Mitä mä teen

kaiken ulkopuolella

Minulle ei kerrota mitään, uusista suunnitelmista.
Minua kartetaan. Kytätään jokaista asiaani ja liikettäni, kenen kanssa puhun ja kenen en ja vielä mistä. Olen yksin.
Asioita salataan minulta. en kuulemma ole luotettava. En osallistu heidän yhteisiin kekkereihin, minua ei pyydetä, mutta ainoa mitä
osataan tehdä. on moittia joka päivä jostain.
Kertokaa nyt. olen vahva luonteeltani ja näytän
ettei satu, vaikka sattuu tosi kovasti.
Kotona sitten uuvun täysin ja itkeskelen.

3

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä

Ihan samanlaista on mulla, mutta mä en ole vahva luonteeltani. Itken joskus työpaikan vessassa ja kotona sitten lisää.

• kaiken ulkopuolella

Eikö ole kamalaa, parhaansa tekee. mutta
        nämä nuoleskelijat ja pomojen pikku tiput, on ne suosikit. Meillä ainankin. Ne on juuri ne, jotka ei tiedä todellisesta työn teosta mitään, pummeja tai elätettäviä pikku aikuisia, osaavat vaan
        sopivassa kohdassa kikattaa ja mennä mukaan.
        Minua on kohdeltu niin kauan väärin, että joka aamu kun herään, mietin mitä tämä päivä tuo tullessaan. En ikinä olisi uskonut joutuvani tällaiseen kohteluun. Olen aika loppu.

• Toimistotyöntekijä
        kaiken ulkopuolella kirjoitti:

Eikö ole kamalaa, parhaansa tekee. mutta
        nämä nuoleskelijat ja pomojen pikku tiput, on ne suosikit. Meillä ainankin. Ne on juuri ne, jotka ei tiedä todellisesta työn teosta mitään, pummeja tai elätettäviä pikku aikuisia, osaavat vaan
        sopivassa kohdassa kikattaa ja mennä mukaan.
        Minua on kohdeltu niin kauan väärin, että joka aamu kun herään, mietin mitä tämä päivä tuo tullessaan. En ikinä olisi uskonut joutuvani tällaiseen kohteluun. Olen aika loppu.

Hei!
        Itse saman kohtalon kokeneena tiedän, kuinka raskasta se on. Tuo täyttää kaikki työpaikkakiusaamisen merkit. Lääkärille menoa suosittelen. Sain itse sairaslomaa niin paljon, kun tuntui, että tarvitsen. Sen jälkeen palaaminen on kyllä melko vaikeaa. Onko työpaikallasi työsuojeluvaltuutettua tai luottamusmiestä. Heidän kuuluisi ottaa asiat hoitoon. Tuo on selvää syrjintää, joka on lailla kiellettyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      83
      3265
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      304
      1403
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      35
      1308
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      113
      1254
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe