Pitkäaikaistyöttömyyttä,kursseja,hanttihommaa ja masennusta.Nyt se loppui.
Tänään minut palkattiin kokoonpanotehtäviin.
Yritys kasvaa rajulla vauhdilla ja rakentaa paljon uutta.
Sai oikein valita työn tuotannon,kokoonpanon ja pakkaamon väliltä.Töihinkin palkattiin heti työhaastattelussa.
Kokoonpanon minä valitsin.Vaikutti kaikkein monipuolisimmalta ja pystyy liikkumaan hieman.Ei tartte olla päivää saman koneen ääressä.
Tuntipalkka on alta 9 egee vuorolisät ja päälle tuotantolisää toista euroo/tunti jos yritys saavuttaa tavoitteet.
Ei kummoinen palkka mut rittää mainiosti mulle.
Vanhat unelmat herää taas eloon kun kun pääsi "oikeisiin" töihin,saa palkkaa ja ei tartte kulkea hartiat kyyryssä häpeillen.
Huomenna aamukuudeksi töihin.
Tsemppiä kaikille.
Wohoo!
2
1086
Vastaukset
- Entinen opiskelija
Itse olen opintotuella kituuttaen itselleni logistiikkaan erikoistuneen tradenomin paperit hankkinut. Valmistuttuani kesäkuun '06 puolivälissä olin kaksi kk työttömänä kunnes pääsin juuri koulutustani vastaavaan työhön.. Tämä on jo sinänsä ihme, että tällaisen työpaikan Pohjois-Suomesta kotipaikkani läheltä isosta firmasta löysin, saati sitten että ne minut tänne ottivat.. Kilpailu kun on kovaa ja tradenomeja valmistuu ihan liikaa..
Työ on ollut mielekästä ja mukavaa.. Olen ollut täällä nyt neljä kuukautta "nakki-palkalla" ja tiedän sen itsekkin. Mutta olen ollut tyytyväinen. Minulle on korvaamattoman arvokasta saada näin pian valmistuttuani oman alan työkokemusta..
Tänään sain tietää heko-keskustelussa pomoni kanssa asiaa etukäteen kysyttyäni, että tämä puolen vuoden nykyinen sopimukseni (olen sesonkiluontoisella alalla "extraajana") jatkuu helmikuuhun 2008 asti.. Ja samalla palkkaani tarkastettiin.. Palkka nousi huomattavasti (300e kuussa)..
Omia puolia pitää pitää, mutta miksi olla ahne.. Mahtavaa lukea täältä kirjoittamasi kaltaisia juttuja, joissa ihminen todellakin nauttii töistään, eikä raha ole suurin motiivi koko kirjoitukselle..
Piristit päivääni, kiitos siitä.
Ja toivottavasti nykyinen työsi on mielekästä ja saat olla työelämässä pitkään ja turvallisesti mukana! Työn iloa ja toivottavasti työ maistuu; on aina mukava kun ihmiselle löytyy joku paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637220Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142638Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481928Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901355Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711137
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511117Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631113- 691017