Olis nyt viikko aikaa tehdä lopullinen päätös noiden välillä.
Laittakaa hyviä ja huonoja puolia molemmista. Tällä hetkellä vaaka on kallistumassa Creativeen mm. sen takia että siinä on radio ja koska mulla ei oo oikein onnistunu toi iTunesin käyttö enkä oikein pidä siitä. Creativen kanssa vois siis jatkaa yksinkertaisesti kopioi-liitä menetelmällä biisien lisäämistä siihen. iPodista muuten sen verran kun tänään molempia soittimia pitelin kädessä ja mittailin. Sehän on tosi ruman näköstä kun siinä takaosassa näkyy kaikki sormenjäljet sun muu lika tosi selvästi! :o Eihän tota viittis ees sieltä koskee jos sen ostais kun näyttää niin tökeröltä..
Joo laittakaa mielipiteitä, kiitos. :)
iPod video 30Gt vai Creative Zen Vision M
6
984
Vastaukset
- kumman ostan?
Onko tossa Creativessa etsi-toimintoa, jolla sais helposti haluamansa kappaleen soimaan hakusanalla? Ja sitte semmone juttu kun käyn kesäsin lenkillä ja musaa pitäis saaha kuunneltua, niin onko toi Creative ihan mahoton pitää lenkillä mukana? Entinen soitin on melko pieni ja kevyt että sitä tuli joskus pidettyä jopa kädessä juostessa. Se ei kuitenkaan enää riitä tilan puolesta ja myös toi videoiden toistaminen on sellane minkä takia jomman kumman noista haluaisin.
- Nimismies
Kovalevysoitin ei ole suositeltava lenkille. Toki voi toimia mutta saattaa pomppia ja lopulta kärsiä siitä.
iTunes on helppo soitin, jos sitä edes jaksaa hetken tutkia.
Tarkempia Creativen tietoja kannattaa kysellä ehkä jollakin muulla palstalla.
- Sturmmann
kun se on kaikilla. Millä tahansa muulla erottuu joukosta. Ole yksilöllinen, valitse harvinainen laite jota ei ole juuri kellään. Toisaalta käytät Windowsia eli olet sen perusteella sopuliluonne, mikä taas puoltaa ipodia. Vaikea valinta...
- sara
Itse oon miettinyt samaa jo pitkään, pitkään. Olin iPodia vastaan, hinnan takia, ja kun se on niin hirveen suosittu laite.
Creative oli tulossa mulle, onhan siinä äänittävä radiokin x) ja video-ominaisuudet kuulostavat paremmille. Creativessa ei tartte päätänsä vaivata kyllä millään lisälaitteilla. Se tuntuu vähän "reilummalle" tuotteelle.
Mutta sitten mietin että se pääpaino on kuitenkin musiikissa, ja päädyin jotenkin iPodiin.
Olisiko ollut sitten ulkonäkö =)
http://www.theinquirer.net/images/articles/ivid3.jpg
Hankala tässä vaiheessa on vielä mitään sanoa, sillä laite on vasta tilauksessa, joten en tiedä onko oikea valinta.
Jos ois ollu 'tutut' jenkkeihin menossa niin oisin pyytänyt tuomaan Creativen (n. 150€ WalMartissa).
Mutta ajattelin et jos 250-300€ maksan niin otan nyt sit sen suositumman(luotetumman) laitteen, ei sen ihan susi pitäisi olla.- ,,,,;,,,,,,;,,,,,,,;,,,,,,
Tekstistä jo huomaan että nyt asialla on taas trolli joka koettaa vaikuttaa muiden mielipiteisiin. Taitaa olla oikein joku iPod kauppias.
"Mutta sitten mietin että se pääpaino on kuitenkin musiikissa, ja päädyin jotenkin iPodiin."
Jos ois ollu 'tutut' jenkkeihin menossa niin oisin pyytänyt tuomaan Creativen (n. 150€ WalMartissa).
Ketä kiinostaa WalMartin hinnat ellei alan kauppiasta? - podi..
,,,,;,,,,,,;,,,,,,,;,,,,,, kirjoitti:
Tekstistä jo huomaan että nyt asialla on taas trolli joka koettaa vaikuttaa muiden mielipiteisiin. Taitaa olla oikein joku iPod kauppias.
"Mutta sitten mietin että se pääpaino on kuitenkin musiikissa, ja päädyin jotenkin iPodiin."
Ketä kiinostaa WalMartin hinnat ellei alan kauppiasta?Minun mielestäni sinä olet trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760