atmosphere kokokasvomaski

Poseidon

Mitäs mieltä olette tästä uudesta Poseidon Atmosphere maskista? Onkohan se parempi kuin Dive Rite Divator MK2 ?

7

4939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fafa

      Puhut varmaan agan maskista?

      • Poseidon

        Juu se on AGA:n maski, nykyäänhän se on Interspiro...


      • fafa
        Poseidon kirjoitti:

        Juu se on AGA:n maski, nykyäänhän se on Interspiro...

        jeps kattelin tossa polarin hinnastoa ja siellähän sitä myydään tosiaan dive rite -nimellä. Mistä moinen? Onkos dive ritellä ja interspirolla jotain kytköksiä?

        En ole älyttömän tarkkaan noita kiemuroita seurannut, mutta interspiro tais ostaa patentit agan sukelluslaitteisiin joskus. Markkinoikohan noi sitten jollain lisenssillä tota myös dive ritenä samalla tapaa kun monia muitakin sukellusvermeitä myydään usealla eri merkillä.

        Mulle se on aina vaan aga :)


      • Poseidon
        fafa kirjoitti:

        jeps kattelin tossa polarin hinnastoa ja siellähän sitä myydään tosiaan dive rite -nimellä. Mistä moinen? Onkos dive ritellä ja interspirolla jotain kytköksiä?

        En ole älyttömän tarkkaan noita kiemuroita seurannut, mutta interspiro tais ostaa patentit agan sukelluslaitteisiin joskus. Markkinoikohan noi sitten jollain lisenssillä tota myös dive ritenä samalla tapaa kun monia muitakin sukellusvermeitä myydään usealla eri merkillä.

        Mulle se on aina vaan aga :)

        Ei oo kyllä tietoa siitä, että onko niillä kytköksiä... Mutta kai ne on luvan saanut mainostaa sitä heidän nimellä? Juuh, AGA ei enää ole. Mutta Interspiro osti ton nimikkeen ja tekee samaa laitetta, mutta vain eri nimellä.
        Esim. kuivapuvut polarilla on heidän oma tuote nimimerkillä Dive Rite.
        Itse en kyllä oikeen oo vielä sisäistänyt sanaa "Interspiro" ;)


      • Mikko
        Poseidon kirjoitti:

        Ei oo kyllä tietoa siitä, että onko niillä kytköksiä... Mutta kai ne on luvan saanut mainostaa sitä heidän nimellä? Juuh, AGA ei enää ole. Mutta Interspiro osti ton nimikkeen ja tekee samaa laitetta, mutta vain eri nimellä.
        Esim. kuivapuvut polarilla on heidän oma tuote nimimerkillä Dive Rite.
        Itse en kyllä oikeen oo vielä sisäistänyt sanaa "Interspiro" ;)

        Kyllä tuo Polar myy vielä omissa nimissäänkin kuiviksia. Ostivat tuon Dive Riten joku vuosi takaperin, ja tosiaan jossain vaiheessa mainostivat Dive Rite maskia. Oli vielä joku erikoistarjous juuri nimenomaan DR:n maskista. Ei koskenut AGA/Interspiro maskia.

        Ja jos vielä sekoitetaan soppaa hieman, niin Avs-yhtiöt (Polarsukelluksen emoyhtiö) kouluttaa interspiro huoltokursseja suomessa. Esim. palokunnan jepet käy siellä kouluttautumassa.


    • teediip

      kaikki Poseidonin tavarat on aina huippulaatua, käytän vain niitä, kuten regut talvella ei ikinä jäädy. Ruotsalaista työturvallisuutta. Samaten maskit ja liivit huippuhienoja, paras on poseidonin kuivapuku.

    • Peke1

      Mites? Kuminen vai silikoninen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe