Laihdutus rintojen pienennyksen jälkeen

kevyt_olo

Joku joskus täällä yritti kysellä, onko kukaan laihduttanut rintojen pienennysleikkauksen jälkeen ja että onko se vaikuttanu rintojen muotoon. Itse sain pienennysleikkauksen jälkeen inspiraation laihduttaa. Oli niin ihanan kevyt olo että pakko oli tehdä päätös päästä lopuistaki kiloista eroon! Leikkauksesta on nyt reilut 2kk ja 5 kiloa on lähteny (n. 6vkon aikana) ja rinnat ovat yhä yhtä kauniit ja kauniimmaks muuttuu.. Itsellä ylipainoa lähtötilanteessa noin 10 kiloa. Tavoitteena olis vielä toiset 5 kiloa. Tosin rakenteeni on ollut aina sellainen, että ylävartalossa ei paljoa sitä ylimääräistä rasvaa ole ollut, varsinkaan rinnoissa, joten sekin voi vaikuttaa.. pahin alue reidet..

Anyway, ei ole siis minun laihduttaminen vaikuttanu rintojen muotoon! =)

7

4323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

ettei ole laihduttaminen vaikuttanut rintojen muotoon. itse olen normaalipainoinen mutta pienennysleikkauksen jälkeen lihonut noin 5 kg. pienennyksestä nyt aikaa 7 viikkoa ja kiloja tullut lisää varmasti sen takia että normaalisti urheilen aika paljon mutta tietty leikkauksen jälkeen on pitänyt ottaa rauhallisemmin. nyt olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa mutta pelännyt pudottaa painoa ettei vaan tissit menisi piloille. anyway kiva kuulla ettei ainakaan sinulla ole laihduttaminen vaikuttanut rintojen muotoon. olisi kiva kuulla lisää kokemuksia aiheesta! :)

• kiitos.....

minä kyselin aiemmin tästä. enkä saanut vastausta siihen silloin. ihana juttu että sinäkin olet saanut uuden suunnan elämääsi uusien rintojen kautta. ja tosiaan mukava tietää että laihduttaakkiin voi leikkauksen jälkeen ettei ala sit lurpsahteleen

• sun-.....

rinnat ei ole pienentyny ollenkaa vaikka oot laihtunu???

• kevyt_olo

No mielestäni ne ei ole pienentyny. Ihan hyvä niin =)

• pystytisuli
        kevyt_olo kirjoitti:

No mielestäni ne ei ole pienentyny. Ihan hyvä niin =)

Olet juuri pienennyttänyt rintasi, niin minäkin.
        Itselläni on ainakin nyt runsaasti (entistä enemmän) sidekudosta entisen rasvavolyymin tilalla. Eli nyt ne ei vaihda niin herkästi kokoaan laihtumis-lihomis vaiheessa, hyvä niin, vai mitä !

• riippatis..

Moikka! Kertoisitko miten sait rintojen pienennysleikkauksen?

Maksoitko itse? Kuinkapaljon?

Minulla on todellinen ongelma mitä teen näiden rintojeni kanssa. Olen lihonut ja laihtunut raskauden jälkeen puoleen ja toiseen runsaasti. 2,5 vuoden aikana noin 21-22kg. Ja nyt rinnoista on jäljellä nahkapussit, ei edes juuri kiinteetä sisältöä missään kohtaa=(

• kevyt_olo

Moi, mä pääsin leikkausjonoon sairaanhoitopiirille. Eli en maksanut juuri mitään.

Kannattaa puhua asiasta rohkeesti lääkärille! Joko omassa tk:ssa tai sitte yksityisellä. Rohkeutta vaan..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      238
      2699
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1134
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1098
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      807
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      805
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      121
      769
    Aihe