Älä koskaan luota mieheen

nainen*

Jos johonkin tässä elämässä näin keski-ikään ehtineenä naisena ole pettynyt, niin se on MIEHET. Olen saanut kokea ne elämäni suurimmat pettymykset juuri miesten takia.

Ja niinpä on tainnut meistä naisista moni muukin kokenut, varsinkin kun näitä keskustelupalstan tekstejä lukee ja toisten naisten kokemuksia kuuntelee.

Useimmat miehet - myös ne luotettavimmilta vaikuttavat - ovat sittenki heikkoja ja pelkureita, olipa ikä mikä tahansa. Eipä heitä tietysti sinänsä voi syyttää, että ovat sellaisiksi syntyneet ja kasvaneet, mutta niin se vain on, että jos luotettavaa ihmistä kaipaa, niin se on sitten nainen.

Juuri tuolla avioliitopalstallakin on tuore kirjoitus siitä, kuinka mies lähti toisen naisen luo, vaimo raskaana... oikein tekstiviestillä mies asiansa ilmoitti, heh.

Miehet tulevat ja menevät, naispuoliset ystävät pysyvät :)

14

1838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päinvastoin

naisena voin sanoa että asia ainakin omalla kohdallanion täsmälleen päinvastoin. Miessuhteissa en ole joutunut pettymään, kaikki kokemukseni ovat olleet hyviä, miehet luotettavia ja tunnollisia mutta naisten ystävyyteen ei todellakaan voi luottaa !

• lempeä isähahmo

Olette tyypillisiä naisia. Mikään ei ole ikinä hyvin. Onnea elämässä.

• pässi narussa

en todellakaan luota miehiin (siis toisiin), tästä johtuen olenkin valjastanut vaimoni käsiraudoilla hellan luukkuun kiinni jottei pääse miesten ilmoille jotka hänelle voisivat tehdä mitä vaan.
      piste.
      t:hellapoliisi

• täytyy...

suhteessa olla vikaa jos kumppani lähtee toisen matkaan. Ihmiset on tyhmiä kun sulkee silmänsä ongelmilta eikä keskustele asioista.

• nuorirouva

Mieheeni voin luottaa täysin.

Miehiä ei ole tullu ja menny, ite oon aiemman jättäny.

Naispuolisia "ystäviä" on tullu ja menny, kukaan ei oo pysyny vuotta kauempaa.

Jos minä johonki luotan, ni miehiin, mutta en moniinkaan naisiin ystävänä. Tosin en naisiinkaan kokonaan luottamusta oo menettäny, mieheni siskot esim on harvinaisen ihania ihmisiä.

Kyllähän niitä varmasti on epäluotettavia miehiä, ja joku törmää vain sellaisiin. Tai siis alitajuisesti valitsee sellaisia...

• Mieskunnan edustaja

Sulla on täytynyt olla helkkarin huono flaksi, jos kaikki elämäsi miehet ovat jollakin tapaa pettäneet luottamuksesi. Kyllä sanansa ja luottamuksesi mittaisia miehiä varmaan löytyy, jos vain itse suot mahdollisuuden heille.

• ap-kirjoittaja

Näin juuri on käynyt; KAIKKI kohtaamani miehet ovat tavalla tai toiselle pettäneet luottamukseni. Minun vikani on tietysti siinä, että olen aina suunnistanut "väärään kohteeseen" ja sinisilmäisesti "uskonut hyvään". Eli näin...

Kyllä minä tiedän, että on olemassa luotettavia miehiä. Eivät vain ole kohdalleni osuneet.

On kyllä mielenkiintoista lukea, kuinka erilaisia kokemuksia meillä ihmisillä on... ...

• Inxj

...tutkimusten mukaan naiset pettää jopa miehiä useemmin, mutta jää vaan harvemmin kiinni kun eivät välttämättä kerro baarissa kaikille.

• ap-kirjoittaja

... en minä puhu pelkästään `pettämisestä` vaan LUOTTAMUKSEN pettämisestä; sen voi tehdä monella tavalla. Vieraissa käyminen on vain yksi luottamuksen pettämisen muoto...

• tunnistaa
    • ukko145

Ryhdy lesboksi.

• n 41

Monesti elämän varrella on harmittanut, kun niin ei voi tehdä.

• Naisista

Voin sanoa samaa naisista, en kylläkään kaikista.
      Mitä vanhempi nainen sen katkerampi.
      Nyt minulla sitotumiskammoinen nainen jolle asunto tärkeämpi. No ootellaan ja katsellaan tuoko aika sitoutumis tahtoa.

• uskottomuuden merkit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1100
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      771
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe