Zyprexan otin taas pitkästä aikaa, kun on ollut mielialavaihteluita. Otin 20 mg ja se tekee samat oireet kuin aina.
Masentuu, mikään ei kiinnosta. Tulee takaisin kaikki ne asiat joista olen jo monta kuukautta sitten päässyt Kokonaan eroon.
Ahdistus, viha jne negatiiviset tunteet. Jumalanuskokin mene melkein pois, ja mitään korkeampaa mielialaa ei oikein saavuta.
Nukkuminen kyllä helpottaa, mutta taas (eilen otin 20 mg) tuli niin huono olo kun tulin ostoksilta että menin omaan huoneeseen,
pistin valot pois ja menin nukkumaan. Tätä viestiä kirjoitan ikäänkuin viimeisillä voimilla, jostain ihmeestä jaksoin nousta sängystä ylös,
ja kirjoittaa tämän, onko se sitten jumala joka auttaa. Kuitenkin zyprexa toi takaisin tämän "voi kuolla milloin vaan" fiiliksen mikäon nytkin päällä.
Onko minulla psykoosi ?
Zyprexa tuo aina huonot fiilikset takaisin
2
260
Vastaukset
- Tanelius
Jaa
Vähän hankala mittään viisasta yrittää laittaa mutta mitäs jos kokeilisit vaihtaa lääkettä ja syödä niitä säännöllisesti ja tässä varmaan lääkäri on ekspertti ohjaamaan eteenpäin. Mä olen kanssa syönyt Zyprexaa ja musta se ei oikeen ollut toimiva mutta säännöllisesti niitäkin tulisi ottaa ohjeen mukaan eikä vaan hetkelliseen fiilikseen ku noi lääkkeet kestää hetken ennekuin ne saavuttaa tehonsa ja tolleen hetkittäin otettuna ne ei oikeen saavuta tehoansa..Noh voimia ja jaksamisia.. - sama täällä
"Voi kuolla milloin vaan..."...
Ihme kyllä sinänsä, itselläni oli samanlaiset fiilikset kun käytiin Zyprexaa.
Olisi vaan kiva tietää mitä näillä lääkkeillä yrittävät lääkärit saada aikaan. Muutamaan viikkoon en ole käyttänyt ja olo on paljon parempi kuin tuon lääkkeen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656