Juu, eli tarkoitus olisi ottaa nenäkoru tässä ihan lähipäivinä. Kuulin, että kajaanista lopetettiin pitbull - lävistysliike, mutta on tullut takaisin. Kuka tietäisi missä paikka sijaitsee, ja minkähintaista olisi ottaa nenäkoru?? kiitoksia. :>
Kajaanin PITBULL?!
30
10947
Vastaukset
- sulla olis
vähääkään järkeä päässä ja arvostaisit terveyttä ja vastustaisit kaikenmaailman animistisia retrohenkisiä markkinapellejen massapsykoosiaivopesuja, et edes kyselisi tuollaisia.
- jos haluan nenäkorun??
eihän se sun ongelmasi pitäis olla.. ja saahan täällä jumaliste kysyä.
- Mitä vielä
jos haluan nenäkorun?? kirjoitti:
eihän se sun ongelmasi pitäis olla.. ja saahan täällä jumaliste kysyä.
Mahtaa tuntua aika häijyltä, kun nokkaan
työnnetään jotain helekatin korua, kysyppä
joltain sonnilta, niillähän on rengas sieraimissa,
siitä kun kiskotaan liikkeelle, niin eiköhän
tiijä, että mitä on laitettu.
- tämän
päivän Koti-Kajaani, oli Pitbullin mainos eka aukeamalla.
- .. koska en siellä asu.
juu, muuten kiva muttei tule kotikajaania :>
- sivua:
.. koska en siellä asu. kirjoitti:
juu, muuten kiva muttei tule kotikajaania :>
www.pitbull.fi, mainittiin siinä mainoksessa.
- myös..
Eli Linnan kulta (sijaitsee Kauppakadulla Dressmania vastapäätä) tekee myös Kajaanissa lävistyksiä. Itse kävin viime viikolla ottamassa kielikorun, maksoi 45€. Hyvää palvelua oli :)
- ....
kiitoksia, oli uskomattoman hyvä tieto tähän hätään.. onkohan nenäkorut suhkot samanhintaisia?
- että--
.... kirjoitti:
kiitoksia, oli uskomattoman hyvä tieto tähän hätään.. onkohan nenäkorut suhkot samanhintaisia?
Luulisin että noin kolmenkympin hujakoilla, ainakin jos kattelee muiden lävistyspaikkojen nenäkoru-hintoja.
- Nimetön
Moi! tehdäänkö siel kajaanin linnan kullassa viel tänäkin päivänä lävistyksii? kun haluaisin ottaa kielilävärin!
- ikärajoista
Nimetön kirjoitti:
Moi! tehdäänkö siel kajaanin linnan kullassa viel tänäkin päivänä lävistyksii? kun haluaisin ottaa kielilävärin!
sen verran, että tekevätkö kummassakaan paikassa 15-vuotiaalle huulilävistystä ilman vanhemman lupaa ?
enpä asu kajaanissa etten itse pääse paikan päälle kysymään. - juupjuup.
eli kumpi paikka on parempi jos haluaa ottaa lävistyken kajaanissa, tuo linnan kulta vai pitbull? ja pitääkö niihin varata aika vai riittääkö että menee vaan paikalle? ja minkä hintasta on esim. napakorun tai kielikorun laitto?
- jep jep
ikärajoista kirjoitti:
sen verran, että tekevätkö kummassakaan paikassa 15-vuotiaalle huulilävistystä ilman vanhemman lupaa ?
enpä asu kajaanissa etten itse pääse paikan päälle kysymään.tuli vaan mieleen että voihan tuota soittaa paikanpäälle ja kysyä.. kuitenkin kun netissä pyörii niin luulisi myös puhelinnumeron löytyvän liikkeeseen...http://www.pitbull.fi/tattoo.html
- Henk.koht...
juupjuup. kirjoitti:
eli kumpi paikka on parempi jos haluaa ottaa lävistyken kajaanissa, tuo linnan kulta vai pitbull? ja pitääkö niihin varata aika vai riittääkö että menee vaan paikalle? ja minkä hintasta on esim. napakorun tai kielikorun laitto?
menisin pitbulliin. Mutta eipä ole kokemusta linnankullan lävistäjistä. Ja itse vaan kävelin sisään ja sanoin että haluaisin reiän, mutta ei välttämättä pääse ilman varausta.
- Marr`
ikärajoista kirjoitti:
enpä asu kajaanissa etten itse pääse paikan päälle kysymään.Linnankullas ei tee ilman lupaa alle 18 vuotiaille.
Linnankulta on hyvä. Olen kaksi lävistystä sieltä hankkinut. - kieli- ja rustokoru
.... kirjoitti:
Lävistysten hinnat Kajaanin Linnankullassa on 35-70e, että rustokoru on se halvin, eli 35 ja kielikoru oli 65e.
EN ole nyt ihan sata varma, oliko se Industrial kaikista kallein eli 70e, vai oliko se saman hintainen kuin kielikoru, eli 55e.
Mutta jokatapauksessa erittäin ammattimaista touhua siellä :)
Suosittelen, olen itse käynyt ottamassa siellä.
Siellä laitetaan mm. huuli-,napa-,rusto-,kieli- ja kulmakoruja. En ole tutustunut tarkemmin :) - kieli- ja rustokoru
kieli- ja rustokoru kirjoitti:
Lävistysten hinnat Kajaanin Linnankullassa on 35-70e, että rustokoru on se halvin, eli 35 ja kielikoru oli 65e.
EN ole nyt ihan sata varma, oliko se Industrial kaikista kallein eli 70e, vai oliko se saman hintainen kuin kielikoru, eli 55e.
Mutta jokatapauksessa erittäin ammattimaista touhua siellä :)
Suosittelen, olen itse käynyt ottamassa siellä.
Siellä laitetaan mm. huuli-,napa-,rusto-,kieli- ja kulmakoruja. En ole tutustunut tarkemmin :)Niin, kieli oli siis 55e, kun kaksi eri hintaa sille mainitsin !
- Saija
Kelan vieressä vasemmalla on pit bull.
- saija
raatinkellossa janne on monen vuoden kokemuksella tehnyt lävistyksiä ja osaa kyllä, kannattaa sinne hakeutua
- Man\
Miten ihmeessä janne ja raatinkello liittyy toisiinsa?? Raatinkellossa ei tehdä lävistyksiä, paitsi ampumalla rustoon mikä kuulema kiellettyä nykyään. Janne ja raatinkello. Urpo :D
- kokokokoo
linnan kultaan kannattaa varata aika, koska lävistäjä ei ole aina paikalla ja siellä maksoi napakoru 40e.eikä lävistäjässäkään ollut mitään vikaa.
pitbulliin pääsee ilman ajanvarausta, mut voi joutua hiukan odottelemaan.- Tug
Pitbullin joku työntekijä on opettanu sen Linnan Kullan henkilön (enpä nuita nimiä muista) lävistämään. Ainaki näin kaveri sano ku oli siellä joskus töissä. En sitte tiiä vaikuttaako se siihen tulokseen:)
- dopl
Pitbullista ite oon kaikki lävärini ottanu ja tyytyväinen ollu. Nytkun hintaaki 30e
- linnankullasta
mä ainaki arvostan osaamista ja laatua....nimittäin molemmissa käyny ottaa lävärin!!! tulee paljon varmempi olo siellä linnankullassa, ammattitaidosta,ja se jaana on koulutukseltaan joku hoitsu vielä, ja muutenkin siistimpää ja hygienisempäää, tai tuntuu siltä ainakin. ja tosi hyvin hoito ohjeet ja jatkot selvillä.pitt bull lävistäjät "joskus" ei ihan lävistys kunnossa??? ja itseasiassa olin yllättynyt että linnankullassa tehdään kaikkia lävistyksiä...siis erikoisempiakin, genetaalialueet ja muutkin harvinaiset!!!suosittelen!
- napakoru
linnankullasta kirjoitti:
mä ainaki arvostan osaamista ja laatua....nimittäin molemmissa käyny ottaa lävärin!!! tulee paljon varmempi olo siellä linnankullassa, ammattitaidosta,ja se jaana on koulutukseltaan joku hoitsu vielä, ja muutenkin siistimpää ja hygienisempäää, tai tuntuu siltä ainakin. ja tosi hyvin hoito ohjeet ja jatkot selvillä.pitt bull lävistäjät "joskus" ei ihan lävistys kunnossa??? ja itseasiassa olin yllättynyt että linnankullassa tehdään kaikkia lävistyksiä...siis erikoisempiakin, genetaalialueet ja muutkin harvinaiset!!!suosittelen!
Ajattelin ite oottaa napalövistyksen linnan kullassa, niin kuuluuko siihen hintaan itse koru vai pelkkä sen reiän teko?
- kumpi vai kampi
napakoru kirjoitti:
Ajattelin ite oottaa napalövistyksen linnan kullassa, niin kuuluuko siihen hintaan itse koru vai pelkkä sen reiän teko?
koru tulee samaan hintaan.ainakin muistaakseni kun kaverin navan rei'itystä olin katsomassa viime vuonna. muutenkin linnan kullassa oli aika ammattitaitonen meininki.itse olen ottamassa nyt lähipäivinä kielikorua enkä vielä tiedä yhtään menisinkö linnan kultaan vai pitbulliin..pitbullissa olisi tosin 15e halvempi sessio,mutta jos se ammattitaito ei ole siellä yhtä hyvää kuin linnan kullassa ni tiedä nyt tuota..
- minttura_112
kumpi vai kampi kirjoitti:
koru tulee samaan hintaan.ainakin muistaakseni kun kaverin navan rei'itystä olin katsomassa viime vuonna. muutenkin linnan kullassa oli aika ammattitaitonen meininki.itse olen ottamassa nyt lähipäivinä kielikorua enkä vielä tiedä yhtään menisinkö linnan kultaan vai pitbulliin..pitbullissa olisi tosin 15e halvempi sessio,mutta jos se ammattitaito ei ole siellä yhtä hyvää kuin linnan kullassa ni tiedä nyt tuota..
Olenko nähny unta vai pitäneenkö paikkaansa että linnan kullan kautta saisi myös tautointeja? Olen käsittäny että siellä linnan kullassa ei tehdä paikan päällä niitä tatuointeja, vaan kun sieltä kysyy niin löytyy joku yksityinen tekijä. Itsellä ollut tarkoitus käydä kysäsemässä mutten ole vielä saanut aikaiseksi.
- 7687969
minttura_112 kirjoitti:
Olenko nähny unta vai pitäneenkö paikkaansa että linnan kullan kautta saisi myös tautointeja? Olen käsittäny että siellä linnan kullassa ei tehdä paikan päällä niitä tatuointeja, vaan kun sieltä kysyy niin löytyy joku yksityinen tekijä. Itsellä ollut tarkoitus käydä kysäsemässä mutten ole vielä saanut aikaiseksi.
Mun mielestä siellä ei kyllä oo minkäälaista tatuoijaa,mutta ainahan sitä kannattaa kysyä.
- awseftrgyuhji
elikkäs oon 14v tyttö ja oon jo jonku aikaa haaveillu kulmakorua.. voiko kajaanin linnankullassa ottaa 14v lävistyksen, jos äiti on mukana? :) ois kiva jos sais vastauksia ! oon tosi kiinnostunu siit kulmakorusta,mutta vielä en lupaa ole saanut. mutta jos sen tulen saamaan niin tehdäänkö sitä siis 14 vuotiaalle ja paljonko maksaa ?
- jepjep7
ei tehdä alaikäisille vaikka ois äitiltä, isäkltä ja mummolta lupa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696