en tiedä kuuluuko oikeastaan tämä juttuni tälle palstalle, mutta kuitenkin: olen sairastellut pidemmän aikáa,ja on täytynyt elää päivä kerrallaan, että milloin pääsee töihin. tänään sain aamupäivällä tietää hoitavalta henkilöltäni(ei lääkäri)että olisin työkunnossa,ja hän sanoi, että minun olisi pitänyt lähteä töihin heti paikalla. että hän ei enää tätä päivää kirjoittaisi sairauslomatodistusta. sanoin,että ei kai nyt sentään tänään enää, että en olisi ehtinyt olla töissä kuin pari tuntia.hän sanoi, että tämä onkin periaatekysymys.olen osa-aika työssä.soitin työnantajalleni, ja hän sanoi, että huomenna vasta töihin, että ei kai sentään keskellä päivää.sanoin tästä hoitavalle henkilölle, ja hän kirjoitti vielä tämän päivän, ja otin hänen kanssaan todella yhteen. hän ei myöskään meinannut kirjoittaa todistusta, että olen huomisesta lähtien taas työssä.myös hän syyllisti minua sairaudestani vihjaillen, että olen sen itse aiheuttanut, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.olisiko minun "periaatteessa" pitänyt lähteä keskellä päivää muutamaksi tunniksi töihin? ei työnantajan mielestä ainakaan, että kerrankin näin päin, että työnantaja on minun puolellani.
asiaton käytös
hoitavan henkilön
1
606
Vastaukset
- PERSE
Ainakin siltä kuullostaa, meinaan kun patologi jo sisuksia kaivelee ja musta auto pihalla odottelee niin vielä Kelan Nekrofiili pistää pariksi tunniksi töihin tai tulee karenssia "Olet maailmalle ainakin satasen velkaa" (Ismo Alanko)Yleensähän lääkärit vannovat "Hippokrateen valan" mutta Kelan "lääkärit" vannovat hypokraatin valan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771