Vanhemmat vs. nuoremmat naiset

Mies 40

Näkyy tuo toiminta olevan sellaista ainakin omalta kohdalta, että harvemmin yhteyttä ottaa alle 40 vuotias nainen. Noita yli 40 vuotiata 50 ikä vuoteenasti sitten tarjoutuukin ihan mukavasti.
Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.
Kyselen vain, että niinkö markkinatilanne nyt on? Että naiset ottavat nuorempia miehiä, kun ennen asiat oli hiukan enemmän toisinpäin.

Vai liekö vika siinä sitten etten, itse ole oikeastaan ottanut yhteyttä kehenkään?
Joten en tiedä miten tuo natsaisi noiden nuorempien naisten suhteen jos alkaisi ottamaan kontaktia, mitä siitä sitten syntyisi vai ovatko iän suhteen sitten nirsoja markkinatilanteen vuoksi.

12

1991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysvaan

sinnuu huoli! Ota vain tämmönen mukava ja reilu viisikymppinen. Me jo osattaan nauttia elämästä ;))

• viiskypää

TAULUSSA..
        linjois ja kurveis, joit pehmost on pojan pöllytellä.
        L.ei voi mithää..nuoremmat kollit kiinnostaa :O) :O) ja ain on tarjokkaita, mistä valkata.
        IHANAA ME KYPSÄT NAISET
        NYT ON MEIDÄN VUORO NAUTTIA :O)
        NAM NAM NAM
        ps.osa on TODELLA namusia, käytökseltään sekä kropaltaan!!!!!!

• Nainen27

Harvemmin otan yhteyttä itse, mutta aina vastaan jos minulle vastaa kiinnostava tyyppi. Kuitenkin ikärajana sellainen 35 on aika ehdoton, ihan jo tulevaisuuden suunnitelmat, elämäntilanne jne. syistä johtuen.. Vaikuttaahan sekin, mitä on laittanut ilmoitukseen ikähaarukaksi, esim. jos 35-vuotias mies on laittanut hakevansa seuraa esim. 20-jotain -vuotiaista, en vastaa koska en usko, että minulla olisi paljonkaan yhteistä miehen kanssa, joka haluaa seurustella lähes teinien kanssa. Toisaalta sitten en kyllä itsekään alle 22-vuotiasta sillä tavalla harkitsisi.. Mutta kaiken kaikkiaan varmaan nykyään vanhemmat naiset on aktiivisia ja rohkeampia kuin ennen ja sillä ottavat paljon yhteyttä. Tai sitten kyseessä on sattuma. 30-kymppisiä voi myös olla vähemmän liikenteessä vapaana vaan he ovat tekemässä/hoitamassa vauvoja, 40-50-kymppiset ovat usein uusiosinkkuja eli ns. toisella kierroksella. Siinäpä joitain arvailuja..

• Karvanen värkki mielessä

Jos haluaa seurustella teinien kanssa niin se on okei jos haluaa tussua sun muuta. Ihme selostusta sulla. Voihan sitä pitää useempaa pantavaa samaanaikaan, mieluummin sitä panee nuorta kuin vanhaa.

• Nainen27
        Karvanen värkki mielessä kirjoitti:

Jos haluaa seurustella teinien kanssa niin se on okei jos haluaa tussua sun muuta. Ihme selostusta sulla. Voihan sitä pitää useempaa pantavaa samaanaikaan, mieluummin sitä panee nuorta kuin vanhaa.

Juuri näin: eli kirjoituksesi vahvistaa paremmin kuin itse olisin osannut edes tuhansin sanoin ilmaista aiemmin tarkoittamani. :D

• lilly58

20v, kun otti yhteyttä! Kiitin kauniisti kunniasta! Mut nautitaan vaan, kaikki 40 -naiset ja siitä eteenkin päin!

• mies 40

On itsellekin tullut noita yhteydenottoja tosin ne ovat yhdenkäden laskettavissa noilta 20-30 vuotiailta.

• lilly58
        mies 40 kirjoitti:

On itsellekin tullut noita yhteydenottoja tosin ne ovat yhdenkäden laskettavissa noilta 20-30 vuotiailta.

ne, enkä kyllä ole ilmoittanut etsiväni ko. ikäistä seuraa. Tai laadultaan tarjotun kaltaista.

• miehet tarjoaa
        lilly58 kirjoitti:

ne, enkä kyllä ole ilmoittanut etsiväni ko. ikäistä seuraa. Tai laadultaan tarjotun kaltaista.

Itse olen 35-vuotias nainen, ja sain 60 vastausta, muutama niistä oli 18-vuotialta pojilta. Etsivät siis kokenutta naista opettamaan seksin saloja. Itse kun olin elämänkumppania vaille, niin vastasin vaan nätisti, että kiitos kunniasta, mutta kun opetan tuon ikäluokan poikia työkseni ihan muunlaisiin töihin, niin seksin opetus ei kiinnosta.

Mutta vastauksia tuli 55 miehiltä, ja hakivat poikkeuksetta ihan muuta kuin töissä käyvää ja lapsen äitiä. Lähinnä seuraa reissulle ja harrastivat niin kovasti kaikkea, että töissä käyvä nainen olisi jo ajatuksena mahdoton.

Taitaa olla niin, että etenkin naisilla elämän ruuhkauvodet kasautuvat 27- 40 paikkeille, niin eipä siinä jää aikaa uuden suhteen luomiseen.

• __M38

Taidat olla vähän luuseri tyyppi kun puhutkin noin että naiset ottavat....Kyllä minä ainakin teen itse valintani enkä itse ole mikään nuokkipala että kelle kelpaa...

Näillä palstoilla jos on vähänkin tasokkaampi mies ja ei laita kuvaansa ilmoitukseen, voi odottaa että yhteydenottoja tule ylipäätään paljon mitään ; epäsuhtamäärä palstan miehissä ja naisissa (paitsi nämä vanhemmat naiset nyt yrittävät jotain). Jos olet vähän tasokkaampi mies, niin laita kuva ilmoitukseen tai sitten vastaile naisten ilmoituksiin ja lähetä kuvasi niin kyllä se siitä..

Itse en halua asettua miksikään "näyttelyeläimeksi" niin haen seurani mielummin nykyään live elämästä. Täällä olen huomannut että naisten taso putoaa kuin lehmän häntä live-elämän naisiin verrattuna.

• on ihan

syvältä! Naiset ei juurikaan vastaile miesten ilmohin, vaan odottavat että niille vastataan. Paitsi tietyst nää vanhat ämmät jotka ei taas kelleen kelpaa muuta kun panoks. Ulkonäkö ratkaisee, jos on hyvä niin kuva peliin, niin johan naista löytyy.

Kannattaa kokeilla muita deittejä. Tääl on lisäks aika paljon vakiporukkaa vuodesta toiseen

• -nainen-

Itselläni ilmoutuksessa ikäraja max 36v. Silti viestejä tulee nelikymppisiltä miehiltä. En viitsi edes vastata takaisin mitään, jos eivät kerran edes osaa lukea minkäikäistä seuraa olen hakemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe