miten sanoa nätisti

eiotosi

Miesystäväni on koko ajan "kiinni" minussa; puristelee tissejä, kourii takapuolta/etupuolta tai halailee ja nylkyttää samalla. Ei kiva ei, aluksi oli kyllä mutta ei enään. Menee jo halutkin kun koko ajan on kiinni ties missä :-( Miten voisin sanoa silleen nätisti et et vähentäis vähän ettei loukkaannu tai luule etten halua/pidä hänestä. Tämä ei ole tosiaankaan sitten ole mikään provo!

9

1940

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviomies----------------------

et kai ole mun vaimo?
      kerrot sitten kotona heti jos tänne laitoit juttua.
      mä haluun puristella sua ja sillä siisti....perskutarallallaa.

• tunteesi

Mun mies on ollut aina tuollainen *kähmijä*., ja se raivostuttaa joskus todella. On se vähän vähentänyt sitä, mut silti tekee yhäkin. Joskus kun haluun vaan halata ja se halailee takas, ykskaks käsi hyppää mun alapäähän ..Olen joskus sanonut sille, etteikö voida välillä vain halata tai suudella ilman muita liikkeitä. Ja seksiä me harrastetaan kyllä, ettei sen puutteesta johdu.

• sori ei ihan liity

Heh, hauska sattuma että eilen just ajattelin omaa suhtautumistani naisiin. Olen siis mies ja aika seksikeskeinen, tuli mieleen että ehkei se ole naisille kivaa jos koko ajan on kuin nylpyttävä koira kintussa :P

Johtopäätöksenä mietin että ehkä rakkauden/ henkisen suhteen kehittäminen vois olla ykkösjuttu niin sitten fysiikka menisi omalle paikalleen luonnostaan.

Toi sun kirjoituksesi vahvisti aavistukseni todeksi =)

Jos joku nainen tuon olisi sanonut olisin varmaankin kyllä aluksi hiukan ottanut nokkiini, mutta ei se aina ole pahasta jos ihminen on suht kypsä muuten ja pystyy ottamaan asiallista arvosteluakin.

Ei kai siinä kannata poppakeinoja harrastaa, kerrot mahdollisimman rehellisesti syyttelemättä miltä se susta tuntuu ja korostat sitä että kyseessä on sun tunne asiasta. Toinen joko osaa kuunnella toisen tunteita tai ei, jos osaa, se tajuaa sen jotenkin, jos ei osaa, ei siihen auta mikään.

• Ninja25

Exä oli iha samanlaine...melkee koko aja jossai paikassa kiinni ja teki sitä aika pitkää eron jälkeeki...mut lopetti ko uhkasin lyyvä nyrkillä. HEH. En kyl kehota siuta uhkaileen mut sano sille miehelles noi et siuta häritsee ja halut menee. Ei sitä kait voi mitekää nätisti sanoo, suoraa vaa.

• wdwdö

Semmosta se teillä on lapsukaiset.

• Sariella

Mun ex oli tuollainen. Sitten kun se alkuhuumakin meni jo ohi niin tuntui että pitääkö mun oikeesti hakea jostain muualta sitä "normaalia" juttuseuraa, koska tuntui ettei hän ottanut mitään tosissaan ja koko ajan flirttaili... siis ihan koko ajan... Jatkuvaa soidintanssia ja "Tom Cruisemaiset" riemunpyrähdykset.
      Kyllä se alkaa TODELLA rasittamaan kun toinen ei anna yhtään rauhaa. Itse olisin myös halunnut normaalia lähelläoloa ja halausta, mutta kun sitä jatkuvaa nylkytystä ja ruinausta... HYI H...ETTI! Ruinaus on se vihoviimeinen asia mitä voi tehdä. Silloin loppuu viimeisetkin halut. Kuitenkin harrastettiin seksiä päivittäin, joten ei pitäisi olla valittamista.
      Jos ihan jatkuvasti jyystää, niin ensin siitä lähtee tunto ja sitten se sattuu jo aivan hemmetisti... rakastele siinä sitten.

Menin sitten sanomaan hänelle, kun sillä tuli sellainen ihmeellinen ilme ja soidinhyppy taas, että "haluat mua aivan liikaa"! Se oli virhe, mutta tuli suoraan sydämestä. Hän loukkaantui verisesti ja ymmärsin kyllä miltä hänestä tuntui. Pyysin anteeksi, mutta eipä se auttanut. Jotain "hänen miehisyyttään" olin vissiin loukannut sitten niin pahasti.
      Hän totesi että, "selvä juttu. En lähesty sua enää ollenkaan. Sä saat tehdä aloitteet."
      ÖÖöööö.... Okei... niin sitten tehtiin ja puhuin sitten myöhemmin kun hän oli rauhottunut asiasta ja että toivottavasti ymmärrät että en pysty koko ajan... kivuista... tunsin olevani pelkkä panopuu... kaipasin juttuseuraa ilman taka-ajatuksia.
      Kerroin kuinka paljon rakastin ja kuitenkin harrastettiin seksiä päivittäin joten eipä hän voinut siitä enää olla katkera.

Tässä viesti kaikille ruinaajille: Älkää ikinä enää ruinatko! Mitä enemmän sitä teette, sitä vähemmän seksiä saatte. Se on ällöttävää, eikä nainen näe teissä silloin sitä MIESTÄ, mitä hän tarvitsee vaan pikkuisen ressukan, mihin kukaan nainen ei tunne vetoa.

• HHHö

Nätisti sanot että se lopettaa tuon ja että sulla menee kiinnostus jos se kokoajan yrittää puristella ja nylkyttää. Sitten lähdet siitä pois.

• tissejä'

vahva mies suurilla käpälillään puristelee, niin
        se tuntuu kamalalta. Minä ainakin saan raivarin kähmimisestä. Meillä sexiä harvoin, noin juhannuksena ja jouluna, muuten ollaa parhaat kaverit ja aina yhessä ja aina meillä on mukavaa. Seksi ei vaa jaksa kiinnostaa, mutta miestä rakastan. Miehet ei osaa hyväillä,kuka nainen kestää mahotonta rumputusta,ja kauhomista.
        Hyi!

• wanda23

Hei..ihanaa että jollain muulla on just sama ongelma!!!Kundini on myös "nylkyttävää" sorttia ja hyvinkin usein kiinni joko tisseissä,alapäässä tai perseessä.Välillä tämä on hauskaa ja menee huumorista,mutta niinku sanoit,haluthan siitä loppuviimein menee kun toinen vääntelehtii jotenki ihan ihmeellisesti.Ite ajattelin ekan vuoden,että "noh,kai se tosta joskus helpottaa" mutta tänä päivänäkin vielä jatkuu sama meno..Oon ottanu asian puheeksi pari kertaa varovasti.Oon kertonut asian silleen,että mua yksinkertaisesti välillä ärsyttää ku se on koko ajan kiinni ja toisaalta huumorin kautta..Ärsyttävää kans ku ei voi jutella normaaleista asioista ilman että se menee joksikin vehtaamiseksi,ainakin yksipuoliseksi.Musta tuntuu,että joku äpivä saattaa tosissaan napsahtaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe