Ensimmäinen tatska

Tyty123

Olen siis ensimmäistä tatuointia. Paikkana lapaluun yläosa. Tarkoituksena olis ottaa joku tosi minimaalinen (1cmX1cm). Mikähän kävis kuvasta? Olen ajatellut leppäkerttua tai pientä perhosta, mutta tuleeko noin pieni näyttämään kärpäsen kakkaa kummemmalta vaikka olisi mikä kuva, kun on noin pieni?

15

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyty123

      Paljonko tuollainen sitten mahdollisesti maksaa? Oulun seudulla asun.

      • itsellä sama paikka

        itselläni samalla paikalla kuva, koko tosin isompi kuin mitä meinaat ottaa... noin pieni kuva mielestäni näyttää juuri siltä mitä itsekkin sanoit... mutta mielipiteitä on monia ja voi kuvasta tulla hienokin... maksu varmastikkin pyörii 50 ylöspäin riippuu paikasta! onnea!


    • täältä

      minkä kuvan antasit hakata itseesi loppuiäksesi? No huh huh!
      Vastaus: Sun kannattas miettiä, miettiä ja vielä kerran miettiä ennen kuin moiseen itsesi silpomiseen lähdet.
      Puhdas tahrimaton iho on aina kauniimpi ja yksilöllisempi kuin mokomat keinotekoiset koristukset, joita yksilöllisiksi mainostetaan.
      Ja jos sun on nyt ihan pakko kuva ottaa, ota se itsesi takia, eikä siksi että se on coolia, tai että kun kaikilla kavereillakin on.

      • Mie.

        Mistä kohtaa tatuoinnin ottaminen on itsensä silpomista.:D::D:D:DD:::DDDD:D:D::D:------DDDdd

        Mutta tosiaan, ota semmonen kuva mistä ite tykkäät ja mistä oot varma, että tulet pitämään vielä vuosienkin päästä. Ja IMO, noin pientä ei kannata ottaa. Ajan kuluessa se ei kuitenkaan pysy ihan niin tarkkana, kuin alussa. Joten aikamoista suttua se saattaa sitten olla. Tosin noin pieni nyt on helppo peittää isolla ja hienommalla.;P


    • avarakatseisesti

      Miksi ihmeessä?

      En keksi yhtäkään positiivistä syytä! Tatuoinnit ovat pääasiassa elämässä epäonnistuneiden tai epäonnistuvien merkkejä. Kannattaisi avata silmät.

      • -Traa-

        Saarnaajat ovat palanneet :D Joilla se avarakatseisuus puuttuu pahemman kerran...

        Tuolla aiemmin jo puhuttiin pienistä tatuoinneista, eli jos noinkin pienen haluat, niin ota joku hyvin hyvin hyvin yksinkertainen. Siitä nimittäin tulee se kärpäsen kakka muutaman vuoden päästä. Yksivärinen sydän, kukka, perhonen kokomustana... Siis mahdollisimman yksinkertaista jos noin pienen tatuoinnin tahdot.


      • on saarnata
        -Traa- kirjoitti:

        Saarnaajat ovat palanneet :D Joilla se avarakatseisuus puuttuu pahemman kerran...

        Tuolla aiemmin jo puhuttiin pienistä tatuoinneista, eli jos noinkin pienen haluat, niin ota joku hyvin hyvin hyvin yksinkertainen. Siitä nimittäin tulee se kärpäsen kakka muutaman vuoden päästä. Yksivärinen sydän, kukka, perhonen kokomustana... Siis mahdollisimman yksinkertaista jos noin pienen tatuoinnin tahdot.

        Kakarat ja "avarakatseiset" aikuiset, joilta puuttuu arvostelukyky kyselevät ensin tatuointivinkkejä ja seuraavaksi kuvaansa kyllästyneenä tai kun muoti muuttuu ohjeita niitten poistoon.


      • -Traa-
        on saarnata kirjoitti:

        Kakarat ja "avarakatseiset" aikuiset, joilta puuttuu arvostelukyky kyselevät ensin tatuointivinkkejä ja seuraavaksi kuvaansa kyllästyneenä tai kun muoti muuttuu ohjeita niitten poistoon.

        Kyseessä on pieni osa tatuointien ottajista. Katsos kun kaikki ei ota hetken mielijohteesta tai muodin mukaan tatuointia. Se on kylmä totuus.
        Kakarat tietty erikseen, mutta älä sinäkään viitsi yleistää. On se kumma kun täytyy ottaa elämäntehtäväkseen tatuoinneista saarnaamisen.


      • sitä
        -Traa- kirjoitti:

        Kyseessä on pieni osa tatuointien ottajista. Katsos kun kaikki ei ota hetken mielijohteesta tai muodin mukaan tatuointia. Se on kylmä totuus.
        Kakarat tietty erikseen, mutta älä sinäkään viitsi yleistää. On se kumma kun täytyy ottaa elämäntehtäväkseen tatuoinneista saarnaamisen.

        silloin tällöin käydä sohaisemassa ampiaispesää :)
        Saanko muuten kysyä miksi te tatskatut otatte niin helposti itseenne jos joku uskaltaa kyseenalaistaa touhunne?
        Olisko niin että näissä saarnoissa olisi kuitenkin pientä totuudenjyvää joukossa...


      • -Traa-
        sitä kirjoitti:

        silloin tällöin käydä sohaisemassa ampiaispesää :)
        Saanko muuten kysyä miksi te tatskatut otatte niin helposti itseenne jos joku uskaltaa kyseenalaistaa touhunne?
        Olisko niin että näissä saarnoissa olisi kuitenkin pientä totuudenjyvää joukossa...

        Ole siitä. Minua vain ärsyttää se, että tämä/nämä saarnaajat täällä halveksuvat ja laittavat tatuoidut tiettyyn kastiin. Kyseenalaistaa saa, tottakai, mutta siinäkin on hyvä olla perustelut. Täällä nyt lähinnä ollaan nähty sitä että kaikki tatuoidut on prostituoituja, hylkiöitä ja rikollisia.

        Näyttää siltä että nämä "ampiaispesään sohijat" ovat lähinnä riidanhakumielessä täällä, kun en ainakaan minä ole nähnyt yhtään asiallista vastausta siihen, miksi joku ei saisi ottaa tatuointia.


      • ...
        sitä kirjoitti:

        silloin tällöin käydä sohaisemassa ampiaispesää :)
        Saanko muuten kysyä miksi te tatskatut otatte niin helposti itseenne jos joku uskaltaa kyseenalaistaa touhunne?
        Olisko niin että näissä saarnoissa olisi kuitenkin pientä totuudenjyvää joukossa...

        Eivät kaikki tatskatut ota itseensä. Itse en ainakaan. Saarnassasi ei juuri totuuden jyvää ollut, no offence, mutta se olikin vain sinun mielipiteesi. Menestymistäkin on niin monenlaista. Minulle terveet lapset ja onnellinen parisuhde on menestymistä. Siinä ei paljoa tatskat haittaa.


      • tatuoitua naista
        ... kirjoitti:

        Eivät kaikki tatskatut ota itseensä. Itse en ainakaan. Saarnassasi ei juuri totuuden jyvää ollut, no offence, mutta se olikin vain sinun mielipiteesi. Menestymistäkin on niin monenlaista. Minulle terveet lapset ja onnellinen parisuhde on menestymistä. Siinä ei paljoa tatskat haittaa.

        Miten tatuointien "vihaajat" on löytäny tälle palstalle? Onhan tuolla muitakin mielenkiintoisia :)


      • sitä kirjoitti:

        silloin tällöin käydä sohaisemassa ampiaispesää :)
        Saanko muuten kysyä miksi te tatskatut otatte niin helposti itseenne jos joku uskaltaa kyseenalaistaa touhunne?
        Olisko niin että näissä saarnoissa olisi kuitenkin pientä totuudenjyvää joukossa...

        Raivostun kirjoituksista, jossa haukutaan minut tavallinen perheen äiti rikolliseks ja prostituoiduks pelkästään tatuointieni perusteella.. mutta hyväksyn kyllä normaalin kritiikin, joka ei sisällä typerää yleistämistä ja haukkumista. :)


      • paksubertti

        Täällä on näitä akateemisia uraohjuksia niin että päät kolisee yhteen. Taitaa suurin osa näistä "menestyjistä" kuitenkin olla Akavan jäsenyydestä haaveilevia sairaanhoitajia yms.


    • TattooBiatch

      Ihan vain mun mielipide: isolle alueelle isompi kuva(Selän alue) ja jonnekin muualle pieni. Toisaalta, leppiksen ympärillehän voi käydä teettämässä vaikka minkämoisen satumetsän ajan kanssa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe