ero tuli tänään...

niiskuneitokainen...

olo on kummasti helpottunut...kerron vähän ja olisi kiva saada muilta vasta kaikua...:)eli,olen noin 2kk seurustellut ja jo mies kk:den jälkeen puhui rakastamisesta ja asumisesta,kihloista jne..ahdistavaa ja pelottavaa..sanoin että lopeta ja lopetti muutamaksi viikoksi..no,nyt ehdotin että olisikohan jo aika poistaa entisen tavaroita ja nimiä..suuttui kovaa ja edelleen on paikoillaan..osti mulle kengät,haloo eli yritääkö puettaa ja ne ei ole olleet kertaakaan mun jalassa..valittaa että mulla käy liikaa ihmisiä kylässä..nauroi kun näkimun uuden hiustyylin..haukkui autoni vaikka mulla parempi kuin sillä,menee sentään eteenpäin:)laitoin keittiööni uuden jäerjestyksen jatauluja ja itse todella tyytyväinen niin hän mulkoili joka paikkaa ja sanoi ettei tykkää ollenkaan..pyysi kylään ja puhui vain puhelimessa yli tunnin ja pyysi olemaan hiljaa kaikkien..lähin autoon ja päätin että nyt loppui..kamalaa tämmönen..ja sen mielestä mä tinttailen..mitäs mieltä?

6

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -näin on-

pääsit eroon, kuulosti aika pelottavalta tapaukselta!!

• vaan

mee takaisin. Mitä sä sait tästä suhteesta? Eihän mies kunnioita sua lainkaan. Ei muuta kuin eteenpäin elämässäsi. Tsemppiä.

• niiskuneitokainen..

oli ihanaa saada tukea näin..silmät on auki ja nyt tajuaa tilanteeni vakavuuden ennenkuin vasta monien vuosien jälkeen..pyytelee anteeksi ja takaisin ja ei ymmärrä miksi en vastaa..vielä kun itsetuntoni on tallella niin on hyvä lopettaa suhde joka ei anna kuin hallaa..*hali teille kahdelle vastaajalle*

• sinkkumieees

Voiksi noinkin pöljiä ollakaan...???

• niiskuneitokainen..

tai että kumpaako?:) eipä ole itselläni fiksu olo mitenkään koska olin tossa suhteessa..oikein pikakurssilla mentiin ja mitään ei käteen jäänyt..nyt laittaa mulle tosi pahasti..että hän on jo kaksi kertaa ollut kihloissa ja saa kenet haluaa ja mä olin n.2v sinkku kun halusin olla varma ennen kuin otin elämääni ja nyt päätin ottaa riskin ja tämmöstä sain..

• LK.

Näet jo noin alussa, että se yrittää määräillä sua ja tehdä asioita oman mielensä/makunsa mukaan. Suosittelen että jätät tyypin, etkä mieti mitään tulevaisuutta ja sen kummempia. Suhde poikki vaan, kun vähän vaikuttaa että sen kengän alle sä kumminkin jäisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe