haaveilee muista

Mietittekö te muut parisuhteessa elävät muita miehiä/naisia? Katsotteko "sillä silmällä", mietitte miltä elämä tuon kanssa maistuisi? En tiedä olenko vain "tälläinen" että tulee näitä pohdittua (pettänyt en ole, eikä ole aikeissa), vaan enkö tosiaan rakasta miestäni tarpeeksi kun moisia ajatuksia päässäni pyörii.

5

1986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jattlee

Kyllä ajattelee. Turha taistella omia ajatuksia vastaan. Ei siinä tee hallaa muille kuin omalle itelle. Eli mietin ja katselen. Mistä minä voin tietää mitä puolisoni ajattelee, eikä mua häiritse vaikka ajattelisi mitä.

• seonvaan

Tuo on mielestäni vaan realistista, toiset myöntävät, toiset eivät. Se että on jonkun kanssa, ei tarkoita että kaikki muut kyseisen sukupuolen edustajat muuttuisivat yhtäkkiä täysin epäkiinnostaviksi! Se on vaan biologinen totuus, toinen asia on se että tekeekö asialle mitään vai ei!

• meitzi

Kyllä sitä ainakin minulla tulee mietittyä muita. Oma mieheni ei ole mikään romanttisuuden perikuva, pikemminkin kaukana siitä. Erittäin tyly tapaus. Sitten viime syksynä näin mieheni kaveria, joka sanoi minulle, ettei minun tarvitse moista katsoa. Puhui niin ihanasti, että kyyneleethän siinä tuli. Se oli se tunne, että ehkä joku oikeastikin välittää siitä, miltä minusta tuntuu... Siitä lähtien mielessä pyörinyt vain tämä henkilö.. Hänen puheet jäivät mieleeni niin syvälle, etten varmaan koskaan voi lopettaa hänen ajattelemista. Itsestänikin on tuntunut, ettenkö rakastaisi miestäni tarpeeksi, kun haaveilen toisesta. Kuitenkaan en jätä miestäni, vaikka hän on täysi k-pää välillä, ja joka päivä saan itkeä hänen töykeyttään...

• Ihmettelevä poika

Mielestäni tuollainen fantasiointi on ihan luonnollista. Kyllä minäkin nykyisestä suhteestani huolimatta aina välillä huvikseni pohdiskelen, että millainen elämäni olisi naisen kanssa, jonka kanssa oli suunnilleen vuosi sitten pientä sutinaa ilmassa ja johon itse kunnolla rakastuin.

• Flirttihirmu

Mietin muita ja flirttailenkin muiden kanssa. Pettämistä en silti edes ajattele ja flirtin ja fantasiat sallin miehellenikin.

Elämä ois aika tylsää, jos pitäis 40-50 vuotta ihastella koko ajan vain samaa "fysiikkaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe