Antaako Jumala anteeksi..?

ingvild

Voiko Jumala antaa anteeksi kun on mennyt jo niin pieleen elämässä, että palasi vanhaan elämään ja maailman menoihin mukaan? nyt tunnen niin huonoa oloa kaikesta, mutta jos oon kuitenkin tietoisesti tehnyt näin, voinko enään saada anteeksi. miten ihminen voi olla näin hukassa.

8

576

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadut

tekojASI,niin Jumala antanee anteeksi sinulle,sillä Hän on armahtavainen,tiedän kokemuksesta.Jumala antaa sinulle uuden mahdollisuuden.

• jenny.

Niin suurta syntiä ei olekaan olemassa, jota Jumala ei voisi antaa anteeksi.:)

• oikeessa oleva

kuule tyttö.syntiä voi tehä sellastakin mitä ei saa koskaan anteeksi.raamatussa sanotaan että jumalan pilkkakin annetaan anteeksi mutta,pyhän hengen pilkantekoa ei saa koskaan anteeksi.tämä löytyy tarkemmin raamatusta mark 3:28-29

• lukee...
        oikeessa oleva kirjoitti:

kuule tyttö.syntiä voi tehä sellastakin mitä ei saa koskaan anteeksi.raamatussa sanotaan että jumalan pilkkakin annetaan anteeksi mutta,pyhän hengen pilkantekoa ei saa koskaan anteeksi.tämä löytyy tarkemmin raamatusta mark 3:28-29

Raamatussa lukee vaikka mitä, mutta muistakaa; on vain yksi joka tuomitsee ja Hän on Jumala. On myös olemassa Jumalan Armo. Älkää ihmiset väitelkö mitä Jumala antaa anteeksi ja mitä ei, rukoilkaa vain katumusta ja anteeksi antoa Häneltä. Hän päättää. Jättäkää asiat Hänen käsiinsä.

• jenny.
        lukee... kirjoitti:

Raamatussa lukee vaikka mitä, mutta muistakaa; on vain yksi joka tuomitsee ja Hän on Jumala. On myös olemassa Jumalan Armo. Älkää ihmiset väitelkö mitä Jumala antaa anteeksi ja mitä ei, rukoilkaa vain katumusta ja anteeksi antoa Häneltä. Hän päättää. Jättäkää asiat Hänen käsiinsä.

Niin. Minulle ainakin Jumala edustaa ARMON Jumalaa, eikä mitään "kostonhimoista hullua"...

• Pääasia on

että olet aikonut päästä pois niistä itseesi syyllistävistä tunteista, kun olet irronut pois "vankilasta". Jumalaa voit palvella rukoilemalla ja viettämällä "normaalia" siveellistä elämääsi. Mutta tupakkaa älä polta, sitä polttavat vain itsekkäät kaksinaismoraaliset "uskovaiset". Vapaudu kahleista. Katsele vaikka televisiota tai kuunnelle hyvää musiikkia. Ei Jumala sinua syyllistä, vaan ahdistuneet uskonveljet. Jumala antaa sinulle kyllä anteeksi vaikka olet pois siitä syylistävästä yhteisöstä. Loppu!

• mutta sinun täytyy palata Hänen luokseen.Hän rakastaa sinua ja haluaa luoksensa.

Voit vaikka sanoa että" Herra, Jeesus Kristus anteeksi että olen tehnyt sinua vastaan syntiä pyydän ota minut uudestaan vastaan lapseksesi ota uudelleen elämäni hallintaan.

Itsekin huomasin hetki sitten tehneeni syntiä jonka takia minun täytyy kääntyä Hänen puoleensa.

• tyrael21

Hän vanhurskas ja uskollinen niin että antaa meille meidän syntinmme anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. jumala laittaa tarkotuksella huonon omantunnon ja tulee sellane ahidstunu olo eikä mikään asia tunnu mukavalta vaan kaikki ahdistaa ja masentaa.
      mut sit ku tunnustat Herralle syntis niinku daavid: minä tunnustin syntini enkä niitä kieltänyt. niin Herran Henki alkaa taas täyttää sua ja alat päivä päivältä vähän niinku palautumaan takaisin eli uusi ihiminen sinussa,kristus teissä alkaa vahvenee ja se vanha minä alkaa heikkeneen. mutta tosiaan ei mitn muuta ku tuot ittes herran eteen ni hän alkaa eheyttää sua taas. ite olen samanlaisessa tilanteessa justiin itekki. mut ei meillä ole huonoina ja pilvisinä päivinä muuta mahdollisuutta ku rukoilla ja luottaa jumalan sanaan: vaikka me olemme uskottomia pysyy Hän silti uskollisena sillä itseään Hän ei saata kieltää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      56
      833
    3. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      829
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      37
      663
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      599
    8. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      550
    9. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      547
    10. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      3
      542
    Aihe