Olen 20-vuotias graafisen alan ammattikoulun käynyt nainen ja etsin espanjasta töitä ensi helmikuusta lähtien. Olen muuttamassa 3 kuukaudeks benalmadenaan ja siitä lähiympäristöstä kaipailisin töitä. Sen ei tietenkään tarvitsisi olla oman alan töitä. Onko kellään tietoa mistä sitä kannattaisi etsi, muuta kuin www.olekustannus.com:sta? Olen etsinyt monia sivuja ja googlettanut, mutta ei vain tunnu löytyvän.
TYÖPAIKKA ESPANJASTA?
4
1599
Vastaukset
- tommerman
Laita olekustannuksen lehteen ilmoitus että etsit töitä.Onnistuu kotona koneella,yksinkertaista ja halpaa.
- N.D.
Tässä pari hyvää nettisivua:
www.infojobs.net (suosittelen!) ja www.monster.es
Tuolta voit etsiä myös oman alan töitä, nyt heti kun aloitat ahkerasti hakemaan vaan kaikkea mahdollista niin eiköhän sieltä jotain löydy! - Fuengirolassa
Benalmaden vieressä viime talvena muutaman viikon. Fugessa on pari lehtimyyntifirmaa joihin oikeastaa kaikki pääsee töihin jotka vaa haluaa, samoin firma nimeltä k1 mediasolutions. kattele mollin sivuilta avoimet työpaikat, niillä on kai haku oikeastaa koko ajan päällä. Mut kannattaa olla tosi tarkka niiden palkkojen kanssa ettei tuu sit mitää yllätyksiä. samoi siellä on pari suomalaista kauppaa ja ravintolaa joissa suomen kieli kai riittää oikee hyvin. fugessa toinen oli nimeltää Refla ja toinen oli joku pizzapaikka. paljon siellä kuitenki suomalaisia pyörii.
- ...
kämppis oli työharjottelussa Fugessa yhessä firmassa joka vääntää nettisivuja jossa on jotai tiedotteita tms alueella asuville suomalaisille. en tiedä ottavatko palkallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746