Piste-Ennätyksesi?

Striper

Mikä on piste-ennätyksesi 3 kierrokselta? Itselläni 343 Pistettä. Ja olen 12v

49

9386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ads.das.ds.a

      minä taas olen 7 v. ja sain 2 kierroksella 460 pojoo

      • pojoja

        olen 460 v ja sain 2 kierroksella 7 pojoa


    • uunoaapo

      ...kolmelta kierrokselta on 557. Heitetty 18-vuotiaana 3 vuoden keilailukokemuksen myötä. En ole aktiivipelaaja vaan n. kerran viikossa keilaava harrastelija.

      • ennätys

        on 632, noin puoli vuotta sitten.. käyn keilaamassa noin 3 kertaa viikossa. :)


      • valkotammi
        ennätys kirjoitti:

        on 632, noin puoli vuotta sitten.. käyn keilaamassa noin 3 kertaa viikossa. :)

        On vaivaiset 557 kolmella kierroksella >__>


    • Striper

      Minä keilaan kerran kuukaudessa :S

      • fugefagefege

        Torstaina tais tulla uus ennätys.. 153


      • fugefagefege
        fugefagefege kirjoitti:

        Torstaina tais tulla uus ennätys.. 153

        Tarkoitit kolmelta kierrokselta.. No juu, kyllä nyt semmoset 400 menee rikki jos ei pelleile. Mä olen 14v.


      • wwwq
        fugefagefege kirjoitti:

        Tarkoitit kolmelta kierrokselta.. No juu, kyllä nyt semmoset 400 menee rikki jos ei pelleile. Mä olen 14v.

        Oma ennätys kolmeen kierrokseen on 747. Pari kertaa viikossa käyn keilaamassa.


    • 234

      14v. oli ka.150/sarja. Rekka yhteen sarjaan 234 pojoo. Enkä puhu pehmeitä...

      • keilaaja

        oon saanu kolmes sarjas 350 yli ja oon 10 v ja käyn 2 kertaa viikos jos peukku kestää enkka on 147


      • keilaaja
        keilaaja kirjoitti:

        oon saanu kolmes sarjas 350 yli ja oon 10 v ja käyn 2 kertaa viikos jos peukku kestää enkka on 147

        sain 3 sarjas 360


      • Vastaus keilaaja
        keilaaja kirjoitti:

        oon saanu kolmes sarjas 350 yli ja oon 10 v ja käyn 2 kertaa viikos jos peukku kestää enkka on 147

        Katos katos oon melkein sinun tasoisesi

        itse olen 11v ja enkka 365 3 kiekalt :) ja käyn itekki 2 kertaa viikos keilaamassa .)


    • Vaasa-keilaaja

      Jos en pelleile / harjoittele paikkoja niin kyllä varmaan kolmelta kierrokselta päälle 400 ihan helposti tulee.
      Kierros-enkka on ~170.

      Ja ikä oli 13. :p

      (Niin, ja keilaan ihan hallin pallolla, pitäis porauttaa uudet reiät tai hankkia kokonaan uus pallo.)

      Käyn yleensä 2 kertaa viikossa, maanantaina aina harkat. Ja keilailukokemusta on jotain puoli vuotta.

    • TinTTi 98

      mä oon keilannu 289 vaikka oon 8.v

      • vastaus1

        aika paska ttulos kolmeen kiekkaan


    • keilaaja91

      Ennätykseni on 3kierokselta 674 ja 6kier. 1236
      ja yhdeltä 253... Olen 91-syntyny enkä harrasta seurassa käynnyt 2kk lähes joka päivä.

    • keilaaja

      Neljä kertaa olen käynyt ja paras tulos kolmella sarjalla on 880. Tuli tossa maaliskuussa heitettyä. Ois enemmänkin tullut, mutta siinä kolmannessa sarjassa jäi toiseen ruutuun yks keila pystyyn.

      • Ishmael the Amish

        Kyllähän tätä lajia tulee aika plajon harrastettua, ainakin kaksi kertaa vuodessa. tavallisesti heittelen keskiarvolla 260-270. Kolmeen peräkkäiseen sarjaan olen tiettävästi saanut parhaillaan 1048. Paras yksittäinen sarja on 449 (viimeisellä heitolla jäi kymppikeila pystyyn). Ainiin, keilailuidolini on Roy Munson.


      • moi2
        Ishmael the Amish kirjoitti:

        Kyllähän tätä lajia tulee aika plajon harrastettua, ainakin kaksi kertaa vuodessa. tavallisesti heittelen keskiarvolla 260-270. Kolmeen peräkkäiseen sarjaan olen tiettävästi saanut parhaillaan 1048. Paras yksittäinen sarja on 449 (viimeisellä heitolla jäi kymppikeila pystyyn). Ainiin, keilailuidolini on Roy Munson.

        joo heität 3x 300 jo vittu varmaa et voi satanan sataan saada perkele 1048 ku paras mahollinen on saatna perkele jumalauta 900 on maksimi


      • moi2
        moi2 kirjoitti:

        joo heität 3x 300 jo vittu varmaa et voi satanan sataan saada perkele 1048 ku paras mahollinen on saatna perkele jumalauta 900 on maksimi

        saatanan saatana saatna saatana


      • :DDDDDDDDD

        et voi olla noi hyvä jos oot käyny vain 4 kertaa.


    • Lare1

      minä saan yleenä 550-600 kolmeen sarjaan. Olen kolmetoista .

      • Spärdespörö

        Mulla on ennätys 489 kolmelta kiekalta ja oon 11


      • 12312312321

        sama


    • :P

      mulla kuva missä heitän 9 heittolla pisteitä 374:)

      • 374 tuskin

        Et pysty. Paras mahdollinen tulos on 300


    • Liigapelaaja

      Yhden sarjan ennätys 300 (3krt)
      Kolmen sarjan ennätys 862.
      Kuuden sarjan ennätys 1542.

      :)

      T.Keilaaja

    • Zaul

      ennätyksen treenaten on 621 mutta kisassa on 579. Ja heittänyt noin 4-5 vuotta

    • Soffee

      Empä nyt muista, mutta veikkaisin että jotain 420p.
      Yhdeltä erältä paras on 163p. :)
      Ja oon siis 12-vuotias.

    • jamil

      minä sain kerran kolmella kierroksella 362 ja silloin olin vielä11v.

    • eerp

      1=93p
      2= 169pts
      3= 218p
      4= 289p

      oon huono keilaamaan

      iskän enkka 2 sarjaa 108p

      huonosti menee

      • eero8

        5=327


      • eero994
        eero8 kirjoitti:

        5=327

        keilailu idolini on mika koivuniemi ja chir parnes


      • eerp

        nythän ne parani
        1=128p
        2=212
        3=306
        4=409
        5=498
        6=601


    • Päälystekijra

      Oon kerran heittäny kisassa 3 sarjaan 712(normaalisti menee sellast 470-550) ja sit se oli 6sarjaan se vähä "floppas ja tuli lopputulokseksi jtn 1200. Ja se viellä vituttaa et jotkut heitti siel mua viellä paremmin ja tulin siin kisas kolmanneksi :SS

      Olen harrastanut kohta 6vuotta

    • keilaaja a

      Itselläni on 635 ennätys 3 sarjaan joka tuli kilpailun finaalissa. Olen 15 vuotta keilannu 4 vuotta.

    • Keilaaja96

      Oon 16 v tyttö ja ennätys 3 sarjaan on 672 ja keilaan neljä krt viikossa ja se on mun pääharrastus ja rakastan sitä :)

    • 11v

      ittrlläni 3 kieroksella 303
      ja kuudella kieroksella: 601

    • Super Bowl

      900 totta kai. Eli 3x300. Kaikki muu kuin täydellisyys on surkuhupaisaa.

    • ei tarkkaa mielikuvamuistonpätkäpuolikastakaan, mutta yli 500... mut miksi 3k???

      • Cooper

        421 pistettä 1h ajalta.


      • 1000 pojoo tuntiin
        Cooper kirjoitti:

        421 pistettä 1h ajalta.

        Iha perseestä heitän tunnin ajalla helposti yli 1000 pojoo (2 harjotusheittoa alkuun)


    • satunnainenKeilaaja84

      vuosien 2006-2015 tuli jopa 3 kertaa käytyä keilaamassa mutta joo 3 sarjaa menee reippaasti yli 700 ja 6 sarjaa yli 1400. :)

      • satunnainenKeilaaja8412

        ja vielä silmät kiini


    • KiriKeilaus

      kyllä nyt semmone 320-330 2 sarjaan ja kolmeen sarjaan vajaa 500.:)

    • Keilaaja88

      No juu kyllä semmone 500 meneesiihen 3 sarjaan kuuten saraan vähän päälle 1000

    • Anonyymi

      Keilaan pari kertaa vuodessa ja enkka on jotain 120, kolmelta ehkä 300

    • Anonyymi

      Tänään keilasin vasta toisen kerran elämässäni ja olen 11-vuotias tyttö. Pelattiin tunti ja en kerennyt ihan heittää sitä 3 "listaa" /peliä, sain 153 pistettä, Huom ilman laitoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe