Minä olen sitä

mieltä että

Kaikki te vaimot, vaimokkeet, mitkä lie haaskaatte aikaanne.

Miettikää nyt mikä (turha) energiamäärä kuluu, kun

- vihaatte "kakkosia" haukkuen heitä, ajattelette heitä päivästä toiseen katkerana siitä mitä he ovat teille tehneet, jäljitätte heitä...

- vihaatte miestänne joka joskus on pettänyt, nyt seuraatte jokaista tekemistä, tarkistatte puhelimen ja s-postit, kyselette, muistutatte ettekä voi antaa anteeksi

- jatkatte pettävän puolison kanssa kaikesta huolimatta milloin milläkin verukkeella (yleisin varmaan lasten takia)

Ettekö voi päästää irti kenties siinä pelossa että silloin kakkonen vei voiton?

Onko sellainen suhde todella palastamisen arvoinen jossa toinen pettää ja toinen kärsii ja epäilee?

Kysynpähän vaan.

1

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee näin

olen se petetty puolisko ja voin sanoa, että haukkumalla kakkosia pääsee ainakin siitä pahasta olosta, jonka he ovat puolison kanssa aiheuttaneet. Kakkonen on aiheuttanut perheemme lopullisen hajoamisen.Tämä yksi syy vihata häntä. Mielestäni hän on moraaliton yksilö, joka ei kunnioita toisten perhettä.

Olet oikeassa vihaan myös exääni, koska hän on aiheuttanut perheellemme todella paljon tuskaa. seurasin tietenkin hänen touhujaan,koska aihetta oli ja paljon. Onneksi pääsin tästä paskasta eroon ja sain totuuden selville, mitä hän ei koskaan tunnustanut.

Jatkoin kunnes totuus tuli julki. Sitä ennen olin kuulemma vain vainoharhainen hullu.

Ei pelkoa siitä, että kakkonen voisi viedä häntä, koska häntä ei voi kukaan omistaa, ei edes rakkaansa. Kakkonen ei koskaan voita mitään, koska mikäli hän jatkaa tämän exäni kanssa, niin saa vain paskan käteensä vuosien päästä. Mihinkäs koira karvoistaan pääsee

Suhde, jossa toinen jatkuvasti valehtelee ja pettää ei ole minkään arvoinen. Ei edes lapsien ja varsinkaan heidän vuoksi ei sellaista kannata jatkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe