vaikuttavatko geenit lihasten kasvuun?

...

Miten ihmeessä saa lättänän ja roikkuvan pepun lopezimaisen pyöreäksi sekä kiinteäksi? Olen kahden vuoden verran harrastanut erilaisia lihasliikkeitä, kuten kyykyt ym. sekä lenkkeilen päivittäin. En ole ylipainoinen vaan hirman alipainoinen. Mistä johtuu että pepun muoto ei ole pyöreä vaan lättämäinen ja peppu ylettyy melko alas.. Tuskastunut ja epänormaali..

7

833

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauta arska

voisin melkein veikata että et treenaa tarpeeksi kovaa,se on naisten yleisin vika salilla.jalkoihin ja perseeseen tulee 2kk,selvästi muotoa lisää kun vaan jaksat tosissaan painaa sarjat loppuun asti ja isoilla painoilla mutta tekniikka ei saa kärsiä ja kokeile kyykyn perään tehä pari sarjaa prässiä,isoilla painoilla ja muistat laskea painot tarpeeksi syvälle.ruokailuun kannattaa kiinnittää huomio että syöt todellaki riittävästi kun kerroit että ei ole ylipainon vaaraa niin ei muutaku sapuskaa reippaasti naamariin.

• tarvaspainen

Takapuolen muoto on hyvin pitkälti riippuvainen lonkkaluiiden mallista, eli jos et omaa latinalais-amerikkalaista lonkkamallia niin turha unelmoida.
        Eikös ton asian voi päätellä kaduillakin, toisilla on pyöreä bottom ja toisilla ei, siis jo teineillä ja tuskin ne puntilla käy.

• Möykky-78
        tarvaspainen kirjoitti:

Takapuolen muoto on hyvin pitkälti riippuvainen lonkkaluiiden mallista, eli jos et omaa latinalais-amerikkalaista lonkkamallia niin turha unelmoida.
        Eikös ton asian voi päätellä kaduillakin, toisilla on pyöreä bottom ja toisilla ei, siis jo teineillä ja tuskin ne puntilla käy.

On totta että geeneillä on vaikutusta sekä lihaskasvuun että pakaroiden muotoon alunperinkin mutta kyllä niihin muotoa saa, jotkut vain joutuvat tekemään enemään töitä kuin toiset. On pelkästää itsensä pettämistä kuvitella että kun minulla on tälläiset geenit niin ei voi mitään, maataan vaan hyvällä omalla tunnolla sohvalla. Samaa paskapuhetta kun ihmiset jotka väittävät että olen vaan geneettisesti lihava eikä tälle voi mitään. Kyllä sille voi mutta saattaa joutua hieman näkemään vaivaa enemmän kuin erilaisella genetiikalla varustettu.

• anttipa 62

lihasten malli vaikuttaa on lyht hauvis esimerkisi ei se pituutta kasva toisilla on hyvät ojentajat näin on itsellä

• et sinä ole epänormaali :) Kuulostaisi siltä että olet keskittynyt vain treeniin ja ruokavalio on jäänyt vähemmälle huomiolle... Puhuit olevasi hieman alipainoinen; yleensä peffan lihaksetkaan eivät silloin ole kovin kehittyneet. (ne lihakset kun antavat sen kauniin muodon pepulle) Suosittelisin lisäämään puhdasta ruokaa tuon kovan treenin lisäksi. Tällöin tulee myös vähän rasvaa mutta eiköhän sekin ole parempi kuin laiha-läski-look? Geenitkin toki vaikuttavat, eli ihan JLo-pyllyä et välttämättä tule saamaan mutta kivan "hyppyrin" kuitenkin. :)

• Fyjxgjykg

Jlon pepa on lantion ja vyötärön suhteista riippuvainen. Jlo itestään tuskin on joutunut paljon kyykkyjä tekemään muotoa saadakseen. Geenit ratkaisee kaiken. Treenillä voi itseään muokata tietysti.

• jejeh

lopezin peppua et ikinä tule saamaan. Muuta voit saada juuri omaan vartaloosi sopivan peräpään treenaamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe