Olen tällainen

mies27v

Herkkä, empaattinen, iloinen, usein hymyilevä, fiksu ja atleettinen. Harrastan kuntosalia 3krt viikossa ja juoksen vitosen lenkkejä, uimassa käyn säännöllisesti. Älyllisesti olen muutaman pisteen mensan rajan alapuolen ja harrastan puutöitä ja sisustamista ja olen eläin- ja lapsirakas. Olen käytännönmies, mutta poliittinen ja seuraan taloustieteitä sekä kulttuuria sitä kuluttaen. Kokata en osaa muuta kuin makaronilaatikkoa ja jotain paria muuta opettelemaani, mutta en pidä ruuanlaitosta. Puhun espanjaa ja venäjää sekä persoonaltani olen avoin, luotettava, uskollinen toki sekä huomioiva ja yllätyksellinen. Ulkoisesti tumma, 186/83, sixpack näkyy kun vatsaani jännitän. Pukeudun business-tyyliin ja välillä klassisen trendikkäästi. Arvostan pehmeitä arvoja, onnea ja terveyttä, mutta toki olen sopivan pinnallinen myös rahan perään juoksemaan, sillä raha merkitsee yhteiskunnassa paljon. Olen savuton ja syön terveellisesti. Musiikkia kulutan paljon ja maku menee klassisesta heavyyn, elokuvarintamalla listalla on kertovaa draamaa lähes pelkästään, joskus kauhua.

Ai niin, saan flirttejä aika paljon.

18

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-32v

Huumorintajuinen vaaleehiuksinen sälli ja juoksen kympin lenkkejä 3-5 kertaa viikossa riippuen innostuuko viikonloppuna ryyppäämään. Ei näy sikspäkki, mutten ole läskikään. En ole rikas.

Ai niin, flirttejä saan minäkin paljon.

• Inna..

tän sitte Ihannemies palstalle, eli olet saanut pieneen päähäsi että olet ihannemies? ehei kuule poju lähellekään. Mun ihannemies esimerkiksi ei kirjottelis keskustelupalstalle otsikolla ihannemies. Tsori.
      vai oliko tää provo?

• Kaunis äiti :D HAH!

Vitsinä tai ainaki toivon niin,että on tuon viestin lähettäny...
        Ei kai kukaan sentään ihan nuin itserakas ole?! Tai sitte halusi kommentteja itsestään ja viehätysvoimastaan...jos näin,niin muuta suurempaa vikaa en tuosta löytänyt ku,että lähetit tuon viestin tänne. :)
        Rauhallista Joulun odottelua sulle! Pääasia sulla varmaan oli,että saat keskustelua aikaan ja sitähän näyttää syntyvän.

• mies27v
        Kaunis äiti :D HAH! kirjoitti:

Vitsinä tai ainaki toivon niin,että on tuon viestin lähettäny...
        Ei kai kukaan sentään ihan nuin itserakas ole?! Tai sitte halusi kommentteja itsestään ja viehätysvoimastaan...jos näin,niin muuta suurempaa vikaa en tuosta löytänyt ku,että lähetit tuon viestin tänne. :)
        Rauhallista Joulun odottelua sulle! Pääasia sulla varmaan oli,että saat keskustelua aikaan ja sitähän näyttää syntyvän.

Tuota, itselläsi on nimimerkki kivan itserakkaasti kaunis, joten eiköhän me kaikki itserakkaat tänne mahduta. :) En ole ottanut kantaa olenko ihannemies, kommentteja suuntaan ja toiseen kyllä toivon edelleen. Viestini ei myöskään ollut provo eikä vitsi. Ensimmäisiksi viesteiksi tosin odotin ja oletin homotteluja ja toisaalta irvailua, että minun on pakko olla kusipää kun kirjoitan nettiin ja vielä ihan "väärälle palstalle" itsestäni. :)

• ???
        mies27v kirjoitti:

Tuota, itselläsi on nimimerkki kivan itserakkaasti kaunis, joten eiköhän me kaikki itserakkaat tänne mahduta. :) En ole ottanut kantaa olenko ihannemies, kommentteja suuntaan ja toiseen kyllä toivon edelleen. Viestini ei myöskään ollut provo eikä vitsi. Ensimmäisiksi viesteiksi tosin odotin ja oletin homotteluja ja toisaalta irvailua, että minun on pakko olla kusipää kun kirjoitan nettiin ja vielä ihan "väärälle palstalle" itsestäni. :)

ei kirjoita tuollasia juttuja "sixpackistään" kuin sellainen jolla on pelkkää ilmaa korvien välissä. Oletko koskaan miettinyt asiaa?

• kaunis äiti! :) HAH!
        mies27v kirjoitti:

Joo,eiköhän me kaikki itserakkaat tänne mahduta.
        Pitäisköhän olla oma palsta meille itseämme rakastaville? Jos kukaan muu ei rakasta niin ainaki ite on ittensä suurin ihailija.
        On tämä elämä tämmöstä........ :)

• merkittävän

asian unohdit mainita: Tapanasi on "hieman" kaunistella asioita. Muuten joka sana totta. :D

• Emmanuele

tässä taas kerjätään hyväksyntää. Odotetaan et naiset pistää viestiä suu vaahdossa"oi, sä oot just ihqu..

• mies27v

Itse kerrot olevasi kaunis treenattu miestennielijä, eli luot kuvaa, että sinua kuolataan. Paraskin kieltämään imartelun toisilta. Tietysti kohta muutat profiiliasi. :) Oletko jollain lailla kateellinen toiselle sukupuolelle? Annat niin ymmärtää.

• Jussi-poika

Luepas oma profiilis. Säkin kerjäät hyväksyntää vai oletko niin tyhmä, ettet sitä tajunnut? :D

• MariaXy
        Jussi-poika kirjoitti:

Luepas oma profiilis. Säkin kerjäät hyväksyntää vai oletko niin tyhmä, ettet sitä tajunnut? :D

Taitaa olla tyhmä...

• kyllä todella

ihana. prikrasniy!

• sorrysorry

Tuohan kuullostaa ihan naiselta!

• että se

Mensan raja (148) taitaa erottaa jyvät akanoista.

• mies27v

Että sinä olet kaukana takanani. :)

• ottaa
        mies27v kirjoitti:

Että sinä olet kaukana takanani. :)

itseään niin tosissaan, mä luulen että naiset diggaa jamppoja, jotka osaa nauraa itselleen. Ja enemmän kannattaa vaivata päätään sillä mitä tekee elämällään, Mensaan kuuluminen/kuulumattomuus ei kerro kenestäkään yhtään mitään. Oman ÄO:nsa kailottaminen sitäkin enemmän. Ja se mitä ihannemiehiin tulee, niin ei pidä olla hirveän tietoinen omista "ihanneominaisuuksistaan", aina löytyy fiksumpia, parempikäytöksisiä, älykkäämpiä, empaattisempia jne. miehiä kuin sinä, maailma on relativistinen mesta.

• mies27v
        ottaa kirjoitti:

itseään niin tosissaan, mä luulen että naiset diggaa jamppoja, jotka osaa nauraa itselleen. Ja enemmän kannattaa vaivata päätään sillä mitä tekee elämällään, Mensaan kuuluminen/kuulumattomuus ei kerro kenestäkään yhtään mitään. Oman ÄO:nsa kailottaminen sitäkin enemmän. Ja se mitä ihannemiehiin tulee, niin ei pidä olla hirveän tietoinen omista "ihanneominaisuuksistaan", aina löytyy fiksumpia, parempikäytöksisiä, älykkäämpiä, empaattisempia jne. miehiä kuin sinä, maailma on relativistinen mesta.

sinullekaan en ole väittänyt olevani mitä luulet. :)

• supermies..

nostelen junia aika keposasti, juoksen suhteellisen nopeasti maapallon ympäri ja lentelen tarpeen vaatiessa kuuhun

ai nii, joo, naiset o iha hulluna muhun

ps. hassua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6141
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3766
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2801
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2310
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2221
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      30
      1226
    Aihe