kävin testailemassa tossa pitkästä aikaa uusia mailoja, ja exelin edge oval 2.3 tuntu tosi hyvältä.. todella kevyt ja pallo pysyy ihan yhtä hyvin hallussa ja liikkeessä kun 3.0 tai 2.7 mutta noi kaks viimestä on painavia verrattuna 2.3:een.. oon ennen käyttäny pipeä, mutta toi exeli sopi kyllä mun kätee mahtavasti.. Lisäksi lavan materiaali oli jotenki sopivan "pehmee".. eli pallo ei kimpoile siitä.. oottekko Exel miehet huomannu eroa bossyn ja megalomaniacin välillä..? Ja onks 2.3 lla mujka hankalampi pelata?! minusta mega parempi..
2.3 vs 3.0
7
810
Vastaukset
- jotakuinkin
samoilla linjoilla.. fat pipet mun käteen "halkomaisia" verrattuna mainitsemiisi exeleihin, mutta jonkun mielestä toisin päin..:( Vai onko...?
- fatpipe on paras
kun minä pelasin ennen exel edge 3.0 mailalla mutta kun vaihdoin fatpipeen niin vedot vaan alko lähtee paremmin ja pallo pysy paremmmin hallussa
- aivann
fatpipe on paras kirjoitti:
kun minä pelasin ennen exel edge 3.0 mailalla mutta kun vaihdoin fatpipeen niin vedot vaan alko lähtee paremmin ja pallo pysy paremmmin hallussa
Nykyisin pelaan Orcilla mutta on mulla kokemusta Bossyn MB:stä, Megalomaniac MB:stä ja Megalomaniacin SB:stä. Vartena mulla oli Edge 2.7.
Noista lavoista mun mielestä paras on Megalomaniacin MB. Laukaus lähtee hyvin noilla kaikilla mutta Bossyn MB on jotenkin tunnoton mun mielestä palloa ei tunne lavassa kunnolla.Megalon SB taas löystyy aika nopeasti.
Elin mun mielestä Exelin paras lapa on Megalomaniacin MB (valkoinen) - halko
aivann kirjoitti:
Nykyisin pelaan Orcilla mutta on mulla kokemusta Bossyn MB:stä, Megalomaniac MB:stä ja Megalomaniacin SB:stä. Vartena mulla oli Edge 2.7.
Noista lavoista mun mielestä paras on Megalomaniacin MB. Laukaus lähtee hyvin noilla kaikilla mutta Bossyn MB on jotenkin tunnoton mun mielestä palloa ei tunne lavassa kunnolla.Megalon SB taas löystyy aika nopeasti.
Elin mun mielestä Exelin paras lapa on Megalomaniacin MB (valkoinen)ja vaiha se exel vartes 2.3 :ee ni johan lähtee..;) !!
- säbämän.
fatpipe on paras kirjoitti:
meneekö fat pipet helposti rikki? omasta mielestä menee (on kokemusta). tuo exel edge 3.0 on liian löysä ja siinä on aivan huono lapa.
- salipänty
en tiä mut bossy on maailman paskin lapa! mul men se rikki alle 2 viikkoo
- reaqhyee
mielestäni bossyn lapa on parempi ja se kuinka jäykkää otat riippuu itsestäsi millä olet tottunut pelaamaan exel edges sopii kuin kalu käteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960