Nyt alkaa mennä hermot. KERTAKAIKKIAAN!
Miksei Suomessa voida myydä kenkiä miehille?
Tilanne on AINA tämä: Menen kenkäkauppaan. Huomaan, että liike on iso (jos liike ei ole iso, miehille on kaksi paria kenkiä). Siiten alan katsomaan, että missä ovat miesten kengät. Ei näy. Kiertelen lisää. AHAA! Tuolla nurkassa on KOLME hyllyä miehille. Menen sinne. KAIKKI kengät ovat TÄYSIN samanlaisia tyyliltään (sateenkaarenvärisiä lenkkareita tai korkeapohjaisia amiskenkiä), korkeintaan värit voivat vaihdella. Katson tarkaan 10 kenkäparin joukosta, että löytyiskö kuitenkin joku tyylikäs kenkäpari sieltä. Ei löydy. Alan lähteä pois liikkeestä. Kävelen viisi metriä ovensuusta olevien miesten kenkähyllyjen välistä ja törmään silti noin 50:een erilaiseen naisten kenkäpariin Ja taas vituttaa.
Missä ovat miesten kengät?
Ja kaiken lisäksi pitää vielä korjata tämä junttilan vääristynyt käsitys: En ole homo. Olen hetero, vaikka haluankin tyylikkäät kengät.
Täytyykö taas lähteä keski- tai etelä-eurooppaan kenkäostoksille? Ei millään viitsisi. Tulee kengät aika kalliiksi loppujen lopuksi.
Kenkiä miehille
6
781
Vastaukset
- kengät on jo
tutustu www.leftfootcompany.com
tarjolla satoja erilaisia vaihtoehtoja- Kengätön
Nyt alkoi tapahtumaan.
Eli miesten pitää siis tilata kengät netistä. Selvä.
Mutta kiitoksia Sinulle tästä! Oletko itse tilannut tuolta? Kokemukset? - kluivert
Kengätön kirjoitti:
Nyt alkoi tapahtumaan.
Eli miesten pitää siis tilata kengät netistä. Selvä.
Mutta kiitoksia Sinulle tästä! Oletko itse tilannut tuolta? Kokemukset?on noista Leftin kengistä. Kalliit ja mitättömän näköiset. En ole kertaakaan pitänyt. Elämäni epäonnistunein kauppa.
- mies naisten kengissä
kluivert kirjoitti:
on noista Leftin kengistä. Kalliit ja mitättömän näköiset. En ole kertaakaan pitänyt. Elämäni epäonnistunein kauppa.
Moi!
Itse huomasin saman asian jo aikoja sitten, miesten kenkien tylsyyden ja yksipuolisuuden. Vaihdoin mataliin naisten kenkiin, onneksi kokoni on 41, jolloin sopivia pareja löytyy.
En ole katunut, itse asiassa ne sopivat pukeutumistyyliini hyvin.
Eipä ole tullut miesten kenkäosastolla siis käytyä muuta kuin toteamassa kerran vuodessa, että hohhoijaa..
- uduiooz
minun mielesta paras ja monipuolisin miesten kenka osasto, seka usein hyvia alennuksia.
- Ticoci
Niinhän se on, laadukkaita miesten kenkiä on lähestulkoon mahdoton löytää muualta kuin netistä tai sitten poikkeamalla Englannissa.
Ehkäpä joskus tulevaisuudessa on mahdollista että Helsingistäkin löytyy vaikkapa Oxfordeja hyllystä... Toistaiseksi näyttää hieman toivottomalta.
Ensihätään auttaa:
http://www.herringshoes.co.uk/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867