Mistä löytää sen elämänhalun takaisin,kun kaikki on mennyt?
Meidän suhde ei kestänyt kauaa,mutta oli sitäkin vakavampaa,suunniteltiin yhteistä kotia,mikä on rakenteilla.Löysin sinusta sielunkumppanin,kolahdit todella pahasti.Mielipiteemme asioista kohtasivat.Kerrankin pystyin olemaan oma itseni,se pieni heikko nainen,joka haluaa vain käpertyä lämpimään kainaloon,kun elämä murjoo.Halusimme molemmat tehdä töitä suhteen eteen,emmekä halunneet luopua toisistamme,koska olimme löytänee toisistamme sen mitä olimme etsineetkin.
Luotin siihen,ettei meitä voisi mikään erottaa,että pysyisimme toistemme rinnalla,tukien toinen toistamme,kun elämä kolhii.
Kuinka sitten pystyit minut jättämään,kun tuli epävarmuus työpaikastasi.Miksi en saanut jäädä rinnallesi tukemaan,kun sinulla on vaikeaa?
Rakkautesi ei kuitenkaan loppunut.
Mistä löytäisin näin joulun alla edes pienen joulumielen,jos ei itseni niin poikani takia?Mistä löytäisin voimaa jaksaa eteenpäin?Miten voin koskaan luottaa rakkauteen ja onneen?Mistä löytäisen sen toivon paremmasta huomisesta?
Miten jaksaa eteenpäin?
2
558
Vastaukset
- myös särkynyt
Olen itse samassa tilanteessa, paitsi että yhteisiä vuosia on takana jo liki 14 ja lapsia 4. Mieheni pettää minua ja kertoi eilen pettäneensä koko suhteemme ajan. Itse rakasta häntä edelleen ja haluaisin jatkaa jo lastemmekin takia. Hän on kuitenkin eron kannalla. En tiedä kuinka jaksaa eteenpäin jos kaikki kaatuu... tiedän että lasten takia tulisi jaksaa, nuorin on vasta 3 kuukautta, mutta elämä näyttää kyllä todella synkältä.
- eroko?
meilläkin. Jo liki 11 vuotta jatkunut yhteinen rakkauden täyttämä taival uhkaa lopahtaa. Syy löytyy lapsista, joita mieheni ei enää jaksa sulattaa, siis minun entisen liittoni lapsia. Yhteisiäkin meillä on jokunen. Elämä on raskasta, kun joka päivä pohditaan vieläkö seuraava päivä on yhteinen. Molemmat haluamme jatkaa yhdessä, mutta miten se onnistuu, jos jatkuvasti pitäisi pyrkiä luovimaan niin, etteivät minun lapseni ja mieheni kohtaa, mutta pystyisin viettämään aikaa kaikkien kanssa. Hyviä neuvoja otetaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699