Olen n.30 vuotias nainen ja olemme ukon kanssa olleet yli 11 vuotta yhdessä. Olen aina saanut kaiken minkä olen halunnut/haaveillut.Olen opiskellut pari ammattia ja ukko ns.kustantanut opiskelut. Meillä on auto,parin vuoden vanha omakotitalo ja tenaviakin pari. Sain olla kotona kotiäitinä kunnes tenavat täyttivät kolme eli taloudellisestikin meillä on hyvin asiat. Mieheni on antanu kaikkensa, mutta silti en tiedä edes rakastanko häntä. Jo monta vuotta on tuntunut että olen suhteessamme vain koska se on turvallista ja olen niin tottunut olemaan siinä. Odotan vain,että saisin syyn jättää hänet. Hän ei ole väkivaltainen tai joisi liian usein tai olisi uskoton. Tuntuu etten edes välittäisi jos hän pettäisi vai tuntuisikohan se sitten jossain ei ehkä?! katuisinkohan jos eroaisin,entäpä jos rakastankin häntä oikesti. Seksi on meillä on aina ollut huonoa. Vika on minussa,koska en nauti siitä ollenkaan voisin vaikka "kutoa sukkia" siinä samalla. Tästä johtuen en halua kovin tiheään seksiä itseasiassa harvoin. En ole puhunut mieheni kanssa tästä seksi asiasta, koska hän ottaisi asian itseensä vaikka syy on minussa olen tunnoton/tunteeton!!! Tais tulla aika sekava juttu,mutta niin olen minäkin.
EN tiedä mistään mitään!!
10
1643
Vastaukset
- hijo
kauan sun ihastus ja haaveilu sitä toista miestä kohtaan on kestänyt?Vuoden,kahden?Kuinka pitkälle olet mennyt sen kanssa?Loppuun astiko?
- kyrpäjooseppi....
sulta ei puutu kun se että saat ukkos vielä hakkaamaan sua niin elämäs on täydellistä!
sitähän te naiset kaipaatte?
kaikkien idioottien kanssa meidänkin pitää olla ja toimeen tulla....et olis harkinnut vaikka tsambiaan muuttoa?- jtmp
Olipas katkeraa ja epäluuloista kirjoittelua tossa edellä. Mut mun kokemuksen mukaan noin käy monesti, ne tunteet vaan kuolee/loppuu. Eikä sille vain voi mitään. Niin kävi mullekkin ja naiselleni jo vuosia sitten ja saman tarinan oon kuullut jo muutaman kerran. Ei tuossa tosiaankaan tarvi mitään pettämistä, että ne tunteet loppuis, koska sitähän se paljolti on jos sängyssä huvittais vaan sukkaa kutoa. Tuskin kukaan nyt niin tunnoton olis, ettei siitä oikean kumppanin kanssa pitäisi. Tuo on kuitenkin jo positiivista, kun oot itse huomannut missä meette...josko sille vielä sais jotain tehtyä.
- Inxj
Ei se sun syy ole, nainen nyt ei vaan yleisesti ottaen kiinnostu tossusta ja hyvä niin. Niinhän se menee apinoillakin että geenit hankitaan niiltä kaikkein vahvimmilta, agressiivisimmilta uroksilta, ja muut urokset auttaa sitten lasten hoidossa.
- väliltänne
Oliskohan nyt niin, että väliltänne puuttuu henkinen ja emotionaalinen läheisyys, rakkaus ja jakaminen?
Kirjoitat asioiden olevan hyvin; on talot ja tavarat. Niinhän suurimmalla osalla meistä suomalaisista on asiat ULKOISESTI hyvin, mutta sitäkin enemmän on sitä sisäistä tyhjyyttä ja rakkaudettomuutta....
Eli ei sitä tavaroilla ja ulkoisilla asioilla pitkälle pötkitä, jos se tärkein puuttuu...- miu
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Suhteenne tuntuu jotenkin ontolta kirjoituksestasi päätellen. Onhan se toki ymmärrettävää, jos sinä et ole varma tunteistasi. Nyt olisi syytä kuitenkin nostaa kissa pöydälle ja puhua asioista miehesi kanssa. Kerran se vain kirpaisee ja ainakin minun kohdallani toimii poikkeuksetta. Kunnon keskustelu puhdistaa ilmapiiriä ja silloin usein omatkin ajatukset siinä selkiää. Älä nyt kuitenkaan tee mitään hätiköityä, vaan puhu ja mieti asiat uudelleen ja uudelleen. Olen varma, että löydätte jonkin ratkaisun yhdessä. Tsemppiä sinne!
- Ukko-man
Ehkä se kaikkein tärkein juttu eli parisuhde on jäännyt hoitamatta siinä kaiken maallisen hyvän kokoamisen aikana. Kyllä miehesi täytyy sinusta aika paljon pitää, kun kerran koulutukset sun muut on maksanut. Hyvään tarkoitukseen hän on ne sijoittanut, vaikka näin avioliitossa elävänä sitä pitää rahoja yhteisinä. Olisiko elämä onnellisempaa ilman kaikkea sitä ostettua tai muuten hankittu/saatua hyvää? Löydä puolisostasi se puoli uudelleen, johon rakastuit. Voi vaatia vähän töitä, mutta mitä tässä maailmassa saa ilmaiseksi? Kaiken kukkuraksi, kun jonkin asian eteen näkee vaivaa, niin sitä myös osaa arvostaa enemmän, kuten hyvä parisuhde on.
- ///
Onko koskaan tullut mieleesi etta on aivan turha odotaa laivasi palaavan satamaan ellet ensin laheta sita merelle?
Tilanteesi on aivan sama. Sinun taytyy itse tehda vahan enemman henkisen hyvinvointinne eteen. Aloita vaikka pienilla askeleilla kuten:
sano miehellesi joka paiva vahintaan yksi kiittava sana ja kaunis asia. Aivan mista vaan.Esim. kun nyt uudestaan katsoo kotimme ulkomaalausta/tiilia/panelointia,taytyy myontaa etta valitsit todella hyvan varin/laadun/pintakasittelyn
tai: on niin hyva kun sina kerran/kaksi/kolme viikossa vietat aikaa lasten kanssa etta mina voin menna yksin lenkille/kauppaan/salille/kahville/kuoroharjoitukseen/tunneille.
Sina olet tietoisesti ja hyvin harkiten vienyt miehesi elamsta monen monta vuotta ja hankkinut vastuullesi lapset, sinulle ei ole oikeutta tallata kaikkea tuota muilta saamaa luottamusta ja uskoa saastaan haikailemalla olemattomia!
Miksi et kayttaisi tata loistavaa tilaisuuta hyvaksesi tuodaksesi peheesi lahemmas toisianne ja kokoamalla ajatuksesi positiivisesti teidan kaikkien hyvaksi sen sijaan etta haudot mielessasi jotain noin aarettoman typeraa ja tuhoavaa. - LK.
Ehkäpä sun mies on liian kiltti ja turvallinen sun makuun. Sä kaipaat renttua joka pieksee aina silloin tällöin, joka käy vieraissa ja on välinpitämätön sua kohtaan.
- ymmärrät
Käske miehesi hankkia itselleen sellainen rakastajatar, joka arvostaa miehessä luotettavuutta ja taloudellista turvallisuutta. Hanki myös itsellesi sellainen hurlumhei-tyylinen rakastaja, joka on peto sängyssä ja joka elelee naisen, mieluummin useamman naisen siivellä. Pidä myös huoli siitä, että mies lupaa sinulle kaikkea mahdollista, sillä ei ole niinkään väliä pitääkö hän lupauksensa. Myös sellaiset miehet ovat kiehtovia, jotka puolison sairastuttua vakavasti jättävät hänet välittömästi ja lähtevät kohti uusia seikkailuja.
Luultavasti et osaa kuvitellakaan, mitä voit menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708