Tällaista asiaa kiinnostaisi kysyä naisilta:
Kuinka usein olet antanut puhelinnumerosi miehelle ulospyytämistä varten, vaikka sinua ei oikeastaan kiinnosta?
Vai annatko mieluummin rehellisesti pakit ja mahdollisesti saatat miehen noloon tilanteeseen esim julkisella paikalla?
Naiset, puhelinnumeron antamisesta?
10
4143
Vastaukset
- sdrfg
No jos minulta tullaan pyytämään numeroa, eikä tyyppi oikein kolahda niin sanon olevani varattu.
Siinä en tietääkseni ainakaan nolaa ketään :)- Marja K.
Sama... mä en anna numeroa ollenkaan jos ei kiinnosta. Toki baarissa on tullu pari kertaa annettua numero ties kelle, mutta syynä on tosiaan ollu liika alkomahoolin nauttiminen =P
Mutta niin, selvinpäin en numeroani antas jos ei kiinnosta!
- mizz86
Mä ainakin annan numeroni aina ku joku pyytää. Emmä oo välttämättä kiinnostunu :)
- tuolla tavalla
kerran annoin numeron hankalassa tilanteessa kun hän sitä kärttti ja kärtti, mut siks et hän olis kaivanut sen takuulla joltain mun tutulta tai numeropalvelusta. Siks annoin, et hän oli hankala tapaus ja ajattelin et tiedän olla vastaamatta. En nolannu sitä silloin ja myöhemmin piti oikeasti antaa kolme kertaa pakit, ennenkuin meni perille.
- ctt
Joskus oikein v.......! ku noi miehet ei tajuu et ei ollaan kiinnostu... Äijä lähettele öisin textareit.. ja siin ei lue muuta ku rakastan sua..joka ikinen kerta.. ettäs hermot menee.. ja inhoan eniten ku mut herätetään ku nukun, jonku älyttömän viestin taki... on joutunu sanomaa sil tyypil tuhat kerta et jätä mut ny rauhaan.. mut ei koskaan menny perille..
- pakkien saamisessa
on? Ei se noin vakaavaa voi olla. Itseäni ei juurikaan hetkauta jos joku tytteli ei anna numeroaan tai saan julkisesti pakit. Ei vaikka olisinkin kuinka kiinnostunut tai jopa ihastunut. Pirunko sille mahtaa jos ei toista kiinnosta. Hymy ja tsau ja eteenpäin!
- hänen numeronsa
jos ei oikeasti kiinnosta, tee niin, että käännät asian toisein päin, pyydä hänen numeronsa ja sano että sä mielummin soitat sitten jos pienen harkinnan jälkeen kiinnostut
- ...n32
Harvoin annan numeroani. Jotkut ovat osanneet etsiä sen muiden tietojen perusteella. Jollekin kovalle numeron kärttäjälle saatan sen sanoa, vaikkei kiinnostaisikaan mutta siksi että pääsen tyypistä eroon sillä kertaa. Yleensä kovimmat numeronkärttäjät ovat rasittavimpia treffikumppaneitakin.
- ....
Minä taas monesti mietin noita numeron kärttäjiä.. Niille tuntuu olevan hillitön elämäntehtävä vaan keräillä tyttöjen numeroita, mut sit niitä ei osata käyttää, ja vaikka aluks ollaan miten kiinnostuneita tahansa ja siis toinen nimenomaan pyytää useampaankin otteeseen numeron ja sanoo haluavansa tutustua paremmin ja nähdä uudestaan, ei niistä ikinä mitään kuulu.
- lady luck
Annan yleensä numeron, ellei kyseessä ole jollain tavoin vastenmielinen henkilö. Sitten puhelimessa totean ettei kiinnosta. En nyt siis noilla sanoilla, mutta yleensä on ollut pätevä syy, esim. liian suuri ikäero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760