Mitäs mieltä olette tästä uudesta Poseidon Atmosphere maskista? Onkohan se parempi kuin Dive Rite Divator MK2 ?
atmosphere kokokasvomaski
7
4939
Vastaukset
- fafa
Puhut varmaan agan maskista?
- Poseidon
Juu se on AGA:n maski, nykyäänhän se on Interspiro...
- fafa
Poseidon kirjoitti:
Juu se on AGA:n maski, nykyäänhän se on Interspiro...
jeps kattelin tossa polarin hinnastoa ja siellähän sitä myydään tosiaan dive rite -nimellä. Mistä moinen? Onkos dive ritellä ja interspirolla jotain kytköksiä?
En ole älyttömän tarkkaan noita kiemuroita seurannut, mutta interspiro tais ostaa patentit agan sukelluslaitteisiin joskus. Markkinoikohan noi sitten jollain lisenssillä tota myös dive ritenä samalla tapaa kun monia muitakin sukellusvermeitä myydään usealla eri merkillä.
Mulle se on aina vaan aga :) - Poseidon
fafa kirjoitti:
jeps kattelin tossa polarin hinnastoa ja siellähän sitä myydään tosiaan dive rite -nimellä. Mistä moinen? Onkos dive ritellä ja interspirolla jotain kytköksiä?
En ole älyttömän tarkkaan noita kiemuroita seurannut, mutta interspiro tais ostaa patentit agan sukelluslaitteisiin joskus. Markkinoikohan noi sitten jollain lisenssillä tota myös dive ritenä samalla tapaa kun monia muitakin sukellusvermeitä myydään usealla eri merkillä.
Mulle se on aina vaan aga :)Ei oo kyllä tietoa siitä, että onko niillä kytköksiä... Mutta kai ne on luvan saanut mainostaa sitä heidän nimellä? Juuh, AGA ei enää ole. Mutta Interspiro osti ton nimikkeen ja tekee samaa laitetta, mutta vain eri nimellä.
Esim. kuivapuvut polarilla on heidän oma tuote nimimerkillä Dive Rite.
Itse en kyllä oikeen oo vielä sisäistänyt sanaa "Interspiro" ;) - Mikko
Poseidon kirjoitti:
Ei oo kyllä tietoa siitä, että onko niillä kytköksiä... Mutta kai ne on luvan saanut mainostaa sitä heidän nimellä? Juuh, AGA ei enää ole. Mutta Interspiro osti ton nimikkeen ja tekee samaa laitetta, mutta vain eri nimellä.
Esim. kuivapuvut polarilla on heidän oma tuote nimimerkillä Dive Rite.
Itse en kyllä oikeen oo vielä sisäistänyt sanaa "Interspiro" ;)Kyllä tuo Polar myy vielä omissa nimissäänkin kuiviksia. Ostivat tuon Dive Riten joku vuosi takaperin, ja tosiaan jossain vaiheessa mainostivat Dive Rite maskia. Oli vielä joku erikoistarjous juuri nimenomaan DR:n maskista. Ei koskenut AGA/Interspiro maskia.
Ja jos vielä sekoitetaan soppaa hieman, niin Avs-yhtiöt (Polarsukelluksen emoyhtiö) kouluttaa interspiro huoltokursseja suomessa. Esim. palokunnan jepet käy siellä kouluttautumassa.
- teediip
kaikki Poseidonin tavarat on aina huippulaatua, käytän vain niitä, kuten regut talvella ei ikinä jäädy. Ruotsalaista työturvallisuutta. Samaten maskit ja liivit huippuhienoja, paras on poseidonin kuivapuku.
- Peke1
Mites? Kuminen vai silikoninen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419