Vien erään neidon ensi viikolla elokuviin, josta oli yhteistä puhetta. Ehdimme elokuvan jälkeen tapaamaan mahdollisesti vasta joulun jälkeen, joten ajattelin yllättää neidon antamalla elokuvan jälkeen hänelle pienen lahjan joulutoivotuksin.
Arvon naiset, mitä mieltä te olisitte, jos saisitte mieheltä joululahjan leffatreffien jälkeen? Emme ole tavanneet kuin kerran aikaisemmin, varsin tuntematon ihminen (mutta mielenkiintoinen) on kyseessä.
Pieni lahja treffien jälkeen?
9
1042
Vastaukset
- en suosittele
Annat itsestäsi epätoivoisen runkkarin vaikutelman.
- -nimimerkki-
Onhan kaunis ajatus. Naiselle luultavasti, tai itselleni ainakin jos mietin vastaavaa tilannetta, tulisi vaivautunut olo jos ei itse olisi varannut mitään lahjaa. Eihän lahja ole tärkeä vaan ajatus...
Halaus ja joulun toivotus voisi olla parempi? :)
Riippuu tietenkin ihmisestä, voihan olla että nainen on vaan innoissaan lahjasta. - *M*
Nainen ymmärtää että olet hänelle tärkeä=)
SIIS KANNATAN - Emmanuele
mulle sais lahjan antaa. Siitä ainakin hokaisin et taitaapa setä olla kiinnostunut.
- HOOKER MONEY
MONEY
- Robingirl
Noin lyhyen tuttavuuden jälkeen en antaisi lahjaa... jotenkin siitä tulee sellainen kuva että yrität vähän liikaa tyrkyttää itseäsi naiselle.
En siis antaisi lahjaa - nasu.
ja yhdyn edellisiin perusteluihin jotka myös tätä mieltä, halaus riittää.
- joulukukka...
se on korrekti, ja sitä ei voi ymmärtää väärin.
- antaa lahjan
Jos lahja olisi pieni, hauska ja/tai asiayhteyteen hyvin sopiva niin voisit sen antaa. En naisena tuntisi oloani vaivaantuneeksi, vaan olisin iloisesti yllättynyt. Eri asia sitten, jos olet antamassa jotakin kallista, esim. korua tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181