Mikä ihme siinä mahtaa olla, että suurin osa tuntemistani miehistä on minulle vain kavereita tai minä heille. Jotkut ovat jopa ystäviä. Tuntuu, että miehet näkevät minut vain naisena, joka on hyvin paljon heidän kaltaisensa.
En ole siis tyypillinen nainen, ainakaan mielestäni. En pidä shoppailusta, en vietä tuntikausia peilin ääressä, en pidä kuukautisten ja muiden naisten juttujen juttelemisesta, katson mieluummin mäkihyppyä kuin kauniita ja rohkeita.
Monet ovat sanoneet, että ymmärrän hyvin miehiä ja että minulle on helppo puhua ja että ymmärrän. Silti tuntuu, että kaikki miehet, joihin tutustun, pitävät minua vain kaverinaan eivätkä pysty ajattelemaan minua seurustelukumppaninaan.
Muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?
Miesten tuntemuksia tällaisesta?
Pelkkiä ystäviä
4
707
Vastaukset
- mies24
Ainakin minä koitan ensiksi olla kaveri, enkä ole suinpäin syöksymässä suhteeseen. Pidän enemmän siitä, että tutustutaan rauhassa ja jos synkkaa hyvin yhteen, aletaan seurustelemaan. Eipä sitten harmitakaan niin paljon, jos en viihdykään pidemmän päälle hänen kanssaan.
- tyttö-polo
Kyllä vaan. Minä kuulun myös tuohon samaan kategoriaan Ikuinen Kaveri.
"Loistotyyppi." "Hyvä jätkä." "Aivan mahtava ihminen." "Ihana ja söpö."
Ja silti...
Ei-potentiaalinen tyttöystävä.
(huokaus) - samassa
tilanteessa. Olin naisille vain kaveri jolle oli mukava jutella, mutta seksuaalisesti en viehättänyt. Olin siihen aikaan melkolailla munaton ja ehkä turhan neitimäinen eli herkkä ja kiltti. Ei sille voi mitään ettei sytytä. Aloin sittemmin käymään salilla. Aloin kohtelemaan naisia eri tavalla, eli miehekkäämmin. Nykyään sitten naisia on ollut jo jonkin verran kanssani seksisuhteessakin. Eli siis aloin etsimään niitä miehekkäitä piirteitä itsestäni ja flaksi alkoi käymään. Ehkä sunkin pitäis alkaa etsimään enemmän niitä naisellisia piirteitä itsestäsi.
- nimimerki
minusta naisen ulkokuori tekee paljon niin sanonut tyttöystävä ehdokkaan ja pelkän kaverin välillä. Esimerkiksi tunnen erään tytön joka pukeutui ennne pelkkään collegepaitataan ja farkkuihin ja pidinhäntä hyvänä tyyppinä ja muutenkin hyvänäkarena mutta nyt hän on alkanut pukeutua entistä naisellisemmin korkokenkiin,paljastaviin asuihin niin olen huomannut hänessä myös naisellisen puolen johon olen ihastunut. ko. tyttö ei ole mielestäni edes laihtunut vaan hän on tuonut voikakkaammin naisellisuuttaan esille ja on näin saanut itsensä haluttavammaksi. Eli naisille se ei riitä että olette vain hyviä ystäviä vaan pukeutukaa naisellisiin vaatteisiin ja viestittäkää naiseuttanne pukeutumisella. Näin varmasti saatte enemmän mahdollisuukksia miehien suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780