Onko kukaan tilannut vaatteita jenkkiläisestä Victoria's Secret -nettikaupasta? Minkälaisia lisäkustannuksia siihen tulee? Tuleeko paljon erilaisia veroja, jne..?
Victoria's Secret
8
1417
Vastaukset
- tätäkin
on jo kyleslty...
- ..........................m...
ei ole kukaan vielä vastannut! minäkin haluan tietää paljonko maksaa tilaus usasta tai saako niitä ostaa suomestakin?
- ööööööööö
..........................m... kirjoitti:
ei ole kukaan vielä vastannut! minäkin haluan tietää paljonko maksaa tilaus usasta tai saako niitä ostaa suomestakin?
Victoria´s Secret ei myy MISSÄÄN muualla kuin vain ja ainoastaan omissa liikkeissään USAssa ja omalla nettisivullaan tuotteitaan.
- hahhoha
"Mun piti nyt vaan tulla sanomaan että tätä on nyt kyselty monta kertaa, näytän siis nyt älykkäämmältä ja pätemisentarpeeni on tyydytetty"
- kakkaus
hahhoha kirjoitti:
"Mun piti nyt vaan tulla sanomaan että tätä on nyt kyselty monta kertaa, näytän siis nyt älykkäämmältä ja pätemisentarpeeni on tyydytetty"
no ei vieläkään tullu vastausta siihen että onko joku kuskannu usasta postin kautta ja paljonko makso tulli yms posti kulut? ei ainakaan lähiaikoina ole moista victorian secretistä kysellty! olen itse vasta pari viikkoa lueskellut suomi24 ja ei sinä aikana ole ainakaan tullu infoo tästä aiheesta
- .....-
kakkaus kirjoitti:
no ei vieläkään tullu vastausta siihen että onko joku kuskannu usasta postin kautta ja paljonko makso tulli yms posti kulut? ei ainakaan lähiaikoina ole moista victorian secretistä kysellty! olen itse vasta pari viikkoa lueskellut suomi24 ja ei sinä aikana ole ainakaan tullu infoo tästä aiheesta
tulli 12 % tavaran ostoarvon päälle ja alv 22% vielä koko komeuden päälle, niin aika mehevästi tuo hinta kasvaa...
- deee koookkkk
.....- kirjoitti:
tulli 12 % tavaran ostoarvon päälle ja alv 22% vielä koko komeuden päälle, niin aika mehevästi tuo hinta kasvaa...
no kiitos vasta nytten tuli asiallinen vastaus.
- Minni-Matleena
aika paljon lisäkustannuksia, jos tilaa jotain vähänkin kalliimpaa, kuten esimerkiksi farkut. Postikulut ja tulli maksavat, voivat jopa maksaa useita kymmeniä euroja. Jos tilaat jotain pienempää, se ei mene tullin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30633Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568- 24541
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17513