ero tuli tänään...

niiskuneitokainen...

olo on kummasti helpottunut...kerron vähän ja olisi kiva saada muilta vasta kaikua...:)eli,olen noin 2kk seurustellut ja jo mies kk:den jälkeen puhui rakastamisesta ja asumisesta,kihloista jne..ahdistavaa ja pelottavaa..sanoin että lopeta ja lopetti muutamaksi viikoksi..no,nyt ehdotin että olisikohan jo aika poistaa entisen tavaroita ja nimiä..suuttui kovaa ja edelleen on paikoillaan..osti mulle kengät,haloo eli yritääkö puettaa ja ne ei ole olleet kertaakaan mun jalassa..valittaa että mulla käy liikaa ihmisiä kylässä..nauroi kun näkimun uuden hiustyylin..haukkui autoni vaikka mulla parempi kuin sillä,menee sentään eteenpäin:)laitoin keittiööni uuden jäerjestyksen jatauluja ja itse todella tyytyväinen niin hän mulkoili joka paikkaa ja sanoi ettei tykkää ollenkaan..pyysi kylään ja puhui vain puhelimessa yli tunnin ja pyysi olemaan hiljaa kaikkien..lähin autoon ja päätin että nyt loppui..kamalaa tämmönen..ja sen mielestä mä tinttailen..mitäs mieltä?

6

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -näin on-

pääsit eroon, kuulosti aika pelottavalta tapaukselta!!

• vaan

mee takaisin. Mitä sä sait tästä suhteesta? Eihän mies kunnioita sua lainkaan. Ei muuta kuin eteenpäin elämässäsi. Tsemppiä.

• niiskuneitokainen..

oli ihanaa saada tukea näin..silmät on auki ja nyt tajuaa tilanteeni vakavuuden ennenkuin vasta monien vuosien jälkeen..pyytelee anteeksi ja takaisin ja ei ymmärrä miksi en vastaa..vielä kun itsetuntoni on tallella niin on hyvä lopettaa suhde joka ei anna kuin hallaa..*hali teille kahdelle vastaajalle*

• sinkkumieees

Voiksi noinkin pöljiä ollakaan...???

• niiskuneitokainen..

tai että kumpaako?:) eipä ole itselläni fiksu olo mitenkään koska olin tossa suhteessa..oikein pikakurssilla mentiin ja mitään ei käteen jäänyt..nyt laittaa mulle tosi pahasti..että hän on jo kaksi kertaa ollut kihloissa ja saa kenet haluaa ja mä olin n.2v sinkku kun halusin olla varma ennen kuin otin elämääni ja nyt päätin ottaa riskin ja tämmöstä sain..

• LK.

Näet jo noin alussa, että se yrittää määräillä sua ja tehdä asioita oman mielensä/makunsa mukaan. Suosittelen että jätät tyypin, etkä mieti mitään tulevaisuutta ja sen kummempia. Suhde poikki vaan, kun vähän vaikuttaa että sen kengän alle sä kumminkin jäisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1300
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      885
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      72
      857
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      829
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe