Haluaa vain sänkyyn?

kaunis neito

Olen tutustunut erääseen mieheen. Olen ollut kiinnostunut hänestä, mutta nyt kiinnostukseni on lopahtanut, koska luulen hänen haluavan minulta vain seksiä. Tämä luuloni perustuu siihen, että mies hyväilee minua kiivaasti ja suutelee himokkaasti. Haluaisin keskustella ja tutustua paremmin, enkä hypätä ensimmäiseksi sänkyyn. Uskon, että jos panostaa keksusteluun ja yhteiseen arkipäivän puuhailuun, niin suhteesta tulee paljon syvällisempi. Miten sanon miehelleni, etten halua vielä seksiä? Jättääkö hän minut silloin?

Miehet mitä ajattelette naisesta, joka ei halua? Kyse ei siis ole siitä, etteikö mies olisi ihana ja haluttava, vaan uskosta, että suhde paranee, jos kaikkea ei saa heti kättelyssä.

13

1836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiivas Rakastaja

"En halua vielä seksiä."

• muka?

Eikö tuo ole hieman liian suoraan ilmaistu? Mieshän lähtee aika nopeasti kävelemään noilla sanoilla

• Kiivas Rakastaja
        muka? kirjoitti:

Eikö tuo ole hieman liian suoraan ilmaistu? Mieshän lähtee aika nopeasti kävelemään noilla sanoilla

jos on kiinnostunut pelkästä seksistä.

• multa

Jos ei ole ennen tullut mieleen, niin kaikkien miesten pääkoppaan on iskostunut vain yksi ajatus ja se on, että seksiä pitää saada. Se on se miesten peruspahe.

• Pah ja pyh

Haluttomuus on pahe, seksin haluaminen on normaalia.

• näin se vaan on

tuntee itsensä hunoksi jos on vaan seksi miehellä mielessä,eikö olis parasta myös jutella.
      Nainen luulee että kun seksiä mies saa heti hän jää yksin koska miehellä jostain kumman syystä on jotain muuta kiireellistä.

• että selviää heti

..mitä se mies haluaa.
      Ja se selviää sillä kun otat riskin ja teet niinkuin itse haluat ja tunnet.
      Et niinkuin odotat hänen haluavan.
      Toisaalta jos annat ja hän lähtee..selviää se niinkin.

• scale

Että osaatte tehdä asioista vaikeita.
      "Tämä luuloni perustuu siihen, että mies hyväilee minua kiivaasti ja suutelee himokkaasti"
      Jos se ei tekisi niin, niin sitten sä kirjoittaisit varmaan "mikä mussa vikana, kun mies ei halua minua?"
      Se että haluaa seksiä, ei sulje nk. syvällisiä tunteita pois. Seksi miehen ja naisen välillä on melko normaalia toimintaa.
      Sä menet miehen kanssa sänkyyn, sitten kun se sinusta tuntuu oikealta, helkkarin yksinkertaista. Ton kaiken pelaamisen sä voit unohtaa.
      Suhteesta ei tule sen syvällisempää, vaikka pihtaisit pidempäänkin, te joko sovitte toisillenne, tai ette.
      Onko tuon sinun ajattelun takana se, että sä koitat saada miehen rakastumaan itseesi, ennen kuin "annat"?
      Puutteessa oleminen ei ihmistä jalosta.

• suosittelen!!!

Kamalaa jos nainen tuntuu kaikin puolin kiinnostavalta, mutta suhde lässähtääkin siihen että hän on huono sängyssä. Siksi olisi parempi mennä sänkyyn heti ennen kuin on ehtinyt kiintyä enempää. Jos seksi toimii niin suhde syvenee. Jos ei toimi niin ei suhteesta olisi kuitenkaan tullut mitään koska hyvä seksi on kuitenkin oleellinen osa toimivaa suhdetta. Sitäpaitsi on parempi päästä heti aluksi pois turhista seksipaineista. Eihän seksinhimoisena mikään muu asia edes kiinnosta eikä suhde tietenkään voi syventyä.

• Emmanuele

Toisinkinpäin, mä haluan ainakin koeajaa miehen melko nopeasti että tiedän kantsiiko panostaa sen enempää. Sit tulee joskus näitä jeesustelijoita vastaan jotka tuomitsee mut koska annoin heti.(niin, en minä sentään heitä yleensä raiskannu, ihmettelen tätä logiikkaasyvästi...). Mutta siinähän sekin selviää että mies on typerä kaksinaismoralisti joka ei kestä naisen seksuaalisuutta.
        Seksi on kivaa, miksi ihmeessä et halua sitä..?

• kerran nyt

et luota mieheesi,niin miksi silloin antaisit heti??
      Miten kauan muuten olette tapailleet?
      Miehenä sanoisin että yleensä kyllä "haluan" kosketella yms. naistani.Luottamus kyllä pitää saada jollakin muilla teoilla(että voi siirtyä seksiin).Siis naisen ja miehen.
      Ja jos nyt "jättää" sen takia ettei toinen halua heti sänkyyn,niin tuskinpa se silloin muuta haluaa.Mitä itse siis haluat???
      Seksi kuuluu omasta mielestäni parisuhteeseen silloin kun molemmat sitä haluaa ja jotkut muutkin asiat on kunnoss,luottamus yms.
      Lienenkö vanhanaikainen mutta omapa on asiani.

• anna mun kaikki kestää :(

Taidat olla 15-vuotias?

Jos et ole ymmärtänyt, että 95% miehistä haluaa seksiä ja käy lämpimänä läheisyydessäsi. Jos olisit aikuinen, ymmärtäisit, että sehän on sinulle ilo. Mitä ihmettä, jos hän olisi jääkalikka vieressäsi?

Enkä kyllä ymmärrä kysymystäsi "mitä sanon....?". Etkö osaa suomea? Sille miehelle pitää sanoa, että et halua seksiä. Sittenhän tiedät kauanko vieressäsi vielä lämpenee. Suhteen pituus korreloi täysin hänen tarkoitusperiään siinä vaiheessa, kun olet selvästi sanonut, ettet ole valmis etkä tiedä milloin haluat.

En ihmettele, miten naisia joskus vedätetään...

• MM.

Koska olet kaunis, niin mies haluaa oman osansa sun haarojen välistä, siinä missä muutkin miehet tähän asti. Hän haluaa sen sulan hattuunsa, että voi taas lähteä katsastamaan muita markkinoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe