Uskoutuuko mies työkavereille ihastuksestaan?

tyttönen vain

Puhuuko mies työkavereilleen mahdollisesta ihastuksestaan? Asiasta ei tietenkään työaikana julkisesti puhuta, mutta joskus vapaa-ajalla nämä kaverit saattavat heittää mulle sen tapaisia vihjailuja, että itseäni on alkanut vähän mietityttämään, olisiko kyseinen mies todellakin kiinnostunut minusta, vai onko tuollainen vain katsottava miesten yleiseksi huulenheitoksi, jolla ei ole mitään painoarvoa.

Itse olen niin skeptinen, että vastaan tuollaisiin vihjailuihin tyyliin "joo, niin varmaan". Toisaalta haluais uskoa, että asiassa olis jotain tottakin. Meillä on aika läheiset välit, ja jotain lämpöä välillämme on aistittavissa, mutta en voi sille mitään, kun epäilyttää. Ainakaan tässä vaiheessa en uskalla ottaa puheeksi hänen kanssaan tätä asiaa.

Ja asiallisia kommentteja, kiitos.

8

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpaikan mies

Ne toiset miehet vain on havainnu jotain liikettä olevan ja ne yrittää saada asian vakavuuden selville. Ehkä ne haluais itse koettaa jos vielä ennättäis tai sitten ne on niitä hameessa kulkijoita, jotka haluaa olla juorun liikkeellelaittajia.

• pääpiirteissään.

Mut jos ne suoraan asiaa kysyy niin kyllä mies yleensä vastaa, tosin vähätellen :D

• kenellekään...

mitään

• jos vain

kokee, että se kenelle kerrotaan on luotettava.

Miehet itse asiassa ovat näissä asioissa turhankin lörppöjä. Unohtavat helposti sukupuolen rasitteena olevan kilpailun. Tämä, kenelle kerrotaan, saattaa tällöin muuttua flirttailevaksi kilpailijaksi.

• huubbb

Mutta eleet ja käyttäytyminen saattaa paljastaa jotain. Toisaalta kyseessä voi olla vain leikkimielinen pikku piruilu, josta tosin kohteena oleva mies suuttuu (se on pointtikin) ja nainen loukkaantuu (valitettava uhraus).

• tyttönen vain

Onko heidän tarkoitus testata minua, punastunko minä ja menen sanattomaksi, jotta jäisin kiinni ihastumisestani. Vai onko toi vaan läppää, joka olis syytä jättää omaan arvoonsa?

Kuinka kauas työkavereiden keskinäinen kemia sitten näkyy, vai näkyykö se? Tarkoitan siis muuten kuin työmielessä.

Kiitos tähänastisista kommenteista - kaikki olleet mukavan asiallisia!

• Sopiva pari?
        tyttönen vain kirjoitti:

Onko heidän tarkoitus testata minua, punastunko minä ja menen sanattomaksi, jotta jäisin kiinni ihastumisestani. Vai onko toi vaan läppää, joka olis syytä jättää omaan arvoonsa?

Kuinka kauas työkavereiden keskinäinen kemia sitten näkyy, vai näkyykö se? Tarkoitan siis muuten kuin työmielessä.

Voihan siinä olla taustalla ihan vain pientä yleistä vinoilua. Jos työpaikalla sattuu olemaan sopivan ikäisiä vapaita ihmisiä, niin joku voi mielessään ajatella, että noista voisi tulla hyvä pari ja heittää vähän herjaa kannatusmielessä ilman että hänellä olisi sen suurempaa tietoa asioista.

• kemia voi näkyä
        tyttönen vain kirjoitti:

Ite olin sitä mieltä, että mitään kemiaa ei todellakaan näy, mutta kyllä se ilmeisesti voi näkyä. Ja työkaverit tietävät aika hyvin, kuka juttelee kenenkin kanssa mistäkin asiasta. Eli jos jotain muutoksia tapahtuu, niin ne pannaan merkille. Ainakin naiset ovat tässä tarkkoja. Toisaalta se sitten riippuu siitä henkilöstä, kuka alkaa juoruilla ja kuka laittaa vaan korvan taaksen tiedon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe