kuulin, kuinka hän vannoi rakkauttaan. Minä en vain pysty vastaamaan siihen tunteeseen. Ei ole mitään tunnetta.
      Olen oikeasti yrittänyt, mutta en vain löydä syytä pysyä yhdessä. Paitsi talo, mutta sen saa myytyä.
      Minä ihan oikeasti pelkään, että se tekee itselleen jotain. Niin se silloin joskus uhkaili, kun meni huonosti...

• tässä ollaan

Niin minäkin uhkailin, mutta ei mies siitä välittänyt.

Voin nykyään erittäin hyvin. Itsemurhia tehdään nykyään melko vähän. Vähän päälle 1000 sanottiin tilastossa viime viikolla. Masennuslääkkeet ovat vähentäneet tilastoja.

• sussentään
        tässä ollaan kirjoitti:

Niin minäkin uhkailin, mutta ei mies siitä välittänyt.

Voin nykyään erittäin hyvin. Itsemurhia tehdään nykyään melko vähän. Vähän päälle 1000 sanottiin tilastossa viime viikolla. Masennuslääkkeet ovat vähentäneet tilastoja.

// Masennuslääkkeet ovat vähentäneet tilastoja. //

öhh...?

• suomeksi

1. ole rehellinen itsellesi
      2. ole rehellinen miehellesi ja
      3. sano nätisti hänelle mitä tunnet ja mikä mielipiteesi on.

et voi myöskään jatkuvasti toimia vasten tahtoasi ettet pahoittaisi muiden mieltä?

• Lindus

Ero ei aina ole oikea ratkaisu. Varsinkin kun perusteena ovat kyllästyminen ja "baareissa heluminen" sillä ne ovat ohimeneviä tunteita. Ehdotan että keskustelet miehesi kanssa erilleen muuttamisesta. Asut vuoden erillään ja katsot miten viihdytte yhdessä sinä aikana. Voihan olla että alat tapailla mielelläsi miestäsi kun vuosi on loppupuolillaan.

• elämä onnelliseksi

nyt on vaan ajateltava itsensä parasta ja laitettava asiat tärkeys järjestykseen.ei se aina ole helppoa,mutta joku päivä palkitsee ja saa itse hymyn kasvoilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe