Täytyy purkaa paineita..

tuuli`

VITTU ETTÄ MUA OTTAA PÄÄHÄN!! Miten sä voit Jani olla tommonen kakara!!! Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, se kun sä hermostut ihan pienistäkin asioista ja otat kauheet pultit!! Tänäänkin olit vihanen jo kun tulit kotiin etkä puhunu paljon mitään..et sanonut että lähdet käymään kaupassa ja kun tulit ja huomasit ettei roskia oltu viety niin suutuit siitäkin. Mä en ymmärrä mitä sun päässä liikkuu vai liikkuuko mitään! Mä oon nyt niin vihoissani etten voi sua edes katsoa kun tekis mieli tirvasta!! Vielä kun tulee kaikki asiat mieleen miten oot mua kohdellu aijemmin!! VITTU ETTÄ OTTAA AIVOON!!!!! PIDETÄÄN SITTEN MYKKÄKOULUA JA KATOTAAN KOSKA RUPEET PUHUMAAN!!! MÄ EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ JA SÄ KOHTELET MUA NÄIN!! HAISTA VITTU!!

1

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **jani**

Kuuleppa Tuuli!
      En varmaan ikinä oo se Jani jolle viestisi osoitit mutta jani kuitenkin joka aisti saman paskan mitä omassa elämässäni on.

Roskapussi on syy jostain muusta. Setvi se ja kerro mistä on kysymys.

Niin teinmysö minä. Roskapussi ja ero olivat aika lähellä toisiaan. Tänään roskapussi ja rakas ovat sama asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe