Olen nyt ajatellut jo useita kuukausia erästä miestä. Ongelmana on, etten saa kontaktia tähän mieheen.
Olen hänen kanssaan samassa koulussa mutta hän on tavallaan tavoittamattomissa. Hän ei vietä juurikaan aikaa toisten opiskelijoiden kanssa enkä tiedä tunteeko hän edes montakaa muuta opiskelijaa, joiden kautta häneen olisi helpompi tutustua. Hän ei käy koulun yhteisissä bileissä enkä tiedä miten saisin häneen yhteyden.
Mies on hyvin komea ja moni muu koulun nainen tietää kyllä hänet maineeltaan eli sen, että hän on hyvin tavoiteltu eikä hänellä ole naisystävää. Moni tietää hänet mutta kukaan ei tunne tuntevan hänestä nimeä enempää. Mies näyttää viihtyvän omissa oloissaan eivätkä muutkaan ole saaneet häneen kontaktia (en taida olla ainoa, joka on kiinnostunut hänestä). Toisekseeen hänellä ei ole edes ollut juurikaan naisia tai kukaan ei ainakaan tiedä.
Miten sellaiseen mieheen voi saada jonkinlaisen keskusteluyhteyden, kun hän on kiireisen oloinen ja ettei häntä näe kuin vilaukselta kursseilla (eikä meillä ole edes yhteisiä kursseja) ja satunnaisesti koulun käytävillä?
Tavoittamaton mies
52
8048
Vastaukset
- paljasta pintaa
ja keinuttele takapuolta, livo huulia yms seksikästä
- Kylteri
Mä taidan olla vähän tollanen tapaus, mitä kuvailit. Käyn kyllä koulun bileissä, mutta tänä syksynä on jäänyt vähän vähemmälle, kun budjetti on edellisvuosia tiukempi ja kouluunkin yritän panostaa.
Mutta jos rohkeutta riittää, niin voithan sä vaikka kytätä kun se menee syömään ja mennä sitten istumaan samaan pöytään vastapäätä. Kysyt että voiko siihen istua ja alat juttelemaan. Jos on vähänkään järkevä tapaus, niin juttelee kyllä jotain takasin. Nopeasti huomaat ootko ns. toivottua seuraa vai haluaisiko se mieluummin olla yksin.
Toinen vaihtoehto sitten on, että lähetät kaverille sähköpostia, jos kerran nimen tiedät. Kai teidän koululla jonkinlainen rekisteri opiskelijoiden sähköposteista on?- Odottaja...
Olen nähnyt häntä kolmesti tämän syksyn aikana ruokalassa, mutta mahdollisia lounaspaikkoja on useita eikä häntä siis sitenkään kovin usein näy. Olisi toisekseen tosi ankeaa kytätä jonkun ruokalan ovella, vaikka kyttäämistähän tämä on tähänkin mennessä taitanut olla.
Sähköpostia en aio todellakaan lähettää, kun ei ole mitään yhteistä asiaa, mistä voisin kirjoittaa. En tiedä edes tietääkö hän nimeänikään. - Kylteri
Odottaja... kirjoitti:
Olen nähnyt häntä kolmesti tämän syksyn aikana ruokalassa, mutta mahdollisia lounaspaikkoja on useita eikä häntä siis sitenkään kovin usein näy. Olisi toisekseen tosi ankeaa kytätä jonkun ruokalan ovella, vaikka kyttäämistähän tämä on tähänkin mennessä taitanut olla.
Sähköpostia en aio todellakaan lähettää, kun ei ole mitään yhteistä asiaa, mistä voisin kirjoittaa. En tiedä edes tietääkö hän nimeänikään.teitä naisia. Jos miehet olis samanlaisia, niin tämä laji olisi jo sukupuuttoon kuollut.
Jos sulle ei avaudu tilaisuuksia keskustelun aloittamiseksi, sun pitää järjestää sellainen. Vaatii kenties pientä salapoliisityötä ottaa selville, missä mies yleensä tiettyyn aikaan liikkuu. Niin me miehetkin tehdään naisten kanssa ;)
Eiköhän se nimes opi aika äkkiä jos viestiä pistät...
- mäoonsetyyppi
Voi olla, että hän ei ole kauhean kiinnostunut. Hän kulkee omia polkujaan. Hän tekee mitä tahtoo, kun muut tekevät mitä voivat. Hän muuttaa veden viiniksi ja paskan kullaksi. Hän on über-alfauros. Hänen päätään ei käännetä, hän kääntää päitä. Sellaiseen mieheen ei välttis saa yhteyttä. "Don't call us, we call you". Jeps, mä se oon.
- Immeinen
Et sitten tiedä mitään syytä tähän vaikeasti tavoitettavuuteen, kun mies ei näyttäisi edes seurustelevan? Eli onko kyseessä vaikkapa arempi tai muuten syrjään vetäytyvä persoona?
Jos ruokalat ja muut kohtaamispaikat ovat poissa mahdollisuuksista, niin kyllä se taitaa jäädä tuon suoran yhteydenoton varaan. Sähköpostia lähetät tai numeron tiedustelet ja soitat. Tietenkin voisit myös rohkeasti pysäyttää hänet kulussaan ja kertoa kiinnostuksestasi kasvotusten (varmaan mukavampi tai sitten on parempi kutsua muilla viestimillä jonnekin rauhalliseen paikkaan).
Pelkän kontaktinotto lienee mahdotonta, jos sinulla ei mitään kosketuspintaa henkilöön ole. Kyllä siinä pitää vain olla rohkea, ja mitä siinä edes menettää, jos tulee torjutuksi, kun mies tuskin asiasta muille on kertomassa.
Miten nämä muut sitten tietävät, ettei hänellä ole naisystävää, vai oliko tämäkin vain arvelua?- jääpala suussa
Perskules kun hampaat jäätyy.
Mistä tietää onko jollain naisystävää? No jospa muut tytsyt ovat kysyneet sitä häneltä. - Immeinen
jääpala suussa kirjoitti:
Perskules kun hampaat jäätyy.
Mistä tietää onko jollain naisystävää? No jospa muut tytsyt ovat kysyneet sitä häneltä."Mistä tietää onko jollain naisystävää? No jospa muut tytsyt ovat kysyneet sitä häneltä."
Mutta silti kukaan ei ole saanut kontaktia häneen? - jääpala suli jo
Immeinen kirjoitti:
"Mistä tietää onko jollain naisystävää? No jospa muut tytsyt ovat kysyneet sitä häneltä."
Mutta silti kukaan ei ole saanut kontaktia häneen?Kontaktin olemus? Ei voi tietää ellei kysy tai vakoile 24 tuntia vuorokaudessa. Jälkimmäinen ei kai käy laatuun.
- Immeinen
jääpala suli jo kirjoitti:
Kontaktin olemus? Ei voi tietää ellei kysy tai vakoile 24 tuntia vuorokaudessa. Jälkimmäinen ei kai käy laatuun.
"Kontaktin olemus? Ei voi tietää ellei kysy tai vakoile 24 tuntia vuorokaudessa. Jälkimmäinen ei kai käy laatuun."
Siksi pohdinkin asiaa ensimmäisessä viestissäni. - Only 1?
Immeinen kirjoitti:
"Kontaktin olemus? Ei voi tietää ellei kysy tai vakoile 24 tuntia vuorokaudessa. Jälkimmäinen ei kai käy laatuun."
Siksi pohdinkin asiaa ensimmäisessä viestissäni.Immeinen no kerro säki jotai tietoja!! :)
Mä voin paljastaa et se on aika tumma. Ei ainakaan puhdasverinen suomalainen :p - Immeinen
Only 1? kirjoitti:
Immeinen no kerro säki jotai tietoja!! :)
Mä voin paljastaa et se on aika tumma. Ei ainakaan puhdasverinen suomalainen :pItsestänikö meinaat minun kertovan? Eihän tuo vaikuta yhtään reilulta, ja mitenpäs se tätä keskustelua eteenpäin vie? :p
Mutta tummahan on hyvä olla, vaikka olisikin puhtoinen suomalainen... - vaalea suomalainen
Only 1? kirjoitti:
Immeinen no kerro säki jotai tietoja!! :)
Mä voin paljastaa et se on aika tumma. Ei ainakaan puhdasverinen suomalainen :pJos on islamilainen niin jätä asia sikseen. Vältyt monenmoisilta ongelmilta.
- jääpala suussa
Kirjoittamasi perusteella tulee mieleen tumma ja tulinen... ...homomies, nimittäin jos tosiaankin on niin, ettei tuollaiseen jokanaisen tavoittelemaan saa kukaan kontaktia. Jos hän on todella tavoiteltu naisten parissa eikä hänellä ole naisystävää niin kyllä silloin ainakin jonkun olisi pitänyt saada häneen jokin yhteys ellei hän ujouttaan pyri piiloutumaan muilta ihmisiltä.
Muistelin joskus tunteneeni kouluaikoina erään tällaisen tumman ja tulisen tavoitellun tapauksen, joka siis joutui tunnustamaan olevasa homppeli, kun naiset roikkuivat kimpussa koko ajan.
Oletko koskaan edes jutellut hänen kanssaan? Jos näet hänet koulun käytävillä joskus niin mikset yrittäisi edes jutella hänen kanssaan? Kuinka niin johonkin ei saa kontaktia? Onko sitä edes todella yritetty? Ajatuksiesi kohde voi olla myös ujo tai sitten hän on sitä tyyppiä, joka mielummin viihtyy bileiden sijasta esimerkiksi kotona, kirjastossa, liikuntaharrastusten parissa ym. Mistä sinä tiedät mitään ellet ota itse selvää?
Ja ylipäätään miksi sinä siinä edes valitat jos et ole tehnyt asiasi hyväksi mitään? - fillmore.
Miksi ja miten sun nyt sitten täytyy mennä miestä ahdistelemaan? Sä kun et ole kerran ainoa sitä tavoitteleva ja jos se näyttää viihtyvän muutenkin omissa oloissaan, eikä halua että muijat ahdistelee sitä. Ehkäpä hän onkin homo.
- Trixxy
Ihan rohkeasti menet juttelemaan. Ei tarvitse olla mikään pitkään mietitty heitto vaan puhelet lämpimiä. Kommentoit säästä tms. Vähänki skarpimpi jätkä pistää jotain komenttia väliin jos on kiinnostunut. Hei muuten... Voitko sanoo sen kundin nimen tai ees ensimäisen kirjaimen nimestä :)
- hyvä yritys
Toivoisitsä olevas se tavoteltu?
- Huomattaja
hyvä yritys kirjoitti:
Kukapa ei toivoisi!
- narsisti
hyvä yritys kirjoitti:
kun luin tuon aloitus viestin niin ajattelin heti että nyt kaikki narsistiset miehet kuvittelevat olevansa tuo tyyppi.
- Välihuomauttaja
narsisti kirjoitti:
kun luin tuon aloitus viestin niin ajattelin heti että nyt kaikki narsistiset miehet kuvittelevat olevansa tuo tyyppi.
Ajatus on kiehtova!
- muillekin odottajille
Miehen etunimi alkaa T:llä ja hän on vaalea ja paikkakunta on Helsinki. Muuta en kerro.
Mitä tulee tiedonhankintaan, niin sitä tulee juteltua kaikenlaista naisten kanssa. Myös sitä mitä joku tietää tästä miehestä. Homomiehestä tässä ei ole kyse.
Unelmoin yhä vaaleasta joulusta...
- Seppomoinen
..HUOH Miks ei mua ikinä sanota komeaksi :(?
Voitko kertoo mikä siitä sällistä tekee niin komean? Vahvarakenteinen? Jeesusletti? What?.. Jos se kerta ei missään kontakteissa eikä bileissä käy niin aika kynäniskalta kuulostaa!- tinanappi
Joo tai sitte se on himourheilija. Mikähän siinä oikeen vetää naisia puoleensa?
- emmyyy
kylläpä kuulostaa tutulta. täälläpäin ihan vastaava tilanne. ei auta muuta kun toivoa ettet ole samasta koulusta. muuten tulee siitä uroksesta tappelu. se on nimittäin mun ;)
*huokaus*
-E-- Helsingistä
niin ei tarvitse tapella. Laitoin ylle vähän tietoa, mutta lisättäköön, ettei kyseessä ole mikään bodari, mutta komea (hymyilevät ja sopusuhtaiset kasvot).
- riittääkö
Helsingistä kirjoitti:
niin ei tarvitse tapella. Laitoin ylle vähän tietoa, mutta lisättäköön, ettei kyseessä ole mikään bodari, mutta komea (hymyilevät ja sopusuhtaiset kasvot).
komealle hymyilevät ja sopusuhtaiset kasvot?
- olin lukiossa
meidänkin koulussa oli juuri kuvauksen kaltainen nuori mies. Todella komea, aina kohtelias, hyvin pidetty yms. yms.
ja sinkku.
Sitä vähän ihmeteltiin, kunnes abi-vuonna selvisi, että poika on Jehovan todistaja. Vääräuskoisilla tytöillä ei siis ollut mitään tsäänssejä -ettei vaan sun namus olis samanlainen?- käärmeen sikiö
Älkää vaan menkö ihastumaan lestadiolaisiin tai jehovan todistajiin. Siitä ei seuraa kuin ongelmia ongelmien perään.
Tämän aiheen aloittaja ei tosin ole tarkemmin selittänyt tilannetta, joten eihän sitä tiedä vaikka hän olisi vain ihan tavallinen mukava, mutta ujo mies.
- Oh my..
Ei oo totta.. täälläkin on ihan sama tilanne! ;)
Pitäskö antaa vähän tuntomerkkejä pojasta..- Trmere
Joo, annas vähän tuntomerkkejä; mistäpäin Suomea? mitä opiskelee?
- Sattumaako
Trmere kirjoitti:
Joo, annas vähän tuntomerkkejä; mistäpäin Suomea? mitä opiskelee?
Vissiin jotain tekniikkaa opiskelee... sano sä ekana tietoja ku mä oon niin ujo :) Vastaan kyllä jos on samat :P
- Trmere
Sattumaako kirjoitti:
Vissiin jotain tekniikkaa opiskelee... sano sä ekana tietoja ku mä oon niin ujo :) Vastaan kyllä jos on samat :P
Ei ole sitten sama tapaus. Täällä kiikaroidaan ihmistieteiden suuntaan ;)
- Immeinen
Sattumaako kirjoitti:
Ei kai sitä ujostella tarvi, kun et edes itsestäsi mitään kerro. :)
- .Joulubugi.
Immeinen kirjoitti:
Ei kai sitä ujostella tarvi, kun et edes itsestäsi mitään kerro. :)
joulu on kerran vuues vaan! Pannaanko pukinkonttiin vai vasta joulupäivänä?
- Osuuko?
Sattumaako kirjoitti:
Nimikirjaimet AE, luultavasti teekkari. Sun vuoro...
- vaan olet valehtelija
Sattumaako kirjoitti:
joten älä vastaile puolestani. Kiitos!
- luin väärin
vaan olet valehtelija kirjoitti:
Luin ensin väärin ja luulin sinun vastanneen puolestani kohteen ominaisuuksista. Laitoin ylemmäs vähän tietoja kohteesta.
- Tässä...
vaan olet valehtelija kirjoitti:
Tumma, komea, teekkari, sinisilmäinen, urheilullinen, länsisuomalainen?
- asdf
Muutama vaihtoehto kyseisestä miehestä: 1)ujo, 2)homo, 3)varattu, minkä lisäksi hän vaikuttaa joko epäsosiaaliselta tai muuten vain syrjäänvetäytyjältä. Oli tapaus mikä tahansa, häntä kannattanee lähestyä sähköpostilla tai puhelimella, sillä jos kaikki ei menekään kuin elokuvissa, pystyt luultavasti jatkossakin kävelemään anonyymina koulunkäytävillä ilman kiusallisia kohtaamisia
- lollo
viihtyyks kaikki homot ja varatut aina omassa seurassaan koulus jne. hehehehe
- asdf
lollo kirjoitti:
viihtyyks kaikki homot ja varatut aina omassa seurassaan koulus jne. hehehehe
Opettele lollo lukemaan! Ensimmäinen kohta tais olla ujo, eli jos on käytävillä yksin haahuilija, niin on luultavasti myös jossain määrin ujo. Tsori jos sul ei oo kavereita, mut ei sun silti tänne tartte tulla pahaa oloas purkamaan...
- lollo
asdf kirjoitti:
Opettele lollo lukemaan! Ensimmäinen kohta tais olla ujo, eli jos on käytävillä yksin haahuilija, niin on luultavasti myös jossain määrin ujo. Tsori jos sul ei oo kavereita, mut ei sun silti tänne tartte tulla pahaa oloas purkamaan...
vaihtoehdot oli homo ja varattu. eli homot ja varatut on aina yksin koulus
- Crush on
Monellas täälä oli sama ongelma!!?? :)
Oma kohteeni on tumma.. hän ei selvästikkään ole puhdasverinen suomalainen... mutta oih niin julmetun komea... :P - Kepuli
Jos mies ei itse tiedä olevansa komea? Kukaan ei tunne tätä miestäsi, mutta silti olet melko varma ettei hänellä ole naista. Miksei hänellä voisi olla naista ei kai hän sitä siellä koulussa mukanaan kuljettelisi jos ei kerta muutenkaan ole muiden oppilaiden kanssa tekemisissä?
Itse asiassa kirjoitan näin koska minä en olisi koskaan tavannut avovaimoani jos hän ei olisi tullut juttelemaan kanssani. Siellä missä tapasimme minä kävin vain harrastukseni takia en naisten takia, joten mieleeni ei juolahtanutkaan että olisin sieltä etsinyt naisseuraa. Minä en myöskään opiskelu aikanani ollut juuri muiden opiskelijoidan kanssa tekemisissä tai käynyt opiskelija bileissä jne. Mutta syynä ei ollut mikään yleinen ujous tai muu sellainen. Minä vain yksinkertaisesti kävin koulussa opiskelemssa, muu elämä oli muualla, ehkä tämä mies josta kirjoitat on samanlainen.
Opiskeluhan nimittäin voi olla joillekin vähän niin kuin työ, täysin eri asia kuin muu siviilielämä. Itseni kohdalla ainakin ystävät ja muut läheiset ihmiset ovat tulleet työn ja opiskelun ulkopuolelta. Luultavasti saat mieheen yhteyden vain menemällä juttelemaan, hän ei luultavasti sinua koulussa etsi eikä näin ollen jää asiaa katumaan, mutta sinä voit jäädä. - sp 86
tytöt ovat kiinnostuneet koulussa olevista ujoista ja yksinäisistä pojista? En ole koskaan törmännyt sellaiseen tapaukseen. Yleensä se on enemmänkin päinvastoin. Jotkut pitävät sellaisia outoina ja toiset ihan friikkeinä. Toiset ne vain sattuvat panostamaan enemmän opiskeluun/työhön kuin sosialisoimiseen. Minusta se ei ole kovin ihmeellistä edes. Mutta kai se on se ulkonäkö (joka kiinnostaa naisia)...
Miten helvetissä voi olla niin helvetin vaikeaa saada kontaktia aloittajan mainitseman tyyppiseen mieheen? Jos kerran jokainen nainen kyttää häntä, niin luulisi olevan helppoa mennä vaikka porukalla juttelemaan tai jotain. Tuskinpa se yksi mies jyrää sitä kiimaista naisjoukkoa alleen. =D
Itse en bileissä ole koskaan ollut (en kyllä ole koskaan kieltäytynytkään, mutta eipä ole kutsuttukaan koskaan), mutta tästä saa sellaisen vaikutelman, etteivät naiset saa suhteita aikaiseksi muuten kuin kännissä bileissä/baarissa. Suosittelen kyllä itse ihan selvin päin lähestymistä. Sillä tavalla saa paljon paremmin mitä tahansa aikaiseksi. Jos lähestyt ujoa miestä, niin älä ainakaan ruoki hänen ujouttaan, vaan koita itse vaikuttaa kiinnostuneelta ja suunnata keskustelua sitten kun menet juttelemaan joskus.
Jotenkin koko tämä aihe vaikuttaa tavattoman huvittavalta. "Meitä on kymmeniä naisia. Koitamme saada ujon miehen itsellemme ja tiedämme, ettei hänellä ole naista. Hän siis vaikuttaa olevan ERITTÄIN puutteessa. Emme kuitenkaan voi lähestyä häntä, koska emme tiedä miten häneen saa yhteyden. No, kai se on mahdotonta saada miestä, joka vaikuttaisi elävän puutteessa ilman tyttöystävää. On kai sitä pakko luovuttaa pikku hiljaa." =D- Justus Maximus
Nyt näkisin, että olemme asian ytimessä.
- Alkper
En ole väittänyt kohteen olevan ujo missään vaiheessa vaan ettei häneen saa oikein yhteyttä.
Mitä tulee muiden naisten kanssa yhdessä menosta, niin ei tässä missään yläasteella olla ja toisekseen luuletko, että haluan kilpailijoiden juttelevan hänelle... - Hundepunde
Alkper kirjoitti:
En ole väittänyt kohteen olevan ujo missään vaiheessa vaan ettei häneen saa oikein yhteyttä.
Mitä tulee muiden naisten kanssa yhdessä menosta, niin ei tässä missään yläasteella olla ja toisekseen luuletko, että haluan kilpailijoiden juttelevan hänelle...Et silti ole esittänyt mitään ujoutta vastaankaan, ja koska kukaan ei tunnu häneen yhteyttä saavan, eli tietävän totuutta, kuulostaa henkilö varsin perinteikkäältä ujolta kulkijalta. Parempi varmaan sinunkin kannalta, että kyseessä on ujo kuin asenteellinen henkilö. Vai säröileekö ihastus, kun kuva omaa tietään puskevasta, sosiaalisesti kylmästä rentusta alkaa rakoilla? Senkö perään ne naiset ovatkin läähättäneet? Perinteistä... ;)
- vastaansulle
Itse olen samanlainen. Olen siis hieman ujo ja viihdyn itsekseni mielummin kuin suurissa porukoissa. Mutta en pistäisi pahakseni jos naiset lähestysivät. Tekstiviestit tai sähköposti olisivat mieluisia. Ja ne kyllä saa selville jos vain haluaa...
- Nappimus
Yhdyn tähän täysin, vaikka ei se sähköposti tai puhelinnumero olekaan niin helppoja, jos nimeä ei saa käsiinsä. Kuitenkin, oikein otettu olen, jos joku nainen minua lähestyisi, vaikka en saattaisi hänestä ollakaan kiinnostunut. Kyllä siinä kohteliaasti hänelle asian vain ilmaisisi ja arvostaisin tekoa suuresti. Ei minusta naisilla ole mitään menetettävää kiinnostuksensa esiintuonnissa.
- viivaliisa
Nyt lienee käynyt niin kuin usein on käynyt ennenkin.
Mies on todella söpö ja tuoksuu hyvälle, pukeutuu hyvin ja on kaikkien naisten kiinnostuksenkohde. JA ON HINTTI.
Näissä miehissä on tyyliä, empaattisuutta ja he ovat kivoja kavereita... Minä olen oikea hinttimagneetti. - jossain määrin
vähän samankaltainen mies kuin tuo, jota kuvailit. jos joku nainen olisi minusta kiinnostunut niin toivoisin, että tulisi vain rohkeasti juttelemaan niitä näitä vaikka ruokalassa tai ihan missä vaan. siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen. jos tuo ihastuksesi kohde on todellakin ns. oman tiensä kulkija niin sullahan ei ole mitään menetettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595910Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242511No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402115- 202055
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61639Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83123281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085