SOK osti Esson huoltoasemat. Mitä mieltä olette paraneeko paikkakunnalla entisten Essojen palvelutaso/hinta/laatu?
Itse olen odottanut oikein että tapahtuisi jotain tälle ketjulle. Ainoa Esso missä olen itse omakohtaisesti saanut sitä niin puhuttua palvelua on Rovakadun Esso. Mahtava henkilökunta.
Muista asemista en viitsi edes mainita, olen tähän saakka kiertänyt kaukaa ne.
Mitä mieltä olette?
6
1797
Vastaukset
- nissanisti
Pirun hieno homma että vaihtuu juu kyllä rovakadun essolta palvelua löytyy ja vaihtuisi äkkiä saarenkylänki esso viittis etes automaatista tankata kun ei siellä muutenkaan ole asiakaspalvelua!!!
- hyvä
saatiinhan se abc:ki tänne rovaniemelle...
- Kinkku ja laardi
Prisman pihalla saanu tankata abc-bensaa vuoskausia.
- get a life
on täällä ollut mutta kahvio ABC puuttunut aina. Kerrankin saa S-etukortille lisää käyttöominaisuuksia.
Saapas nähdä mitä Saarenkylän Essolle tehdään.Toivottavasti älyää lopettaa yrittäjyyden ettei ala jotain toista systeemiä vetämään. Viimisen päälle huono palvelu. Kusellakaan et saa käydä ellet osta jotain isompaa. Pitäs olla oma vessapaperi mukana että se matami tiskin takana on tyytyväinen ja pessä pönttö lähtiessä ettei hänen tarvi vaivautua.
Iteppä jokkainen ammattinsa valitsee.
- Veijo Esso
Siirrän lämmitysöljyasiakkuuteni heti Essolle jos saamme tulevaisuudessa bonusta säiliöntäytöistä, muuten saa olla asioimatta.
- mielyttävää henkilökuntaa..
ku osaisivat vielä autoja huoltaa tai jos eivät osaa niin sanoisivat suoraan. Tunnin pyörittelevät sormia ja täyden huoltohinnan perivät vaikkeivät mitään saa aikaan. Vein autoni toiselle huoltoasemalle ja vartissa oli vika korjattu!
Että niin hyvää "palvelua"!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298