Elikkäs, mulla on viime kesältä vielä kesälomapäiviä säästössä 10 pvää. Nyt harkitsen että vaihdan duunipaikkaahelmi-maaliskuussa. Eikös maaliskuuassa vaihdu "tulevan kesän" lomapäiviksi? Eli jos olen maaliskuun loppuun asti tässä firmassa ja lähden vaikka huhtikuussa saanko tulevan kesän (5vkoa) loman rahana vai mitenkä tämä nyt toimii. Ööö, en osaa oikein kysyä tästä.. eli missä se menee se kesälomaraja.. tms
Kiitos
Kesälomapäivät
kysymyyys
1
817
Vastaukset
- ja niiden kertyminen
Tarkoitat nyt ilmeisesti vuosilomakausia.
Eli, nyt kulumassaoleva vuosilomakausi, alkanut
01.04.2006 ja päättyy 31.03.2007 kerryttää siis kesälomaa ajalle 01.05.2007 - 30.09.2007 ja mahdollista talvilomaa ajalle 01.10.2007 - 30.04.2008.
Eli sinulle kertyy lomaa joka kuukaudelta 2,5 pv. Yleisesti ottaen nämä saat työsuhteen päättyessä rahana. Vaihtoehtona voi myös (sopimuksesta työnantajan kanssa) pitää ne irtisanomisaikana, mikäli työsuhde päättyy ns. varsinaisen lomakauden ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664