Faramir ja Haldir. Nam!
Sormuksen herrat
23
1036
Vastaukset
- vaan niin,
että veljekset Boromir ja Faramir on nam. ;)
- tais olla se
kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...
- Aapee Ärwön
tais olla se kirjoitti:
kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...
Guuglasin Eomerin ja siihenhän se silmä asettui lepäämään.
- tuollaisia
Aapee Ärwön kirjoitti:
Guuglasin Eomerin ja siihenhän se silmä asettui lepäämään.
ei vaan löydy kuin saduista...dääm
- muuta sano!
tuollaisia kirjoitti:
ei vaan löydy kuin saduista...dääm
ihanaa muuten ku on kerranki hyvä leffa joka täynnä komeita miehiä silikonitissien sijaan! :)
- Aapee Ärwön
muuta sano! kirjoitti:
ihanaa muuten ku on kerranki hyvä leffa joka täynnä komeita miehiä silikonitissien sijaan! :)
Ne olis voinu olla vaikka alasti, olisivat säästäneet budjetissa. Tosin olis näkemisen arvoista, jos jollain miehellä olis silikonitissit 0.o Faramirilla punaiset huulet, blondi korkkiruuvikihara tukka ja D-kupit. Faramir: "Kyllä me tää sota voitetaan, oottakaa vaan ku Silmä näkee mut"
Eiih...nyt toi kuva ei lähde mun mielestä! - ;D..
Aapee Ärwön kirjoitti:
Ne olis voinu olla vaikka alasti, olisivat säästäneet budjetissa. Tosin olis näkemisen arvoista, jos jollain miehellä olis silikonitissit 0.o Faramirilla punaiset huulet, blondi korkkiruuvikihara tukka ja D-kupit. Faramir: "Kyllä me tää sota voitetaan, oottakaa vaan ku Silmä näkee mut"
Eiih...nyt toi kuva ei lähde mun mielestä!Oi jee, aikamoinen näky olisi.. :) Mutta komistus se olisi silti... heh
- on nyt vaan
tais olla se kirjoitti:
kaikkein suurin namu... ;) heh. Sillä niin pieni rooli, et meinas melkein unohtua koko mies...
niin saatanan hyvännäköinen pakkaus, pirulauta! ;) heh
Hemmetti... haaveilla saa...plääh
- niin mulle
jää Aragorn ;)
- Emmanuele
tappelemaan siitä mun kaa.. :p
- maiskis..
Emmanuele kirjoitti:
tappelemaan siitä mun kaa.. :p
;)..
- girls...
maiskis.. kirjoitti:
;)..
Mä näin sen ensin - ja se on jo mun... NaM !!!!!!
- sitten
girls... kirjoitti:
Mä näin sen ensin - ja se on jo mun... NaM !!!!!!
hobittilauman, ja Gandalfin kaupan päälle. Klonkkua unohtamatta.
- ihana...
sitten kirjoitti:
hobittilauman, ja Gandalfin kaupan päälle. Klonkkua unohtamatta.
Haisee varmaan hyvälle.. :D
- nam nam
Valkosipuli ja tomaatti ovat salaiset aseeni.
- Maiskis..
Kuulostaa maukkaalta.. Saakos tulla maistamaan? =D
- Makaronilaatikon herra
Maiskis.. kirjoitti:
Kuulostaa maukkaalta.. Saakos tulla maistamaan? =D
Vaimo vaan ei tykkää jos teen useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. En tiä mikä mättää, kyl se valkosipulia syö, kai se on ne makaroonit...
Keljuttaa.
PS. Juustokuorrute unohtui - Kyllä juustokuorrute
Makaronilaatikon herra kirjoitti:
Vaimo vaan ei tykkää jos teen useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. En tiä mikä mättää, kyl se valkosipulia syö, kai se on ne makaroonit...
Keljuttaa.
PS. Juustokuorrute unohtuitarvitaan.. :D Minä voin tulla vaimos puolesta syömään ne makaronit sitten!
- sitten se
faramirin supersexy velipoika boromir! AUUUH! ;D
- AUUUH....
Mulle Gandalf THE WHITE, satun nimittäin oleen fägäri. Gandalf on niin domi että aih kun tekee gutaa konepellin päällä...
- Vanha gubbe sulle
AUUUH.... kirjoitti:
Mulle Gandalf THE WHITE, satun nimittäin oleen fägäri. Gandalf on niin domi että aih kun tekee gutaa konepellin päällä...
vaan.. Se vois viuhtoo sen keppinsä kanssa! ;D ehheheheehehehe
- miesten mies...
Pätkisi kirveellään niin että tuntuisi...
- pieni patukka!
;D..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483