Moi naiset,
Loukkaaks se teitä, jos ootte tapaillu jonkin miehen kanssa romanttisessa mielessä, ja sit se mies pyytää teitä olemaan vaan kavereita?
Maajussille morsian -ohjelmassa se Hanna sanoi tv:ssä, että häntä loukkasi Riston pyyntö, että Hanna lähtisi ystävyyspohjalta Hesaan kaupunkilomalle.
Loukkaako kaveri-pyyntö?
8
1240
Vastaukset
- En kerro nimeäni
Mitä järkeä tuhlata aikaa noihin "vaan kaveripohjalta"? Homman pitäisi olla aika selvä, joko pelkkä pano mielessä tai sitten ihan vakavasti kiinnostuneena. Nämä "vaan kaverimielellä"-jutut ei johda yhtään mihinkään, korkeintaan estää tapaamasta ihmistä jolla voisi olla kiinnostusta vähän muuhunkin.
- Tyttis79
Loukkaa. Siinä kaveriksi pyynnössä joutuu luopumaan suhteesta. Ja sitten pitäisi sen päälle pystyä vielä rakentamaan omille rikkonaisille tunteille ystävyys toisen kanssa. Vähän on kyllä niin, ettei se onnistu.
Ja aina en ees halua pilata ihastusmuistoani ehkä epäonnistuneella kaverimuistolla.
Ja täytyy myöntää, etten aina luota siihen miehen ystäväpohjalta-pyyntöön. Tulee vähä mieleen, että mies yrittäisi ehkä hankkia uutta oikeutusta itselleen yrittää naista puolivillaiseen (paneskelu)suhteen tapaiseen. Ai mäkö kyyninen ;)- sopranos--.-
itsellesi?????
sama nimimerkki tehny kysymyksen, ja sama vastaa!
:) - Tyttis79
sopranos--.- kirjoitti:
itsellesi?????
sama nimimerkki tehny kysymyksen, ja sama vastaa!
:)Halusin kertoo oman mielipiteeni. Mutta en viittiny tunkea sitä tohon kysymyksen jatkoksi.
- Ninja25
Jos haluaa vaa kavereita ni se pitää sanoo heti eikä sitte ko toine on kerenny jo ihastuun. Tiiän kyllä et ei sitä välttis heti tiiä tai ainakaa tutustumis vaiheessa...mut kyl sen melkee ekan tapaamis kerran jälkee voi sanoo et haluuko muuta vai vaa pelkän kaverin.
- Emmanuele
on itse ihastunu nii tottakai se ----ttaa, ja loukkaa, tulee olo et enks mä oo muka tarpeeks ihana jnejne. En kyl muista et kukaan ois mulle vuosiin näin sanonu. Nykymies sanoo" jatketaanhan jatkossakin seksilinjalla"...
- Jos on ollut
ihastunut ja tarjolla on vain kaveruutta, parempi lopettaa silloin kokonaan. Kaveruus onnistuu vain jos molemmat toteavat heti, ettei tästä synny muuta kuin kaveruus. Yksipuoleisesti ei onnistu!
- Jihuuu
Jos ei ole toisesta kiinnostunut, niin se on tosiasia ja mitä sitä kiertelemään. Voihan siinä sydän syrjällään olla kuten tämä Hanna vissiin oli, mutta ei se Risto mitenkään häntä loukannut, vaan neiti itse loukkaantui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679