Miks aina ku mä käyn kattomas tääl keskustelu palstal ni tääl tapellaan et mikä on truu gootti? ettekste keksi mitää muuta aiketta vai onk teidän vaa pakko tapella ja olla se kaikkein eniten truu?
mitä Vi*tua
3
421
Vastaukset
- GMFSOB
...ei sanoisi noin...
- Nakashina
Mua rasittaa ku tyypit kertoilee Mikä on "tr00-gootti" Onks semmost ees olemas? Kuka sen määrittää, Mimmonen on mukamas oikee gootti...
- Brother Darkness
Se on vain sellaista että joku laittaa provosoivan viestin johon tuntuvat kaikki hieman heikkomielisimmät (minä mukaanluettuna) vastailemaan. Jostain kumman syystä Suomi24:n väki puolustaa goottiutta kuin poliittista kantaa, jos sitä jossain kohtaa herjataan (minä mukaanluettuna).
Jompaa kumpaa se on: Trollismia tai joku ihan oikeasti haluaa tietää mistä tässä koko hommassa on kyse, vaikka mielestäni se on kuitenkin jokaisen ihan oma asia. Musiikki on vain pisara meressä, mitä tulee goottiuteen, eikä niin sanottua "tosigoottia" ole olemassa, koska se on määrittelemätön, kuten x-arvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671