Sormuksen herrat

Ärwön

Faramir ja Haldir. Nam!

23

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan niin,

      että veljekset Boromir ja Faramir on nam. ;)

      • tais olla se

        kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...


      • Aapee Ärwön
        tais olla se kirjoitti:

        kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...

        Guuglasin Eomerin ja siihenhän se silmä asettui lepäämään.


      • tuollaisia
        Aapee Ärwön kirjoitti:

        Guuglasin Eomerin ja siihenhän se silmä asettui lepäämään.

        ei vaan löydy kuin saduista...dääm


      • muuta sano!
        tuollaisia kirjoitti:

        ei vaan löydy kuin saduista...dääm

        ihanaa muuten ku on kerranki hyvä leffa joka täynnä komeita miehiä silikonitissien sijaan! :)


      • Aapee Ärwön
        muuta sano! kirjoitti:

        ihanaa muuten ku on kerranki hyvä leffa joka täynnä komeita miehiä silikonitissien sijaan! :)

        Ne olis voinu olla vaikka alasti, olisivat säästäneet budjetissa. Tosin olis näkemisen arvoista, jos jollain miehellä olis silikonitissit 0.o Faramirilla punaiset huulet, blondi korkkiruuvikihara tukka ja D-kupit. Faramir: "Kyllä me tää sota voitetaan, oottakaa vaan ku Silmä näkee mut"

        Eiih...nyt toi kuva ei lähde mun mielestä!


      • ;D..
        Aapee Ärwön kirjoitti:

        Ne olis voinu olla vaikka alasti, olisivat säästäneet budjetissa. Tosin olis näkemisen arvoista, jos jollain miehellä olis silikonitissit 0.o Faramirilla punaiset huulet, blondi korkkiruuvikihara tukka ja D-kupit. Faramir: "Kyllä me tää sota voitetaan, oottakaa vaan ku Silmä näkee mut"

        Eiih...nyt toi kuva ei lähde mun mielestä!

        Oi jee, aikamoinen näky olisi.. :) Mutta komistus se olisi silti... heh


      • on nyt vaan
        tais olla se kirjoitti:

        kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...

        niin saatanan hyvännäköinen pakkaus, pirulauta! ;) heh

        Hemmetti... haaveilla saa...plääh


    • niin mulle

      jää Aragorn ;)

      • Emmanuele

        tappelemaan siitä mun kaa.. :p


      • maiskis..
        Emmanuele kirjoitti:

        tappelemaan siitä mun kaa.. :p

        ;)..


      • girls...
        maiskis.. kirjoitti:

        ;)..

        Mä näin sen ensin - ja se on jo mun... NaM !!!!!!


      • sitten
        girls... kirjoitti:

        Mä näin sen ensin - ja se on jo mun... NaM !!!!!!

        hobittilauman, ja Gandalfin kaupan päälle. Klonkkua unohtamatta.


      • ihana...
        sitten kirjoitti:

        hobittilauman, ja Gandalfin kaupan päälle. Klonkkua unohtamatta.

        Haisee varmaan hyvälle.. :D


    • nam nam

      Valkosipuli ja tomaatti ovat salaiset aseeni.

      • Maiskis..

        Kuulostaa maukkaalta.. Saakos tulla maistamaan? =D


      • Makaronilaatikon herra
        Maiskis.. kirjoitti:

        Kuulostaa maukkaalta.. Saakos tulla maistamaan? =D

        Vaimo vaan ei tykkää jos teen useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. En tiä mikä mättää, kyl se valkosipulia syö, kai se on ne makaroonit...

        Keljuttaa.

        PS. Juustokuorrute unohtui


      • Kyllä juustokuorrute
        Makaronilaatikon herra kirjoitti:

        Vaimo vaan ei tykkää jos teen useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. En tiä mikä mättää, kyl se valkosipulia syö, kai se on ne makaroonit...

        Keljuttaa.

        PS. Juustokuorrute unohtui

        tarvitaan.. :D Minä voin tulla vaimos puolesta syömään ne makaronit sitten!


    • sitten se

      faramirin supersexy velipoika boromir! AUUUH! ;D

      • AUUUH....

        Mulle Gandalf THE WHITE, satun nimittäin oleen fägäri. Gandalf on niin domi että aih kun tekee gutaa konepellin päällä...


      • Vanha gubbe sulle
        AUUUH.... kirjoitti:

        Mulle Gandalf THE WHITE, satun nimittäin oleen fägäri. Gandalf on niin domi että aih kun tekee gutaa konepellin päällä...

        vaan.. Se vois viuhtoo sen keppinsä kanssa! ;D ehheheheehehehe


    • miesten mies...

      Pätkisi kirveellään niin että tuntuisi...

      • pieni patukka!

        ;D..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe