Kaikki te vaimot, vaimokkeet, mitkä lie haaskaatte aikaanne.
Miettikää nyt mikä (turha) energiamäärä kuluu, kun
- vihaatte "kakkosia" haukkuen heitä, ajattelette heitä päivästä toiseen katkerana siitä mitä he ovat teille tehneet, jäljitätte heitä...
- vihaatte miestänne joka joskus on pettänyt, nyt seuraatte jokaista tekemistä, tarkistatte puhelimen ja s-postit, kyselette, muistutatte ettekä voi antaa anteeksi
- jatkatte pettävän puolison kanssa kaikesta huolimatta milloin milläkin verukkeella (yleisin varmaan lasten takia)
Ettekö voi päästää irti kenties siinä pelossa että silloin kakkonen vei voiton?
Onko sellainen suhde todella palastamisen arvoinen jossa toinen pettää ja toinen kärsii ja epäilee?
Kysynpähän vaan.
Minä olen sitä
1
474
Vastaukset
- menee näin
olen se petetty puolisko ja voin sanoa, että haukkumalla kakkosia pääsee ainakin siitä pahasta olosta, jonka he ovat puolison kanssa aiheuttaneet. Kakkonen on aiheuttanut perheemme lopullisen hajoamisen.Tämä yksi syy vihata häntä. Mielestäni hän on moraaliton yksilö, joka ei kunnioita toisten perhettä.
Olet oikeassa vihaan myös exääni, koska hän on aiheuttanut perheellemme todella paljon tuskaa. seurasin tietenkin hänen touhujaan,koska aihetta oli ja paljon. Onneksi pääsin tästä paskasta eroon ja sain totuuden selville, mitä hän ei koskaan tunnustanut.
Jatkoin kunnes totuus tuli julki. Sitä ennen olin kuulemma vain vainoharhainen hullu.
Ei pelkoa siitä, että kakkonen voisi viedä häntä, koska häntä ei voi kukaan omistaa, ei edes rakkaansa. Kakkonen ei koskaan voita mitään, koska mikäli hän jatkaa tämän exäni kanssa, niin saa vain paskan käteensä vuosien päästä. Mihinkäs koira karvoistaan pääsee
Suhde, jossa toinen jatkuvasti valehtelee ja pettää ei ole minkään arvoinen. Ei edes lapsien ja varsinkaan heidän vuoksi ei sellaista kannata jatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412