Tornion sosku antaa lapset väkivaltaiselle isälle jolla on puukotus tausta ja alkoholi o ngelmia, onko kenellekään muulle sattunut samankaltaisita tapausta??
Tornion sosiaali
6
1090
Vastaukset
- Hekilö henkisesti hukkunut...
TORNION SOIALI HENKILÖ HENKISESTI HUKKUNUT
A-LINIKANKAN MALLI PAKKO HOITO VÄÄRÄ KOULUTUS
HEKISESTI HERJAAVAT JA PILKAAVAT ASIAKKAITAAN
NAUTIVAT TUHOSTA.
EIVÄT KOHTAA ASIKKAANA IHMISENÄ TOIMISTOSSA SISÄLLÄ KÄSITTÄMÄTÖN RISTIRIITA.
Yhden takia kaikki hyvät ihmiset lähtevät Ruotsiin ja Irtisautovat.
YKSI JA PAHIN TUHONNUT TORNIOSSA ON KAKSI UHRIKATUA.
Tornion sos hekilöt syvästi asenne vammaisia
lausunnot Oikea/väärä/perätön.
Ja Toimeksi anto.
Kaksi vrkailijaa ja kaksi aikuista.Sana vastaan Sana lapsella ei kahta todistaajaa.
LAPSEN ETU EI KOSKAAN TOTEUDU.TORNIOSSA.
Olen ymmärtänyt nyt kahden vuoden ajan.
Virkailijoilla ei minkäänlaista terveen kodin mallia.Hyvää tahtoa apua inhimillisyyttä.
Oleme sosialivallan pitäjiä alistukaa.Käyn autolla Jos haisisin viinalle ja tupakalle.
Ehkä tyttö saisi Oikeuden.
Vaadin Oiketta Olen Suomalainen.
Olen asionut tytäreni asiossa.Käyn Kemistä päin
töiden välissä.Eikö eläin suojelulailla voi pysättää.Tonio Tuho Tomistoa.
Eläisujelu laki tiukempi.Torniolaiset kiitos avointa keskustelua.
Merkki huonosta johtajuudesta.
yksi tuhoaa koko Tornion.- täh?
Onko tämä nyt provo vai helvetin huono vitsi:
TORNION SOIALI HENKILÖ HENKISESTI HUKKUNUT
A-LINIKANKAN MALLI PAKKO HOITO VÄÄRÄ KOULUTUS
HEKISESTI HERJAAVAT JA PILKAAVAT ASIAKKAITAAN
NAUTIVAT TUHOSTA.
- puhukaa asiat julkiseksi......
Tuokaa Tornion ogelma esille.Uusi Virkailija oikealle paikalle.
Rikoksen tekijä kiinni.
RIKOSTUNKINTAAN TOIMISTO.
On kerottu Virkailijat tekevät lääkärinlausuntoja.
Vastuuseen.Ryökäleet. - KERRO Kerro
TODELLA KERRO.
- KERRO kerro
Minun täytyy hieman täsmentää tuota viestiä. Sosiaali toimisto on uhannut pikahuostaanotolla jos muutetaan lasten kanssa pois torniosta. Heidän mielestä isä on yksi vaihtoehto lasten huoltajaksi. Ihmettelen miten heidän mielestä isä on parempi lasten huoltajaksi kuin minä.
- Uusi Seksuaali koulutus
Esimerkiksi väkivalta.Uusi seksuaali koulutus.
Nainen ja Nainen keskenään.Syntyy Seraton Tuoksu Hurmio Humala.Poika ja mies viha.
Mies ja Mies keskenään syntyy tuoksu hurmio humala.Tyttö ja Nais viha.
0-7 vuotiaan Väkivaltainen kuri omista vanhemista.
Tyttö ja Poika ei tunista nainen ja Mies turvautuu vääräälle puolelle Sex HYSTERIA.Tuoksut/äänet/ärsyyntyminen/akressio!
/viha!/kertovat akresio joskus yli ihmismielen.
TONION TOIMISTOSSA TIETO TAIDON PUUTE.
lesbot/homot/biit/Henkinen muuntuminen.
Näi Kertovat sex teraupeutille.
Tieto ja tutkimus kesti n 50vuotta.
Jos Sos Mies ymmärtäisi lopetaisi perheiden tuhoamiset.Vanha tieto!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728