Missäs kaikki ovat?
Myönnetään,etten itsekään ole nyt vähään aikaan tänne kirjoitellut työkiireiden vuoksi.
Mutta motivaatiota on taas vaikka muille jakaa:)
Puntarilla ajattelin käydä vasta ens viikolla,niin ei ainakaan pettymys ole vastassa:D
Nutriletti kuuluu nykyään päivän ruokiin,lisukkeena vähän riisiä,maito/piimä sekä gefilus mehuja.Joskus myös erilaisia kasviksia vähän.
Liikuntaa pyrin harrastamaan joka päivä,niin tuloksia syntyy paremmin ja oma mielikin on pirteämpi!
Tänään salille:)
Onnea kaikille!Vaikka tuntuu välillä,ettei koko hommasta tule mtn,niin kyllä siitä wielä joskus tulee!
Operaatio housut ei kiristä!!!!
5
639
Vastaukset
- Essi|e
anteeks etten mäkää ole kirjoitellut.. syynä lienee se että olen mokannut 100%.. välillä menee ihan ok, mut liikaa epäonnistumisen päiviä kuten eilinen, 3000kcal :( tänää on taas päivä että tuntuu että onnistun, ihanaa.. siitä on hyvä aina jatkaa. Pahinta on viikonloput edelleen, mitkä pilaa aina kaiken.. :( eilinenkin meni siks noin pahasti ku mä HÖLMÖ menin ostamaan makuunista konvehteja 200g.. ja muutama sidu ja olut mut ne ei mua nyt haittaa. Enemmän noi TYHMÄT suklaa päähänpistot :( argh.
Voi että olen kateellinen teille joilla riittää tahdon voimaa.. ja onnistuvat :( mun on pitänyt mennä uimaan joka päivä mutta kertaakaan en ole vielä onnistunut.. ehkä huomenna? pakotan itseni :( en pysty vieläkään lenkkeilemään, siksi uimaan.. harmittaa :(
Ehkä joku päivä vielä mäkin onnistun ;) Tsemppiä teille! - Heiku -83
Ei tosta hommasta tullu mitään ihan itsekseen vaan, joten hommasin painonvartojoiden syö ja nauti-cd-romin. Ja on muuten tullu pikkusen tarkkaan katottua, mitä syö.
En mä aikasemmin edes tajunnu, kuinka paljon liikaa olen päivässä syönyt, ennen ku aloin laskeen noita pisteitä. Silmät ainaki aukesi.
Nyt ku sais vielä perseen ylös ja liikkeelle, niin saattas jopa onnistua tällä kertaa.
Punnitus tais olla 16. pvä? Eipä ole tainnu pahemmin kiloja lähteä, kun vasta maanantaina aloitin ton syömisen vahtaamisen.
Joulu tulee ja taitaa tulla vähän takapakkia laihdutuksessa ja uutena vuotena vielä lähden tunturiin, niin kyllä se todellinen aloitus mennä vuodelle 2007. Mutta siitä vuodesta on hyvä ottaa elämäntapamuutosvuosi.
Tsemppiä kaikille ja onnea onnistuneille : )- Essi|e
Kirjoittelin eilenkin mut mikäpä estää tänääki kirjoittelemasta kuulumisia :P mä kävin uimassa. Ei se kovin ihmeellistä ollut, tuntuu tehokkaammalta reippaat kävely lenkit kyl.. harmi vaan ku en kävelemään pysty :( jos ei olis hiekkaa teillä ni vois viel rullaluistella :P joulukuussa. Hullua.
Joo, punnitus oli 16.12 mut ei kyllä. Mä oon jojoillut ja tällä hetkellä paino samoissa ku aloittaessa.. hiljaa tästä hyvä tulee :) Tänää on taas päivä kun on mennyt hyvin. Eilinekin oli ihan jees vaikka söin illalla sitten taas liikaa.. :P no, kalorit pysy jossain 1800kcalorissa et ei sinänsä paha juttu.
Yhden jutun tässä oon huomannu. Parasta on keksiä päiväksi mahdollisimman paljon aktiviteettiä eikä vaan kyhnöttää kotona. Sillon ei tod tuu mieleen joka hetki vaan syödä, syödä ja syödä :)
- Essi|e
tiesin tän viikonlopun vaikutukset :P eilen meni 2600kcaloria.. sellast se on :) tänää oli tavoitepäivä 16.12. Hohhoh. Sovitimpa eilen niitä housuja ni turha luulla että kehtaisin niitä pitää.. Nappi menee kiinni mutta puristavat niin joka puolelta että huh.
- Maari25
Minä olen mukana kyllä, enkä aio lopettaa ennen kuin pääsen tavoitteeseeni :) Pitäisi vaan kirjoitella enemmän. Nytkin luulin jo, että kaikki ovat pikkuhiljaa vaan pudonneet porukasta pois.
Aloitin liikkumisen marraskuussa - ja nyt kun paino ei oo juurikaan vielä pudonnut - päätin, että marras- ja joulukuu on aikaa liikunnan aloittamiselle. Aloitin lähes nollasta, monen kuukauden tauon jälkeen, joten tämä liikunnan aloittaminenkin on mulle iso juttu. Näen sen itseasiassa tärkeimpänä osana koko tässä elämäntaparemontissani. Tarkoitus on pitää liikunta mukana läpi koko elämän.
Ruokavaliossani olen tehnyt muutoksia: vaalea leipä tummaan, ja maustettu jukurtti maustamattomaan. Pikkuhiljaa yritän laittaa ruokavaliotanikin parempaan kuosiin. Omalla kohdalla ei näemmä kaikki tapahdu kerralla, mutta kiire ei ole. Pääasia että muutoksesta tulisi pysyvä.
Toivottavasti lumi tulisi pian. Hiihto on omalla kohdallani oiva keino pudottaa painoa ja parantaa kuntoa. Siinä samalla ravintokin jostain kumman syystä muuttuu terveellisemmäksi. Tämän vuoden hiihtotavoite on 1000km jos säät suosii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117