myönnän olleeni väärässä, kun kiistelin tuntemattoman sontiaisen kanssa, otin opikseni.
mitä vanhemmaksi kasvan, niin sitä enemmän ymmärrän mitä goottius oikeasti tarkoittaa.
kiitos kaikille, jotka oikaisitte mielipiteeni, teitte oikein!
hei kaikki
6
469
Vastaukset
- BubbleGirl
Mistä on kyse?
...vastasinko minä?- x6x6
kun minä väittelin tuntemattoman kanssa siitä, että voiko minua sanoa gootiksi, jos kuuntelen muutakin musiikkia kuin goottia.
- BubbleGirl
x6x6 kirjoitti:
kun minä väittelin tuntemattoman kanssa siitä, että voiko minua sanoa gootiksi, jos kuuntelen muutakin musiikkia kuin goottia.
Mihin lopputulokseen tulitte? Minusta musiikkivalikoima on aika vapaa, ennen kuin se mihinkään vaikuttaa. Kunha nyt et Britneytä kuuntele. x)
- x6x6
BubbleGirl kirjoitti:
Mihin lopputulokseen tulitte? Minusta musiikkivalikoima on aika vapaa, ennen kuin se mihinkään vaikuttaa. Kunha nyt et Britneytä kuuntele. x)
no minusta goottius kuitenkin liittyy aikalailla saman alan musiikkiin.
mutta kyllä olen osittain samaa mieltä kanssasi, että musiikkivalikoiman pitäisi perjaatteessa olla aika vapaa.
kuuntelen nykyään pääasiassa goottia, mutta heviäkin silloin tällöin.
:)
- Tuntematon Sontiainen
Vautsi. Enpä olisi uskonut lukevani tällaista viestiä. =)
No ei siinä mitään, meillä oli ihan hyvät keskustelut välistä. :P - Tuntematon Sontiainen
Tässä on linkki keskusteluun, josta on kyse.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000447&posting=22000000021573373
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220