Olen 20-vuotias graafisen alan ammattikoulun käynyt nainen ja etsin espanjasta töitä ensi helmikuusta lähtien. Olen muuttamassa 3 kuukaudeks benalmadenaan ja siitä lähiympäristöstä kaipailisin töitä. Sen ei tietenkään tarvitsisi olla oman alan töitä. Onko kellään tietoa mistä sitä kannattaisi etsi, muuta kuin www.olekustannus.com:sta? Olen etsinyt monia sivuja ja googlettanut, mutta ei vain tunnu löytyvän.
TYÖPAIKKA ESPANJASTA?
4
1598
Vastaukset
- tommerman
Laita olekustannuksen lehteen ilmoitus että etsit töitä.Onnistuu kotona koneella,yksinkertaista ja halpaa.
- N.D.
Tässä pari hyvää nettisivua:
www.infojobs.net (suosittelen!) ja www.monster.es
Tuolta voit etsiä myös oman alan töitä, nyt heti kun aloitat ahkerasti hakemaan vaan kaikkea mahdollista niin eiköhän sieltä jotain löydy! - Fuengirolassa
Benalmaden vieressä viime talvena muutaman viikon. Fugessa on pari lehtimyyntifirmaa joihin oikeastaa kaikki pääsee töihin jotka vaa haluaa, samoin firma nimeltä k1 mediasolutions. kattele mollin sivuilta avoimet työpaikat, niillä on kai haku oikeastaa koko ajan päällä. Mut kannattaa olla tosi tarkka niiden palkkojen kanssa ettei tuu sit mitää yllätyksiä. samoi siellä on pari suomalaista kauppaa ja ravintolaa joissa suomen kieli kai riittää oikee hyvin. fugessa toinen oli nimeltää Refla ja toinen oli joku pizzapaikka. paljon siellä kuitenki suomalaisia pyörii.
- ...
kämppis oli työharjottelussa Fugessa yhessä firmassa joka vääntää nettisivuja jossa on jotai tiedotteita tms alueella asuville suomalaisille. en tiedä ottavatko palkallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127