Olen 17-vuotias ja haen opiskelupaikkaa musiikinalan laitoksesta. Ongelmani on se että konservatoriot vaativat laulajaksi halajavalta melodiadiktaattia ja prima vistaa, jotka eivät luonnistu. En nimittäin ole ikinä eläessäni oppinut nuoteista lukua puhumattakaan niiden kirjoittamisesta. Olen esiintynyt lapsesta asti laulaen ja tanssien, se on minulle nautinto ja kutsumus.
Mutta onko olemassa paikkaa neitokaiselle joka laulaa monelta äänialalta niin matalaa kuin korkeintakin Phantom of The Opera-tyylistä oopperaa, jolla on Madonna-tyylinen pop-ääni (niin sanottu keskitaso kaikille aloilleni) sekä erityisesti minulla on laaja mielikuvitus ja mestarilliseksikin kehuttu luovuus. Olen kirjoittanut yli sata kappaletta itse, alkaen peruspopista r&b:in jazziin bluesiin heavy metalliin ja rockiin.
Minussa riittää energiaa vaikka kuinka isoihin projekteihin, kunhan saa luoda musiikkia, laulaa ja tanssia. Tanssia en ole koskaan opiskellut, mutta olen silti oppinut tanssimaan seuraamalla idoleitani ja heidän kehitystään maailmalla.
En ole mikään onnenonkija tai julkisuudenkipeä, vain ihminen joka haluaa ihmisten iloksi tanssia, laulaa ja säveltää, ehkä joskus jopa auttaa sillä vähäosaisia.
Olen ollut bändeissä ja esiintymiskokemusta on laidasta laitaan. Remuavan punkbändin helmoista kirkkokuoroon, itsenäisen Suomen sankariristiltä oopperamusikaaliin, lanteitaan ketkuttavasta popparineidistä pirun riivaamaan hevimuijaan ja Joutsenlampi-hattarasta balladittareksi koulun lavalle.
Haluan, tahdon ja vannon myös että pystyn ääneni kanssa paljoonkin, luon biisejä pienimmistäkin inspiraatioista kunhan on sävellysvaiheessa kitaristi tai pianisti joka kuuntelee kun laulan ja auttaa muuttamaan homman nuottimuotoon.
En ole mikään sunnuntailaulaja, joka luulee olevansa joku maailmantähti, en suinkaan. Olen opiskellut laulamista aiemmin, ollut harrastamassa ja osallistumassa niin koulun kuin päiväkodin yhteydessä. Kirkossa olen laulanut kuten jo aiemmin mainitsin.
Idoleja jotka kulkevat kanssani käsi kädessä ovat Madonna, Britney Spears, Justin Timberlake, Christina Aguilera, Shakira, Pink ja Gwen Stefani. Vanhan hyvän ajan suosikkeja ovat Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Elvis Presley, Marilyn Monroe ja bändeistä The Beatles mukaan lukien John Lennonin sooloura.
Suomalaista musiikkia tulee kuunneltua harvemmin, mutta kelpuutan Ismo Alangon, Maija Vilkkumaan, Juice Leskisen sekä bändeistä HIMin sekä The Rasmuksen. Lordikin kelpaa jos pula tulee.
Samaistun paljon idoleihini ja otan heistä vaikutteita ja mallia. En kuitenkaan ole kenenkään kopio. Mitä siis tekisi irtolainen, joka haluaa vaikuttaa, viihdyttää ja auttaa ihmisiä, mutta ei osaa nuotteja, matikkaa tai omaa kemistin perustietoja?
Madonnan jalanjäljillä
Dancing Queen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333