En voi enää luottaa

pelkään pahinta..sekoon.

Minulle on aina tehty niin että on menty iskemään minun ihastustani yms.. en ymmärrä miks just mulle tehdään näin..taino oikeastaan tehtiin.
Sen jälkeen olen pelännyt kertoa ihastuksistani kavereilleni koska koko ajan pelkään että ne menee puhuu sille pojalle minust ajotain tai yrittävät iskee. (kokemusta on)
Nyt minulla on ensimmäinen ihana poikaystävä kenestä todella välitän.. mutta pelkään koko ajan että kaverini yrittää häntä tai alkaa puhua minusta jotain..en saa millään sitä pelkoa pois.
Kaverini kanssa olen asiasta puhunut ja sanoin ettei menisi ottamaan yhteyttä poikaystävääni..sanoi ettei ole menossa.
Mutta se on sellainen ihminen keneen ei voi ikinä luottaa..pelkään nyt pahinta.. en ajattele nyt mitään muuta kun vaa sitä pahinta..vaikka ei mulla olekkaan mitään pelkoa.
Sekoon ihan totaalisesti..tarvitsen jonkun apua :S en voi sille mitään etten voi luottaa ihmisiin... mitä pitää tehdä? en voi vaa asian olla näin.. elän pelossa!

5

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inxj

Kaveri johon ei voi luottaa ei ole kaveri. Dumppaa se lumppu ja hanki oikeita kavereita tilalle.

• oli juuri

sama tilanne vuosia sitten ja jätin tämän "kaverin", koska huomasin, että ei kukaan todellinen ystävä noin tee.

Olen ollut naimisissa jo vuosia, joten suosittelen sinulle samaa, jotta voit löytää uusia luottamuksen arvoisia ystäviä, joiden tekemisiä ei tarvitse pelätä. Kyllä heitä löytyy, kun vain menet oikeaan seuraan. Suurin osa ihmisista on kuitenkin luotettavia, eivätkä yritä hyötyä toisista, kuten nyt tämä ystäväsi tekee.

• Oikein teit.

...ja nyt kun miettii, niin kuka muutenkaan voisi luottaa ystävään, joka sekaantuu varattuihin, vaikkei se (juuri sillä hetkellä) vehtaisikaan oman kumppanini kanssa.

• totuus22

Kerro sille sun kundikaverille kaikkea paskaa siitä sun kaveristasi, jota pelkäät. Näin varmistat oman selustasi, ja pääset eroon ikävästä muka-ystävästä.

• tapa222

Kerro sun kundikaverille, mitä se muka-ystävä on siitä kundista puhunut. Näin saat kundisi sympatiat oikeaan suuntaan eli sulle. Jos sä sit taas pelkäät, et se kundi saa tietää jotain sun edesottamuksista muualta, niin kerro itse sille kundille totuus. Sillä tavalla rehellisesti kannattaa edetä, koska yleensä miehet ymmärtävät jos heille itselleen asiat suoraan kertoo. Mikään ei ole inhottavampaa kun kuulla ns. totuus joltakin kolmannelta, jolloin totuus on väritetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe