Mistä sinä luulet

naisen pitävän?

Nyt miehen mielipiteitä siitä mitä luulette
Naisten haluavan?
Millä tavoin sinun mielestäsi Nainen hurmataan?
Millä tavoin Nainen pidetään itsellä hurmattuna?
(Jätetään ne paksut lompakot kotiin)
Nyt luonteenpiirteitä ja ulkonäköjuttuja kyselen?
Pidätkö itseäsi komeana vai rumana tai joltain siitä väliltä?
Kerro millainen olet.

6

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo41 miekin

Noh, ainakaan ulkonäöllä en voi kehua (liian lyhyt, liian paksu,liian vanhakin vielä). Kaikenlisäksi olen vielä vähän ujonpuoleinen ja hiljainen, siksi varmaan ihastunkin aina suorasukaisiin, avoimiin ja räväköihin naisiin. En sitten tiedä, millä ne olen saanut itseeni ihastumaan :) Rahaa ei ole koskaan tarvinut käyttää, mutta huomaavainen olen kyllä, ihan luonnostani. Kuvittelen, että nykyinenkin nainen tykkää ja on tykännyt siitä, että ajattelen häntä ja ilahdutan pienillä asioilla arkipäivässä. Puhun sen minkä kykenen, mies kun olen, ja pussaan sitten sen puuttuvan puheen edestä (ilman pakottavaa seksin tarvetta, täsmennetään)

Eli kun yhteinen arki on iloista, naurun täyteistä, mukavaa ja hellää, on aikaa toisilleen ja puhuttavaa eikä käyttäydytä itsekkäästi, nainen on tyytyväinen ja pysyy kotona. Luulen minä, ukonrähjä.

• Osuit oikeaan

Terveisin räväkkä Nainen. Etkä liian vanha.
        Paksuus taikka lyhyys ei haittaa jos on itseluottamusta.
        Itsevarmuus/tietoisuus ei ole ollenkaan sama kuin itseluottamus/tuntemus.
        Ujo voi luottaa itseensä niin kuin yleensä onkin.
        Ujo kuuntelee, tarkkailee ja tietää enemmän naisista sekä ympäristöstä kuin itsevarma.
        Onnentyttö naisesi.

• naineeen

haluaa?Pistitpä pahan.Nainen kun välillä haluaa jotakin ja vähänpäästä sama asia onkin toisinpäin..ainakin osalla.En yleistä..Riippuu mikä aika kuukaudesta on..Ymmärrettävää!

No yritetään!Nainen vissiinkin hurmataan sillä puheen lahjalla.Ainakin luulen omaltakohdaltani että se on millä nainen on minuun jotenkin hurmioitunut(kun nyt jotenkin pääsee alkuun).En ole oikeen muuta syytä keksinyt.Ja kylläpä se jonkunlainen sielujen sympatia/arvomaailma/käyttäytyminen vissiin pitää olla.Ulkonäkö asioihin en viitsi sekaantua..osasyy varmaan sekin(yleisesti ottaen).

Ja sitten kun nainen pitäis vielä saada pysymään niin pitäis ruveta lunastaan niitä puheita..Siis ei puhetta vain puheen vuoksi.Tekoja myös.Joskus se pelkkä kaunis puhekin kyllä riittää.Riippuu vähän mistä puhe on.Pienet yllärit on aina plussaa(hemmottelu).Kohdella niinkuin
      läheistä rakasta ihmistä kohdellaan.Luonne pitäs olla vissiin tunteikas renttu..

Itse olen tämmönen ujohko,rehellinen,pitkä miehen kuvatus.Joskus komeeksikin kehuttu,mut en ylpisty kun on niin huono itsetunto.
      Sinkkuna olo SYVÄLTÄ!

• sitä mitä saa

Periaatteessa samat metodit kuin koiran kasvatuksessa:

-sille annetaan lihaa säännöllisesti
      -sille annetaan säännöllistä liikuntaa
      -sille annetaan myös aivojumppaa
      -loishäädöt säännöllisesti
      -sille annetaan rapsutuksia ja syliaikaa säännöllisesti
      -sitä kehutaan kun se tekee oikein
      -se jätetään hetkeksi yksin kun se käyttäytyy huonosti

---------------------------------------------

Ruma, tyhmä ja huumorintajuton sekä pikkusieluinen paska minä olen.

• Kannustusta

Miehet siis tietävät kuitenkin mistä naiset tykkäävät!!
        Ihan ilman oppikirjoja.
        Ei sitä tarvitse täällä enempiä kysellä.
        Luotetaan vaan itseemme.

• Mitä nainen haluaa? -turvallista jännitystä. Siis noin lyhyellä jänteellä.

En tiedä miten nainen hurmataan, siis oikeesti se vaan tapahtuu. Lähinnä se on kai suuri määrä huomiota mitä erilaisimmin tavoin sopivasti annosteltuna. Itsellä pitäminen ei tosin oo koskaan onnistunu kahta vuotta kauempaa joten ei kai se ihan riitäkään.

No komeus, söpöys jne on katsojan silmässä, mut mie oon vaan mie omine vikoineni ja puutteineni se kai se suurin taika on... aktiivisuuden lisäks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5825
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3123
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2320
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2045
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1938
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1589
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1201
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe