Onko kokemusta Oulussa rintojen piennennysleikkauksia tekevistä kirurgeista? Onko taitavia kirurgeja?
Tein tänään työterveyslääkärin suosituksesta vihdoinkin päätöksen hakeutua rintojen pienennykseen. Käski varata suoraan yksityiselle plastiikkakirurgille ajan ja todennäköisesti hän antaa lähetteen, jotta asia etenisi nopeammin. Työterveyslääkri uskoi, että hoitotakuu-pisteytykset varmasti täyttyy.
Murrosiästä lähtien olen todella kärsinyt painavista rinnoista jo yli 20 vuotta ja nyt vaivat alkavat todella näkyä...ainaiset niska/hartiakivut ja ristiselän kipu.
Oulun plastiikkakirurgit / rintojen pienennys
4
2435
Vastaukset
- kevyt_olo
Moi, mut on leikattu oulussa, ODL:ssä. Kirurgina Kai Lassila. Käy Oulussa kerran kuussa Helsingistä. TODELLA taitava ja asiansa osaava ammattilainen.
- Tepsukka
Kiitos vinkistä :-)
Miten itse päädyit hänen potilaaksi? Kävitkö ensin hänen vastaanotolla ODL:ssä? Olitko sinä hoitotakuun piirissä?
Tosi vaikea päättää, että kenelle plastiikkakirurgille varaisi ajan, kun ei yhtään tiedä, että kuka Oulussa vastaanottoa pitävistä olisi paras? - kevyt_olo
Tepsukka kirjoitti:
Kiitos vinkistä :-)
Miten itse päädyit hänen potilaaksi? Kävitkö ensin hänen vastaanotolla ODL:ssä? Olitko sinä hoitotakuun piirissä?
Tosi vaikea päättää, että kenelle plastiikkakirurgille varaisi ajan, kun ei yhtään tiedä, että kuka Oulussa vastaanottoa pitävistä olisi paras?Minä olin leikkausjonossa OYS:iin, mutta hoitotakuun toteutumiseksi, Oys käyttää ostopalveluja. Eli oys siirsi mun paperit ODL:ään. Joka oli minun onni! Palvelu yksityisellä on parempaa. Muuten oulussakin samat kirurgit leikkaavat sekä oysissa että yksityisillä. Tämä Lassila ei taida kuitenkaan leikata muualla oulussa.
- hyvä laatu
Minä en voinut valita leikkaavaa lääkäriäni, mutten todellakaan pettynyt lopputulokseen ja palveluun julkisella puolella. Eiköhän jokainen kirurgi osaa asiansa, en ole kuullut, että kenenkään leikkaus olisi epäonnistunut Oysissa.
Ei muuta kuin hakemaan lähetettä, jos ei ole akuutti hätä päästä maksamaan itseään kipeäksi yksityiselle puolelle.
Olen todella tyytyväinen nykyiseen olooni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268