yhden yön jutut..

Joo..kokemusta.

Te, jotka näitä yhen illan juttuja harrastatte niin tuleeko teille koskaan vähän halpa olo? Joskus nuorempana joka kerta kun olin irrottelemassa niin mukaan tarttui aina joku mies jonka kanssa sitten tuli pidettyä hauskaa, no ei siinä mitään mutta sitten sitä huomas kuinka miehet vaan halusi just sitä yhtä asiaa kun olisin halunnut kerrankin jotain vakavaa, mutta kukapa sitä haluaisi tyttöystäväkseen jolta irtosi joka baarikerta...
Kaikessa on oikeesti oltava raja, muuten sitä on aika säälittävä tyyppi.
Ja kuinka moni musitaa ehkäisyn yhen illan jutuissa? aika harvassa on nekin. Itse olen saanut siitäkin aika hyvän opetuksen; mulla oli klamydia koska en käyttänyt kortsua.

Noh mutta...jokanen saa elää niin kuin haluaa ;)

7

3543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 18

Eipä minulle ainakaan halpaolo iske. Päinvastoin, olen vapaa mies menemään ja myöskin yhden illan jutut tuppaavat loppua aamulla molemminpuolisin ratkaisuin. Eli se siitä eikä sen enempää. Jos kohdalle vain sattuisi sopiva naikkonen niin voisin lopettaa moiset yhden yön jutut vaikka vaivihkaa.
      En näe juuri moisissa tempauksissa juuri mitään negatiivista. Jos "tunteet" ovat molemminpuoliset, eikä kumpainenkaan halua sen enempää jatkaa juttua. Sanon yleensä jo ennen kämpille menoa etten kaipaa tämän yön jälkeen enää yhteydenottoja, jos tiedän sen jo etukäteen ettei naama saata enää miellyttää aamuvarhaisella.

• SSA

Ei ole vielä tullut halpaa oloa, mutta eipä ole vielä niin hirveästi yhden yön juttuja ollutkaan.

Onhan yhden yön jutut kivoja, mutta jossain vaiheessa nekin varmasti alkavat tökkiä. Joko alkavat kyllästyttää, tai sitten jompi kumpi osapuolista ihastuu. Pelkään sitä päivää, kun ihastun johonkin hoitooni, tai että hän haluaa pitää minuun yhteyttä, ja minä en. Eivät nämäkään suhteet mitään helppoja ole.

• tummat silmät ruskea tukka

joitakin yhden yön juttuja,lähinnä tilanne on ollut se että itse olen ollut varsin villillä päällä ja kännissä. Kuka niistä oikeesti saa edes tyydytystä? Naisen orgasmi on niin hankala asia,että itse en sitä ainkaan kännissä sähläämisellä saa? Paska maku vaan jää suuhu ja pelko taudeista,jotka olen itse aina käynyt testatuttamassa. Morkkis on ollut suuri ja halpa olo.
      En ymmärää miten joku voi jatkuvasti elää niin.Oman miehen kanssa seksi on kaiksita parasta, ei tarvi esittää eikä jännittää, kumpikin tietää mistä toinen tykkää ja nautinto on taattu :)
      Mutta en silti tuomitse ketään,omat virheeni olen tehnyt minkäkin, jos vaikka joskus oppis.

• pakko

ottaa sen jolta saa.. miehet ei halua mun kanssa suhdetta tai en loppujen lopuks itse halua sen kummempaa. sit tulee morkkis jos oli huono hoito ja mullehan ei kelpaa...
        seurustelu ei ole mun juttu, no more..
        joskus on oltava itsekeskeinen.
        humalassa sextailu on naisen kannalta turn off.
        selvana parasta olla! et ei alkoa liikaa leidit kun mies tulee matkaan!

• saa elää

niinkuin haluaa, mutta ei pidä olla tyhmä. Mulla ei tulisi mielenkään painaa jotain daamia ilman kumia.

• Bellabellabella

Siksi en jaa tavaraani jokaiselle vonkaavalle miehelle.

• alennusmyynnissä

Todellakin naisena minulle tulee halpa olo, tai siis on tullut. Olenhan pettänyt itseni niin monesti lähtemällä tuhannen tuiskeissa jonkun mitäänsanomattoman miehen matkaan päätyen juuri siihen, mitä kuvittelettekin. Pienissä hiprakoissa en ikinä olisi kenenkään kanssa sänkyyn päätynyt, vaan kaikki estottomat tekoni ovat kolmen promillen kännin tuotosta. Tässä syy, miksi nykyään varon liiallista alkoholin käyttöä, kun seurauksena ovat olleet vuorenkokoiset morkkikset, joita edelleen lukuisilta sinkkuvuosilta mielessäni pyörittelen.

Nyt olen aloittanut kaivatun seurustelusuhteen sellaisen miehen kanssa, jonka arvomaailmaan ei kuulu rakkaudeton seksi, eikä siten myöskään yhden illan jutut. Ei missään muodossa. Ei sinkkuvuosina, ei seurustelusuhteissa.

Nyt kärvistelen syyllisyyden tuskissa, kun keskusteluissamme monesti minun tekojani on ihmetelty, ja paikoin jopa pidetty aika "ällöinä", kun on ollut tiedossa "hoitojeni" nimet ym. Mieheni kuvittelee minun haluavan edelleen jatkaa rietasteluja tuntemattomien kanssa, mutta ei, se ei mene niin! Ei minulla ole pienintäkään aikomusta pettää ihmistä, josta välitän. Varsinkin kun olen niin monta vuotta odottanut ja etsinyt rakkautta elämääni. Pahinta on, kun mieheni ei halua hetkeen koskea minuun kuultuaan minun teoistani, joita en koskaan voi koko totuudessaan hänelle kertoa.

Eli olo on hyvin halpa. Hyvin. Monien vuosien tyhjät tempaukset häiritsevät meidän yhteistä eloamme lähes päivittäin. Minusta se on äärimmäisen ikävää, ja minun naisen identiteettini alkaa olla aika huorahtava. Eli kymmenen vuoden sinkkuus on kannattamatonta ihmiselle, joka ei parisuhteessa niitä aikaansaatuja omatunnon tuskia kestä. En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe