Missä pääkaupunkiseudulta löytyisi homovapaa uimahalli. V*ttaa niiden hinttien tiirailut, ja tuijottavat muuten alaikäisten poikienkin mulkkuja.
Homovapaa uimahalli
13
4214
Vastaukset
- vain hermostunut
projisoit nyt varmaankin vain omia pelkojasi muihin, ja luulet ettet voi hallita omia taipumuksiasi
- Uimari88_
Missä hallissa olet näitä hinttejäsi nähnyt? Ei ole mua ainakaan kukaan tuijotellut...Uin sentään 2 kertaa viikossa...
- pari kokemusta
Uin kesät Helsingin uimastadionilla. Joka kesä siellä on miehiä, jotka ovat hieman arvelluttavan oloisia. Joillakin on selvä stondis suihkussa. Jotkut tuntuvat olevan aina pukuhuoneissa. Kun menen uimaan ja kun saavun. Lähes joka päivä. He tuijottavat ikävän oloisesti.
Syksyllä olin taas kesän jälkeen uimassa keski-Espoon hallissa. Viime kesä oli aika aurikoinen ja olin uinut koko kesän stadikalla. Kroppa oli aika päivettynyt. Istuin treenin jälkeen yksin saunassa rentoutumassa, kun yksi hiippari tuli sinne. Vapaita paikkoja oli kaikkialla, mutta se istui aivan mun viereen. Tuli jotenkin vaivautunut oli. Sitten se sanoi: "ai kun sulla on ihanat ruskestus rajat. Missä sä olet hankkinut ne?"
Pienen häkellyksen jälkeen sanoin kohteliaasti, että ihan suomessa ja läksin pois.
- Tai_ga
että heteromiesten mielestä homoseksuaali mies on "kammoksuttava ihmislaji", mutta homoseksuaali nainen (lesbo siis) on aivan ihana :)
Ja miksi juuri miehiä vaivaa se, että heitä "katsellaan" pukuhuoneessa? Sorry, mutta ei oikein mahdu mun kaaliin tää ajattelu-malli...
Eri asia sitten ne, jotka käyvät käsiksi sukupuoleen katsomatta. Tuskin sellaista kovin paljon tapahtuu pukuhuoneissa... Tosin tiedän tapauksen, yhteiskäytössä olleesta höyrysaunasta, joka kohdistui lapsiin. Hävytöntä!
Niin, että mitä sitten jos joku aikuinen mies vilkaisikin sun kroppaasi? Olisit iloinen ;)- Taas Näitä
Näytä minulle 40 vuotta täyttänyt homomies joka ei koskaan ole ainakin yrittänyt käpälöidä alaikäistä lasta niin minä näytän sinulle valehtelijan. Lasten ahdisteluun eivät syyllisty vain katoliset papit vaan kaikki hintit, enkä pidä siitä.
- Tai_ga
Taas Näitä kirjoitti:
Näytä minulle 40 vuotta täyttänyt homomies joka ei koskaan ole ainakin yrittänyt käpälöidä alaikäistä lasta niin minä näytän sinulle valehtelijan. Lasten ahdisteluun eivät syyllisty vain katoliset papit vaan kaikki hintit, enkä pidä siitä.
että aika monet insestitapaukset (jotka nimenomaan eivät koskaan tule edes julki) ovat perhepiiristä ja nimenomaan heteromiehen tekemiä.
Ja aika moni nelikymppinen heteromies menee kyllä sekaisin teinityttöjen (alle 18v) ilmaantuessa kesäisille kaduille vähissä vaatteisaan... Väittämäsi ei siis mitenkään tue homo/heteroseksuaali- keskustelua. Se luo ainoastaan tukea omalle homofobiallesi, sorry :)
Siinä olen samaa mieltä edelleen, että lapsiin kajoaminen - hetero tai homoseksuaalilta, sukupuoleen katsomatta - on hyvin sairasta. - Tai_ga
Tai_ga kirjoitti:
että aika monet insestitapaukset (jotka nimenomaan eivät koskaan tule edes julki) ovat perhepiiristä ja nimenomaan heteromiehen tekemiä.
Ja aika moni nelikymppinen heteromies menee kyllä sekaisin teinityttöjen (alle 18v) ilmaantuessa kesäisille kaduille vähissä vaatteisaan... Väittämäsi ei siis mitenkään tue homo/heteroseksuaali- keskustelua. Se luo ainoastaan tukea omalle homofobiallesi, sorry :)
Siinä olen samaa mieltä edelleen, että lapsiin kajoaminen - hetero tai homoseksuaalilta, sukupuoleen katsomatta - on hyvin sairasta.mutta suokaa anteeksi. En voinut olla kommentoimatta :)
- os..
nuoren miehen, joka vaihtoi uimahousut jalkaansa pyyheliinan alla. Sopisi kai sinullekin, jos tiirailijat tuntuu vaivaavan.
- ruikkkuli
Eli,
meilläpäin täällä maakunnassa on kaikki uimahallit homovapaita, kosken koskaan ole yhtään homoa nähnyt!
Taitaa vika olla siis kysyjän päässä lähinnä .... - Itämaan tietäjä
Jos menisit vaikka Nordströmille munanpoistoleikkaukseen, niin sitten ei homot sinua enää tuijottaisi.
- Uskovainenuimari..
Siellä ei kukaan tuijota.. Jos arvelet jonkun olevan homo siellä tai liikut homoja täynnä olevassa uimahallissa tatuoi selkääsi teksti "3.Moos 18:22& 3.Moos 20:13"
- origon
Mistä perkeleestä näitä tyyppejä tulee!?
- pikku-orvokki
käytä maalaisjärkeä ja mene sanomaan,jos häiritsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376