olo on kummasti helpottunut...kerron vähän ja olisi kiva saada muilta vasta kaikua...:)eli,olen noin 2kk seurustellut ja jo mies kk:den jälkeen puhui rakastamisesta ja asumisesta,kihloista jne..ahdistavaa ja pelottavaa..sanoin että lopeta ja lopetti muutamaksi viikoksi..no,nyt ehdotin että olisikohan jo aika poistaa entisen tavaroita ja nimiä..suuttui kovaa ja edelleen on paikoillaan..osti mulle kengät,haloo eli yritääkö puettaa ja ne ei ole olleet kertaakaan mun jalassa..valittaa että mulla käy liikaa ihmisiä kylässä..nauroi kun näkimun uuden hiustyylin..haukkui autoni vaikka mulla parempi kuin sillä,menee sentään eteenpäin:)laitoin keittiööni uuden jäerjestyksen jatauluja ja itse todella tyytyväinen niin hän mulkoili joka paikkaa ja sanoi ettei tykkää ollenkaan..pyysi kylään ja puhui vain puhelimessa yli tunnin ja pyysi olemaan hiljaa kaikkien..lähin autoon ja päätin että nyt loppui..kamalaa tämmönen..ja sen mielestä mä tinttailen..mitäs mieltä?
ero tuli tänään...
6
1049
Vastaukset
- -näin on-
pääsit eroon, kuulosti aika pelottavalta tapaukselta!!
- vaan
mee takaisin. Mitä sä sait tästä suhteesta? Eihän mies kunnioita sua lainkaan. Ei muuta kuin eteenpäin elämässäsi. Tsemppiä.
- niiskuneitokainen..
oli ihanaa saada tukea näin..silmät on auki ja nyt tajuaa tilanteeni vakavuuden ennenkuin vasta monien vuosien jälkeen..pyytelee anteeksi ja takaisin ja ei ymmärrä miksi en vastaa..vielä kun itsetuntoni on tallella niin on hyvä lopettaa suhde joka ei anna kuin hallaa..*hali teille kahdelle vastaajalle*
- sinkkumieees
Voiksi noinkin pöljiä ollakaan...???
- niiskuneitokainen..
tai että kumpaako?:) eipä ole itselläni fiksu olo mitenkään koska olin tossa suhteessa..oikein pikakurssilla mentiin ja mitään ei käteen jäänyt..nyt laittaa mulle tosi pahasti..että hän on jo kaksi kertaa ollut kihloissa ja saa kenet haluaa ja mä olin n.2v sinkku kun halusin olla varma ennen kuin otin elämääni ja nyt päätin ottaa riskin ja tämmöstä sain..
- LK.
Näet jo noin alussa, että se yrittää määräillä sua ja tehdä asioita oman mielensä/makunsa mukaan. Suosittelen että jätät tyypin, etkä mieti mitään tulevaisuutta ja sen kummempia. Suhde poikki vaan, kun vähän vaikuttaa että sen kengän alle sä kumminkin jäisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770