Älkää marisko lipuista

qwertymies

Jos joku jäi ilman finaalilippuja niin syyttäkööt itseään. Minä oli lippujonossa klo 11.20 eikä edellä ollut kuin kourallinen ihmisiä. Kaikki saivat juuri ne liput, joita tulivat hakemaan. Koko touhussa meni minulta tunti aikaa. Olisin saanut ostaa myös finaalilippuja, mutta olen menossa katsomaan harjoituksia.

Jos ei sen vertaa halunnut nähdä vaivaa, että olisi tullut ajoissa lippujonoon niin kärsikööt ja maksakoot tuplahinnan Huuto.netissä.

18

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hönö_

Onneksi olkoon vaan sinulle, osuit siis ilmeisesti johonkin näistä "epärehellisistä" myyntipisteistä joissa on printtailtu tulostimet kuumina lippuja etukäteen ennen klo 12. Tämä touhu vaan johti siihen, että joissakin myyntipisteissä ei ollut mitä myydä edes jonon kakkoselle!!

Tasapuolista ja reilua ja omasta viitseliäisyydestä kiinni, hah!

• qwertmies

Lippujen varaaminen alkoi tässä pisteessä tasan klo 12. Kyseessä oli suuri lipunmyyntipiste pääkaupunkiseudulla.

• Hönö_
        qwertmies kirjoitti:

Lippujen varaaminen alkoi tässä pisteessä tasan klo 12. Kyseessä oli suuri lipunmyyntipiste pääkaupunkiseudulla.

Kerrohan sitten miten tämä oli mahdollista?

• kenellekään

joka on lippunsa saanut ja sinne menevät. minua vtuttaa nämä ahne-aarot, jotka ostavat lippuja menemättä sinne ollenkaan. vaan tarkoituksena on netota mahdollisimman paljon.

menin ajoissa mutta edelläni oli monta trokaria, jotka nyt myyvät näitä lippuja huutonetissä. se tässä kismittää. en voinut käsitää ollenkaan jos olen n. 10. jonossa etten lippuja enää saa.

• klo 6.40 jonossa

"Jos ei sen vertaa halunnut nähdä vaivaa, että olisi tullut ajoissa lippujonoon niin kärsikööt ja maksakoot tuplahinnan Huuto.netissä. " itse olin jo kello 06.40 jonottamassa ja olin ensimmäinen mutta ihme kumma en saanut lippuja finaaliin... mistä mahtaa johtua?? pitäisikö tässä vielä enemmän kärsia, vaikka olin sinua n.4h aikaisemmin jonossa? ihme ja kumma :(

• reptum

Merkillistä... Omassa lipunmyyntipisteessäni oli klo 11.15 yksi ja ainoa ihminen jonossa (todellinen euroviisufani). Kun tulin itse jonoon klo 11.55, ihmisiä oli edellä noin 15. Kaikki ehtivät ostoksille noin vartin sisällä ja saivat mitä halusivat. 295 eur finaalilippu ei olisi tullut kuuloonkaan, niin hullu en ole. Näin jälkeenpäin olisi tietenkin kannattanutkin ostaa 5 finaalilippua ja myydä ne mustan pörssin kautta euroviisufaneille 1000 euroa /kpl. Ihan varmasti sellainenkin hullu tästä maasta löytyy.

Mutta se lipunmyyntipaikka ei tietenkään ollut Helsingin Stockman, hehe. Kuka hullu haluaa asua siellä ruuhka-Suomessa???

• - - - - - - - - - - -
        reptum kirjoitti:

Merkillistä... Omassa lipunmyyntipisteessäni oli klo 11.15 yksi ja ainoa ihminen jonossa (todellinen euroviisufani). Kun tulin itse jonoon klo 11.55, ihmisiä oli edellä noin 15. Kaikki ehtivät ostoksille noin vartin sisällä ja saivat mitä halusivat. 295 eur finaalilippu ei olisi tullut kuuloonkaan, niin hullu en ole. Näin jälkeenpäin olisi tietenkin kannattanutkin ostaa 5 finaalilippua ja myydä ne mustan pörssin kautta euroviisufaneille 1000 euroa /kpl. Ihan varmasti sellainenkin hullu tästä maasta löytyy.

Mutta se lipunmyyntipaikka ei tietenkään ollut Helsingin Stockman, hehe. Kuka hullu haluaa asua siellä ruuhka-Suomessa???

toisaalta, en minä kyllä missään periferiassakaan haluaisi asua

• reptum
        - - - - - - - - - - - kirjoitti:

toisaalta, en minä kyllä missään periferiassakaan haluaisi asua

...kuka tässä mistään periferiasta on puhunut? Kyse on tietenkin Suomen läntisestä kulttuuripääkaupungista Turusta;) Täällä euroviisulippuja saivat kaikki halukkaat, eikä tarvinnut mennä makuupussin kanssa jonoon:)

• taukki_
        reptum kirjoitti:

Joensuussa lippuja riitti jonon kahdelle ensimmäiselle, 12:04 myytiin ei oota.

• laku
        taukki_ kirjoitti:

Joensuussa lippuja riitti jonon kahdelle ensimmäiselle, 12:04 myytiin ei oota.

koska yleinen tieto on, että liput loppuivat klo 12.20 ja sen olin itsekin todistamassa

• narinakos

Ei tässä mistään lipuista marista hyvä ääliö. Vaan näistä haaskoista, jotka ostaa lippuja myydäkseen ne niille, jotka ei lippuja saanut.

• qwertymies

Siellä, mistä minä ostin liput toimittiin näin:
        1. Lippupalvelun myyjä kysyi jonottajilta hyvissä ajoin ennen klo 12, mitä lippuja kukin haluaa. Finaaliin halusi n. 20 ostajaa
        2. Kun klo tuli 12, syötti lipunmyyjä 20 finaalilipun oston ja muut ostot pikavauhtia Lippupalvelun systeemiin ja tulosti kerralla kaikki liput.
        3. Tulostetut liput jaettiin halukkaille ja heidät rahastettiin.
        4. Kaikilla oli kivaa.

• noniin-
        qwertymies kirjoitti:

Siellä, mistä minä ostin liput toimittiin näin:
        1. Lippupalvelun myyjä kysyi jonottajilta hyvissä ajoin ennen klo 12, mitä lippuja kukin haluaa. Finaaliin halusi n. 20 ostajaa
        2. Kun klo tuli 12, syötti lipunmyyjä 20 finaalilipun oston ja muut ostot pikavauhtia Lippupalvelun systeemiin ja tulosti kerralla kaikki liput.
        3. Tulostetut liput jaettiin halukkaille ja heidät rahastettiin.
        4. Kaikilla oli kivaa.

Kerrohan vielä kerran, että miten voi syyttää itseään jos jäi ilman lippua jonossa toisena tai peräti ekana?

Missään lippupalvelun myymälässä ei olisi saanut toimia noin kuin juuri kerroit, se tässä on se epäkohta! Kerrotko vielä, että mistä lippusi ostit?

• qwertymies
        noniin- kirjoitti:

Kerrohan vielä kerran, että miten voi syyttää itseään jos jäi ilman lippua jonossa toisena tai peräti ekana?

Missään lippupalvelun myymälässä ei olisi saanut toimia noin kuin juuri kerroit, se tässä on se epäkohta! Kerrotko vielä, että mistä lippusi ostit?

Olen ollut monet kerrat lippujonossa ja on täysin normaali käytäntö, että lippuja varataan kerralla koko jonolle. Miten muuten olisi muka mahdollista, että joihinkin konsertteihin myydään Arena täyteen parissa minuutissa?

En tietenkään kerro, missä lipuja jonotin, koska haluan saada niitä jatkossakin.

• noniin-
        qwertymies kirjoitti:

Olen ollut monet kerrat lippujonossa ja on täysin normaali käytäntö, että lippuja varataan kerralla koko jonolle. Miten muuten olisi muka mahdollista, että joihinkin konsertteihin myydään Arena täyteen parissa minuutissa?

En tietenkään kerro, missä lipuja jonotin, koska haluan saada niitä jatkossakin.

Tulen huolehtimaan siitä, että tämä "normaali käytäntö" tulee suuren yleisön tietoisuuteen ja tällainen toiminta lopetetaan tasapuolisuuden nimissä.

• joopati joo
        noniin- kirjoitti:

Tulen huolehtimaan siitä, että tämä "normaali käytäntö" tulee suuren yleisön tietoisuuteen ja tällainen toiminta lopetetaan tasapuolisuuden nimissä.

Niin varmaankin tulet. Mutta kerrohan kuinka tämän aiot tehdä ja ennenkaikkea... ketä luulet sen kiinnostavan.

• .............

Todella lapsellista ja typerää tänne tulla vauhkoamaan, että miten se on oma vika. Mitähän haluat tuolla toisia alentavalla käytökselläsi viestittää? Taidat vain olla provo ja ilman lippua itsekin. Vähän sellainen tunnelma jää, kun lukee noita viestejäsi.

Kuules nyt, poika. Moni muukin oli jonottamassa ajoissa, jopa ihan niiden ekojen joukossa, mutta jäi silti ilman lippua. Oma vikako?
      Moni soitti puhelimella, mutta ei päässyt edes läpi, sillä puolen tunnin aikana puoli miljoonaa muutakin yritti samaa. Oma vikako?
      Kaikissa myyntipisteissä ei toimittu kuvaamallasi tavalla. Oma vikako? Ja jos nyt vastaat, että olisit mennyt toiseen myyntipisteeseen, niin mistä helvetistä sen olisi etukäteen osannut ennustaa, mihin kannattaa mennä. Oma vikako?

Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Ja etkä sinä niin täydellinen tuon jonottamisesi kanssa kuin luulet olevasi. Ihan sadan prosentin varmuudella niin moni muukin toimi kuvaamallasi tavalla ja jäi liputta.

Joten nyt saatana lopetat itsekin tuon marinan ja menet lippuinesi sinne viisuihin, mutta jätät muut rauhaan. Ylimielinen käytöksesi on alentavaa, ja jää vaikutelma, että haluat vain korostaa sitä, miten itselläsi on lippu ja muilla ei ja miten täydellinen siksi oletkaan ja voit syytellä muita.
      Eikö vain voi riemuita siitä, että oli yksi onnekkaista vai suuremman ilonko saat siitä, että pääset alentamaan ja syytelemään muita? On tässä maailmankirjat sekaisin. Moni olisi onnellinen saamastaan lipusta, mutta jollekin ei näköjään riitä sekään.

Vaikka tämä on vain Internet, niin mieti nyt ensi kerralla kaksi kertaa ennen kuin sanot jotain. Pelisäännöt ne netissäkin on!

• ?!!

mäenpäässyjustjoskus11.2oheijonottaaeikätärpännyhuudossaka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe