Missä hyvä klassisen musiikin levykauppa?

Pianisti

Mistä löydän edullisesti klassisen musiikin levyjä netissä?

10

2636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnustaja

      on nettikauppa jota itse olen käyttänyt ja sieltä kyllä löytyy edullisia levyjä, muista en tiedä hinta-laatu-nopeus -vertailussa.

      • klarinette

        cdon.com:n hakusysteemi ei juurikaan suosi klassisia levyjä, pitää kovasti googlettaa muita sivustoja, jotta voi olla varma saavansa haluamansa...

        Itse olen käyttänyt lähinnä oopperalevytysten haalimiseen saksalaista levykauppaa: www.wom.de
        Postituskulut n. 7 €, mutta viimeksi säästin 100 € verrattuna Fugan hintoihin...


      • itsensä ulos
        klarinette kirjoitti:

        cdon.com:n hakusysteemi ei juurikaan suosi klassisia levyjä, pitää kovasti googlettaa muita sivustoja, jotta voi olla varma saavansa haluamansa...

        Itse olen käyttänyt lähinnä oopperalevytysten haalimiseen saksalaista levykauppaa: www.wom.de
        Postituskulut n. 7 €, mutta viimeksi säästin 100 € verrattuna Fugan hintoihin...

        Fuga hinnoitellut itsensä ulos markkinoilta.


    • sikakalliita

      Levyt nyt sikakalliita. En osta ensimäistäkään.

      • klassisen harrastaja

    • sohvi

      käy netissä osoite www.toonika.fi/kirppis niin sieltä saat halvalla levyjä ja jos haluat niin voit myydä myös itse omia levyjäsi

    • Beethofren

      Loistava, käytännössä paras, kauppa on www.naxosdirect.fi palvelu pelaa, suuri valikoima, helppo tilata ja nopea toimitus, 7vrk tai jopa alle, kun Saksasta tilaukset tulevat. Fuga on hinnoitellut itsensä marginaaliin, pyytävät -80 luvun Karajan -levyistäkin täyttä ylihintaa, sellaisia joita hyvin varustetuista divareista kuten Tampereen Lukulaarista löytyy noin 5€ hinnalla niille joita Karajanin levyt vielä kiinnostavat.

    • kaapeli12

      kaatopaikka kamaa, täytyy olla hirveet tuskat kun rääkyvät niin pahalla äänellä , lääketiede on kehittynyt mutta ei vielä näille kiukujille ja kollottajille löydy morfiini tuubia perseseen että loppus se rääkyminen. jotkut niin sairaita että menevät tuijottamaan esim ; olavinlinnaan kun joku rääkyy tuskissaan SAIRASTA.

    • WarezMan

      Ime torrenteista kaikki. Ei tarvi maksaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe