Jos johonkin tässä elämässä näin keski-ikään ehtineenä naisena ole pettynyt, niin se on MIEHET. Olen saanut kokea ne elämäni suurimmat pettymykset juuri miesten takia.
Ja niinpä on tainnut meistä naisista moni muukin kokenut, varsinkin kun näitä keskustelupalstan tekstejä lukee ja toisten naisten kokemuksia kuuntelee.
Useimmat miehet - myös ne luotettavimmilta vaikuttavat - ovat sittenki heikkoja ja pelkureita, olipa ikä mikä tahansa. Eipä heitä tietysti sinänsä voi syyttää, että ovat sellaisiksi syntyneet ja kasvaneet, mutta niin se vain on, että jos luotettavaa ihmistä kaipaa, niin se on sitten nainen.
Juuri tuolla avioliitopalstallakin on tuore kirjoitus siitä, kuinka mies lähti toisen naisen luo, vaimo raskaana... oikein tekstiviestillä mies asiansa ilmoitti, heh.
Miehet tulevat ja menevät, naispuoliset ystävät pysyvät :)
Älä koskaan luota mieheen
14
1836
Vastaukset
- päinvastoin
naisena voin sanoa että asia ainakin omalla kohdallanion täsmälleen päinvastoin. Miessuhteissa en ole joutunut pettymään, kaikki kokemukseni ovat olleet hyviä, miehet luotettavia ja tunnollisia mutta naisten ystävyyteen ei todellakaan voi luottaa !
- lempeä isähahmo
Olette tyypillisiä naisia. Mikään ei ole ikinä hyvin. Onnea elämässä.
- pässi narussa
en todellakaan luota miehiin (siis toisiin), tästä johtuen olenkin valjastanut vaimoni käsiraudoilla hellan luukkuun kiinni jottei pääse miesten ilmoille jotka hänelle voisivat tehdä mitä vaan.
piste.
t:hellapoliisi - täytyy...
suhteessa olla vikaa jos kumppani lähtee toisen matkaan. Ihmiset on tyhmiä kun sulkee silmänsä ongelmilta eikä keskustele asioista.
- nuorirouva
Mieheeni voin luottaa täysin.
Miehiä ei ole tullu ja menny, ite oon aiemman jättäny.
Naispuolisia "ystäviä" on tullu ja menny, kukaan ei oo pysyny vuotta kauempaa.
Jos minä johonki luotan, ni miehiin, mutta en moniinkaan naisiin ystävänä. Tosin en naisiinkaan kokonaan luottamusta oo menettäny, mieheni siskot esim on harvinaisen ihania ihmisiä.
Kyllähän niitä varmasti on epäluotettavia miehiä, ja joku törmää vain sellaisiin. Tai siis alitajuisesti valitsee sellaisia... - Mieskunnan edustaja
Sulla on täytynyt olla helkkarin huono flaksi, jos kaikki elämäsi miehet ovat jollakin tapaa pettäneet luottamuksesi. Kyllä sanansa ja luottamuksesi mittaisia miehiä varmaan löytyy, jos vain itse suot mahdollisuuden heille.
- ap-kirjoittaja
Näin juuri on käynyt; KAIKKI kohtaamani miehet ovat tavalla tai toiselle pettäneet luottamukseni. Minun vikani on tietysti siinä, että olen aina suunnistanut "väärään kohteeseen" ja sinisilmäisesti "uskonut hyvään". Eli näin...
Kyllä minä tiedän, että on olemassa luotettavia miehiä. Eivät vain ole kohdalleni osuneet.
On kyllä mielenkiintoista lukea, kuinka erilaisia kokemuksia meillä ihmisillä on... ...
- Inxj
...tutkimusten mukaan naiset pettää jopa miehiä useemmin, mutta jää vaan harvemmin kiinni kun eivät välttämättä kerro baarissa kaikille.
- ap-kirjoittaja
... en minä puhu pelkästään `pettämisestä` vaan LUOTTAMUKSEN pettämisestä; sen voi tehdä monella tavalla. Vieraissa käyminen on vain yksi luottamuksen pettämisen muoto...
- tunnistaa
Täällä oli esiteltynä 5 pettäjätyyppiä eli olkaa varuillanne:
http://www.suhdesoppa.fi/artikkelit/tunnista-pettajatyypit.html - ukko145
Ryhdy lesboksi.
- n 41
Monesti elämän varrella on harmittanut, kun niin ei voi tehdä.
- Naisista
Voin sanoa samaa naisista, en kylläkään kaikista.
Mitä vanhempi nainen sen katkerampi.
Nyt minulla sitotumiskammoinen nainen jolle asunto tärkeämpi. No ootellaan ja katsellaan tuoko aika sitoutumis tahtoa. - uskottomuuden merkit
Kaikki, jotka haluaa tietää, pettääkö kumppani vai ei, käykää lukemassa:
http://www.suhdesoppa.fi/artikkelit/onko-kumppanisi-uskoton.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027