Miten jaksaa eteenpäin?

Särkynyt

Mistä löytää sen elämänhalun takaisin,kun kaikki on mennyt?
Meidän suhde ei kestänyt kauaa,mutta oli sitäkin vakavampaa,suunniteltiin yhteistä kotia,mikä on rakenteilla.Löysin sinusta sielunkumppanin,kolahdit todella pahasti.Mielipiteemme asioista kohtasivat.Kerrankin pystyin olemaan oma itseni,se pieni heikko nainen,joka haluaa vain käpertyä lämpimään kainaloon,kun elämä murjoo.Halusimme molemmat tehdä töitä suhteen eteen,emmekä halunneet luopua toisistamme,koska olimme löytänee toisistamme sen mitä olimme etsineetkin.
Luotin siihen,ettei meitä voisi mikään erottaa,että pysyisimme toistemme rinnalla,tukien toinen toistamme,kun elämä kolhii.
Kuinka sitten pystyit minut jättämään,kun tuli epävarmuus työpaikastasi.Miksi en saanut jäädä rinnallesi tukemaan,kun sinulla on vaikeaa?
Rakkautesi ei kuitenkaan loppunut.
Mistä löytäisin näin joulun alla edes pienen joulumielen,jos ei itseni niin poikani takia?Mistä löytäisin voimaa jaksaa eteenpäin?Miten voin koskaan luottaa rakkauteen ja onneen?Mistä löytäisen sen toivon paremmasta huomisesta?

2

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös särkynyt

Olen itse samassa tilanteessa, paitsi että yhteisiä vuosia on takana jo liki 14 ja lapsia 4. Mieheni pettää minua ja kertoi eilen pettäneensä koko suhteemme ajan. Itse rakasta häntä edelleen ja haluaisin jatkaa jo lastemmekin takia. Hän on kuitenkin eron kannalla. En tiedä kuinka jaksaa eteenpäin jos kaikki kaatuu... tiedän että lasten takia tulisi jaksaa, nuorin on vasta 3 kuukautta, mutta elämä näyttää kyllä todella synkältä.

• eroko?

meilläkin. Jo liki 11 vuotta jatkunut yhteinen rakkauden täyttämä taival uhkaa lopahtaa. Syy löytyy lapsista, joita mieheni ei enää jaksa sulattaa, siis minun entisen liittoni lapsia. Yhteisiäkin meillä on jokunen. Elämä on raskasta, kun joka päivä pohditaan vieläkö seuraava päivä on yhteinen. Molemmat haluamme jatkaa yhdessä, mutta miten se onnistuu, jos jatkuvasti pitäisi pyrkiä luovimaan niin, etteivät minun lapseni ja mieheni kohtaa, mutta pystyisin viettämään aikaa kaikkien kanssa. Hyviä neuvoja otetaan vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      12665
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11363
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4583
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4297
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4222
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4030
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3929
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      3752
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3490
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3165
    Aihe